wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Uszczelka pod głowicą Mercedes Atego http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=4768 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mariuszk54 [ 12 paź 2006, 16:06 ] |
Tytuł: | Uszczelka pod głowicą Mercedes Atego |
Mam problem ! Kupiłem Mercedesa Atego po przejechaniu około 100 tys. km okazało się ,że coś stuka w silniku po rozbiórce mechanik stwierdził iz koncówka wtrysku (miedziana poszła w tłok -Ok załozyłem nowe wtryski) i złozyli silnik Od tamtej pory wymieniłem juz dwa razy uszczelkę pod głowicą !!! Była za kazdym razem nowa uszczelka i głowica planowana ,więc teoretycznie powinno być OK !! Teraz mam koleny wyciek znowu uszczelka !!Co jest ???????????? |
Autor: | kraz [ 12 paź 2006, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Może kadłub trzeba splanować bo jest krzywy,albo któraś tuleja cylindrowa minimalnie wystaje i podnosi głowice |
Autor: | MAN [ 12 paź 2006, 17:42 ] |
Tytuł: | |
Jak już to tuleja jest zanirzona i podczas dokręcania uszczelke wyciska spod głowicy. Tak się dzieje w manie jak są tuleje za nisko. Dowiedz się ile powinna wystawać tuleja z bloku i pomierz u siebie. Pod tuleje podkłada się takie pierścienie o różnych grubościach aby ustawić tuleje na odpowiedniej wysokości |
Autor: | RoBeRtO [ 12 paź 2006, 22:22 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: mechanik stwierdził iz koncówka wtrysku (miedziana poszła w tłok -Ok załozyłem nowe wtryski) i złozyli silnik
Koncowka wtrysku z miedzi Takiego czegos jeszcze nie widzialem Byl przypadek ze takie cuda z cieknacymi glowicami sie dzialy (Man), ale tam byly zakladane nieodpowiednie uszczelki pod glowice. |
Autor: | Sewex [ 13 paź 2006, 10:47 ] |
Tytuł: | |
TAk jeśli napewno uszczelka jest dobra, głowica planowana to pozostaje kadłub albo sprawdzić tuleje i ich uszczelnienie a i dociąg śrub !!! Oczywiście kluczem dynamometrycznym!!:):):):):) POzdrawiam |
Autor: | magnum161 [ 13 paź 2006, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Ja gdzies czytałem ze na specjalnym sylikonie goście kładli uszczelke i było po problemie ale nie wiem czy sylikon by wytrzymał |
Autor: | scaniairizar [ 13 paź 2006, 15:50 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Oczywiście kluczem dynamometrycznym!!SmileSmileSmileSmileSmile POzdrawiam
a może to ten mechanik co go robił to zawalił, bo dokręcał rurą i poprzeciągał gwinty ?! nie sprawdzisz tego. Cytuj: a gdzies czytałem ze na specjalnym sylikonie goście kładli uszczelke i było po problemie ale nie wiem czy sylikon by wytrzymał
ja natomiast widziałem w Nissanie 200SX - amerykaniec, uszczelke pod głowicą położoną na SANITARNYM [BIAŁYM] SILIKONIE!!! - to nie żart!! Mój wujek to później poprawiał, bo ma warsztat, i robi amerykańce bo przez 20 lat robił w USA w serwisie Nissana, później w prywatnej 'auto - repair'
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |