Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 sie 2018, 12:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Witojcie

Normalnie, kiedy do pracy przychodzi na stałą trasę nowy kierowca to z reguły jest ktoś kto wprowadza - najczęściej poprzedni driver. Dlatego jak jeździłem na wanienkach w poprzedniej robocie to mi koledzy podpowiedzieli takie skróty że w życiu bym na to nie wpadł (wiadukt kolejowy 3,0m pod którym 3,95m przechodzi...). Problem jednak wyszedł taki, że dwóch ostatnich z mojej nowej pracy po prostu uciekło, mnie ściągnęli niemal na siłę dwa dni przed planowanym rozpoczęciem pracy. No to jeżdżę na nawigacji, z drobnymi poprawkami, co nie jest niestety zbyt optymalne.

Więc tak - pierwszy odcinek Opole-Częstochowa. Tutaj się za dużo nie wymyśli jeśli chodzi o trasę (DK46), ale już sam dojazd na magazyn na Hantkego 8 to już kwestia otwarta. Dwa dni robiłem niepotrzebnie objazd przez Żużlową i Szpitalną, bo nawigacja widziała na Odlewników wiadukt 3,5m (Streetview też) i jakiś mostek zdezelowany na 18t. Wiadukt bez ograniczenia jest, ale mostku nie widziałem. Ale o tym wariancie to się dowiedziałem od magazyniera. Zastanawiam się teraz jak jeszcze by można było ten przejazd zoptymalizować - nie robić dużej pętli przez "zalecany objazd", tylko się pchać przez DK43? Do DK1 i w Legionów, czy Aleją Pokoju to da radę objechać?

Drugi odcinek Częstochowa, Hantkego 8 - Gliwice, Bojkowska 65. Tutaj nawigacja proponuje dwie trasy w zasadzie przez DK1 do Siewierza, tam na DK78 i dojazd do S1, po czym A1 i tam się prawie pod magazynem wylatuje, albo węzłem przy DW902, albo DK44. Sama nawi pcha w stronę centrum, aż pod zakaz tonażowy, ale skracam przez Okrężną i Płażyńskiego.
Wariant drugi, nietestowany to przez DK43 i DW908 (dalej DK11 i 78, oraz A1). Trochę się obawiam tej DW908 czy nie będzie tam niespodzianek i czy aby na pewno ten skrót się opłaci, bo rozkład jazdy jest napięty jak baranie jaja, a kaganiec mam na 85.

Ciekawostka: raz poleciałem na pałę przez Katowice S86/DW902, ale ten wariant jest raczej nieopłacalny czasowo.

Odcinek trzeci Gliwice-Opole. Tutaj raczej nie ma opcji żeby spierniczyć - z Bojkowskiej skrót Toruńską do DK78 i stamtąd prosto na A4 aż do węzła Opole-Południe. Niby można przez Strzelce Op. lecieć, ale to znowu jest (chyba?) parę minut w plecy.

W każdym razie będę "dźwięczny" za wszelkie wskazówki i podpowiedzi :D

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 02 sie 2018, 22:48
Awatar użytkownika

Moderator

Online

Online

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Nie mam teraz czasu się rozpisywać bo jestem na urlopie ale z Czemu tylko 908 na Tarnowskie i 78 do A1
W nocy rzniesz ile fabryka dala, kilka zakrętów w okolicach Kamienicy a tak to droga lala
Czasowo szybciej jak na Siewierze :)
Trochę Januszowo bo żółta wiem hahaha


Post Wysłano: 03 sie 2018, 14:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2822
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Osobiscie z radomska na gorzyczki tez latam z czestochowy na tarnowskie zoltymi wychodzi szybciej niz przez siewierz mimo ze byly z 2 wahadła

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 13 sie 2018, 9:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Możesz lecieć DK46 do czewy, na pierwszych światłach jakie napotkasz idziesz prosto, nie jak tranzyt w lewo. Cały czas główną drogą do litery T. Dajesz w prawo na ul.Pułaskiego, za chwilę w lewo, ślimakiem do góry na ul.Monte cassino/DK43. Do świateł, w lewo i cały czas prosto, pod estakadą, Aleją pokoju wzdłuż (tranzyt dla +18ton będzie kręcił w prawo, ale jedz dalej prosto) tramwaju do brukowanego ronda. Przez rondo 5 na godzinę, bo kabinę urwiesz. Pierwszy zjazd, most 30T realnej (wszyscy tam jeżdżą, więc spoko) znów do ronda, prosto i zaraz w lewo i w lewo. Nocą przejdziesz jak przecinak, za dnia też jest ok.

_________________
Zapraszam na kanał


Post Wysłano: 13 sie 2018, 9:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2008, 15:18
Posty: 542
GG: 6150050
Samochód: zielony

Dzięki Kapsiu, właśnie o takie info mi chodziło od początku :)
Swoją drogą z tego wynika że nawigacja nawet ze współczesnymi mapami może być mocno nieaktualna - jak sprawdzałem na Streetview czemu mnie nie puszcza to na Al. Pokoju widzi zdezelowany mostek na 18t. Z drugiej strony jakby jechać to tak samo, na Odlewników wiadukt 3,5m i mostek 18t. Mostki to pewnie wyremontowane, ale jakim cudem wiadukt się podniósł do góry...

_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE :twisted:
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje


Post Wysłano: 13 sie 2018, 11:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 sty 2010, 3:34
Posty: 625
Samochód: Żubr XF 105
Lokalizacja: Częstochowa SCZ

Takim cudem, że wybrali pod wiaduktem i teraz firanka przechodzi na pełnej :D

_________________
Zapraszam na kanał


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: