Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Cześć muszę wyciągnąć wtryskiwacze w D 2866.Jakie są momenty dokręcenia wtryskiwacza i króćca ,czy króćce trzeba wymienić na nowe ,jaką średnicę i gwint ma góra wtryskiwacza żeby zrobić narzędzie do wyciągnięcia ,na co zwrócić uwagę ?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Co to jest na pompie wtryskowej czy common rail?
Jeśli na pompie to jest potrzebny ściągacz aby wyciągnąć wtrysk.
Jeśli common rail to wystarczą dobre duże kombinerki i wtryskiwacz wychodzi do góry
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 480
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Silnik na pompie ,myślałem o nakręceniu rurki z udarem na górną gwintowaną część wtryskiwacza.Wyciągałem tak w renówce tam był króciec na górze ,zawsze wystarczało jedne uderzenie,udar był ze sworznia tłokowego z jelcza ,bez tego patentu były nie do ruszenia. Muszę to zrobić bo przybywa mi oleju i zaczął trochę przydymiać .
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To nie stety masz problem bo w manie nie ma żadnego gwintu na wtryskach u góry.
Wtrysk wystaje nie cały centymetr z głowicy i jest okrągły.
Dlatego jest potrzebny np taki ściągacz udarowy co masz tylko musisz mieć taką końcówkę co nałożysz na wtryskiwacz a potem ją zacisniesz na główce wtryskiwacza
Co do oleju to też sprawdź pompke mechaniczną czy nie zaciągą oleju
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę