Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2014, 16:47
Posty: 79

Witam. Pacjent to Volvo fl220 z 2004r. Czy ktoś spotkał się z takim rozwiązaniem układu kabli przy włączniku elektromagnetycznym podgrzewacza w kolektorze dolotowym?O co chodzi z tym połączeniem zlącza prądowego z masą?

https://www.fotosik.pl/zdjecie/86f02b975e78e5a9

https://www.fotosik.pl/zdjecie/f69c56f5bd46288a
https://www.fotosik.pl/zdjecie/56763a9f23278be2


https://www.fotosik.pl/zdjecie/c8dba6cb0fd5396a

https://www.fotosik.pl/zdjecie/5b6515f768e1f337


Ostatnio zmieniony 10 gru 2017, 0:47 przez marlo123, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Powiem tak jakiś ciul zrobił rzeżbe, prawdopodobnie jest uszkodzona sama grzałka elektryczna lub przepalił się bezpiecznik między cewką a grzałką który wygląda jak kawałek blaszki i nie wiedział co z tym zrobić.
To coś złotego na zdjęciu to zwykły opornik zamontowany tak aby udawał grzałkę dzięki temu komputer nie wywala błędów i działa przez to między innymi automatycznie hamulec silnikowy w niskich temperaturach..
W każdym bądź razem chodziło o hamulec silnikowy lub funkcje dogrzewania silnika przez hamulec, miałem podobny przypadek jak z starości rozsypal mi się bezpecznik ten od grzałki

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: