Witam!Mam zapytanie do Kolegów czy do wymiany napinacza paska napędu alternatora potrzebny jest specjalistyczny napinacz?Czy Ktoś z Was wymieniał coś takiego?Chodzi mi o Mercedesa 814 silnik 4,2 eco power. Model OM 904 czterocylindrówka.Dzięki za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam /Jacek/
Witam.Jakby komuś miało się przydać to odpowiadam,że aby zluzować napinacz wystarczy załoźyć klucz 15 na rolkę paska wielorowkowego i pociągnąć tak jakby chciało się dokręcić śrubę łożyska.Rolka ma silną sprężynę,więc trzeba przyłożyć sporo siły.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 57 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę