Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sie 2018, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 mar 2014, 16:47
Posty: 79

Witam. Pytanie dotyczy mozliwości przeróbki z dwóch na jeden zawór poziomujący tzw. bocian. Samochód (1997r)posiada oddzielny dla prawej i lewej strony. Z jednego schodzi powietrze, a wcześniej miał tendencję krzywo stać pod rampą. W jaki sposób wyelminować jeden z zaworów i zrobić sterowanie na 1 np. z prawej strony? Myślę nad zaślepieniem przewodów dochodzących z lewego bociana i połączeniu ich poprzez trójniki z przewodami z prawego bociana. Teoretycznie to powinno dać jednakowe ciśnienie. Proszę o Wasze sugestie.
p.s. co ma na celu stosowanie dwóch zaworów poziomujących?

Pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

w mojej ocenie stosowanie 2 zaworów służy lepszemu poziomowaniu zarówno w trackie operacji pod rampą jak i prowadzeniu pojazdu - pojazd mniej sie buja.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Ja bym u siebie chętnie przerobił z jednego zaworu na dwa, ale przy ecasie nie byłoby to takie łatwe. Kiedyś miałem ciągnik z dwoma zaworami i to byla rewelacja, auto zawsze równo stalo.
Jeśli ktoś wozi towar jednolity te same wagi palet to ok.
Ale problem jest gdy ładuje towar gdzie każda paleta jest inna, jeśli nie pisze wag to juz wogole. Druga sprawa ładuje pierwsze palety na środku jeśli wozkowy postawi lekko w bok to juz lipa, albo jakaś stal położy troszkę krzywo i już przechył...
Wszystkie problemy znikają jak są dwa zawory....wiem bo miałem, ale producenci nie dołożą bo to kosztuje....


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Ja pod patelniami wszystkie przerabiam na jeden zawór i według mnie do jazdy po dziurach na kopalni jest lepiej. Warunek - zero luzów na stabilizatorze.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: