Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
Witam.
V-mack zgłasza błąd 3-4 ( TIMING EVENT MARKER). Sprawdziłem czujnik na obudowie koła sprzęgła ( ten powyżej rozrusznika) i według specyfikacji macka ma mieć od 100-150 OHM i tyle ma. DAlej błąd wyświetla. Czy może nie o ten czujnik chodzi? Na złączu kompa w kabinie wtyka J1A wejście J1 i J2 jest połączenie...
Co może być jeszcze?
Pozdrawiam.
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
witam
Oprócz czujnika położenia koła zamachowego który sprawdzałeś jest jeszcze czujnik obrotów pompy wtryskowej.Jutro postaram się spojrzeć w kody błędów i napisać co go boli.
Dla pewności masz silnik V mack euro II na pompie wtryskowej a nie e -techa euro II?
witam
Sorki że dopiero dziś ale natłok pracy ........
Sprawdziłem i jest czujnik obrotów pompy wtryskowej o czym już wiesz. Najprawdopodobniej nie łączy wtyczka, przerabiałem podobne usterki przy swoich autach.Od tego wydaje mi się trzeba by zacząć.
Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
Witam . Tak kolega JG_K miał rację.
Czujnik 150 OHM w/g specyfikacji złącze w kompie J1A para H1H2. Brak połączenia w komputerze - ciekawostka jest taka, że gniazdo wtyki zaśniedziało.
Dzięki za weryfikację
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę