Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 sie 2018, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2013, 21:49
Posty: 59
Samochód: Renault Magnum/MAN TGA

Witam
Mam problem z Manem TGA 18.430 z 2004 roku, a mianowicie błedy 3778 i 3779 samochod zaczął tracić moc. Po podłączeniu kompa uzyskałem takie wartości na wolnych obrotach:
1 ciśnienie paliwa na listwie 501 bar
2 kontroler na wyjściu z listwy paliwowej 12,2%
3dawka graniczna przez usterke EDC 409mg/piaste
4korekcja dawki cylinder 1 -0,8
2 -9
3 0,3
4 -0,7
5 -1,7
6 4,2
podpowie ktoś gdzie szukać przyczyny, wymieniać wtryski czy pompe?


Post Wysłano: 12 sie 2018, 7:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Przy tych błędach to poleciał któryś wtrysk.
Robisz prube przelewową lub na pałe wyciągasz wszystkie wtryski

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 26 sie 2018, 11:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Witam
Mam problem z Manem TGA 18.430 z 2004 roku, a mianowicie błedy 3778 i 3779 samochod zaczął tracić moc. Po podłączeniu kompa uzyskałem takie wartości na wolnych obrotach:
1 ciśnienie paliwa na listwie 501 bar
2 kontroler na wyjściu z listwy paliwowej 12,2%
3dawka graniczna przez usterke EDC 409mg/piaste
4korekcja dawki cylinder 1 -0,8
2 -9
3 0,3
4 -0,7
5 -1,7
6 4,2
podpowie ktoś gdzie szukać przyczyny, wymieniać wtryski czy pompe?
Na te korekty to nie patrz bo to nic nie daje kompletnie. Miałem to samo jak poleciał wtrysk na m-prop dochodziło do 13% tak jak kolega MAN napisał wtryski do sprawdzenie bo któryś padł moze się też okazać że bedą wszystkie już słabe :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 28 sie 2018, 15:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 maja 2013, 21:49
Posty: 59
Samochód: Renault Magnum/MAN TGA

Wymieniłem wszystkie wtryski na orginały Bosha, do tego wiązka EDC i z komputera został spuszczony olej.Po tej naprawie pierwsze 2tyś km auto ideał, a po tych kilometrach przy obciążonym samochodzie poprawka z rozrywki znów błąd 3779, 3778 i doszedł 3776 przy którym auto traci moc i przestaje jechać. Czy któryś z kolegów podpowie gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?


Post Wysłano: 28 sie 2018, 15:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Wymieniłem wszystkie wtryski na orginały Bosha, do tego wiązka EDC i z komputera został spuszczony olej.Po tej naprawie pierwsze 2tyś km auto ideał, a po tych kilometrach przy obciążonym samochodzie poprawka z rozrywki znów błąd 3779, 3778 i doszedł 3776 przy którym auto traci moc i przestaje jechać. Czy któryś z kolegów podpowie gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?
Pewnie teraz pompa niedomaga :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 28 sie 2018, 16:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Sprawdź na komputerze jak masz żeczywiste ciśnie paliwa na szynie common rail i zadane przez komputer
Możliwe że umarła jedna sekcja tloczaca w pompie a są trzy.
Jak jeden tloczek się zatrze to pod obciążeniem np jazda pod górę będzie się objawiać brakiem mocy oraz błędami edc na czerwono

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: