Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: ROAD TRAINS
Post Wysłano: 27 sie 2006, 17:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 maja 2006, 13:05
Posty: 5
Lokalizacja: GRYFINO

Witam ! ! !
Chciałbym Wam przedstawić tzw. pociągi drogowe , czyli ROAD TRAINs.
Jest to transport bardzo ciężki i trudny co przedstawia ten wykres:

Obrazek

Orurowanie z przodu służy do odbijania wskakujących przed maskę dzikich kangurów i innych zwierząt, gdy takie monstrum pędzi przez australijskie bezdroża i pustynię. A teraz kilka zdjęć takich monstrów:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek ObrazekObrazekObrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Źródło: http://motogazeta.autocentrum.pl i różne stronyki z neta :)

A czy Użytkownik Cyryl Wie że wykorzystałeś jego materiały ?


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2006, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sie 2006, 14:24
Posty: 50
GG: 1
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Bielsko-Biała

mnie tylko ciekawi jakie maja w tych cieżarówkach motory moze ktos wie ???? a osobówki musza sie troszke nameczyc przy wyprzedzaniu takiego kolosa a jak by sie na wschodzie cieszyli z takich zestawów bo by mogli na jeden raz poł Niemiec ze starych aut oczyscic hehe


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2006, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Bardzo lubię te zestawy i cechują one w najwiekszej mierze Australię i Nową Zelandie...Z tego co czytałem w różnych pismach to średnio mają około 600km i więcej przy 2,3 przyczepach.Kiedyś czytałem w Moto Magazynie o zestawie który wywoził coś z kopalni w Australii-nie pamiętam już co i miał ''standardowy'' silnik 600km,ale w ramie jednej z naczep miał dodatkowy silnik wraz z całym oprzyrządowaniem i moc tego silnika wynosiła 400km co razem dawało moc 1000km.O ile dobrze pamiętam było to podwozie 4 osiowe,w którym 3 osie były napędzane i do tego były przyczepione przyczepy a nie naczepy.Zestaw składał sie z 7 skrzyń ładunkowych-łacznie z tą na podwoziu auta i ważył pełny 400t a pusty 150t...Bardzo dobre fotki :mrgreen: 8) :wink:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2006, 23:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Tak jak pisze łukasz zazwyczaj 600 KM i skrzynie 18 biegowe. A kiedyś na WC był ten artykuł baza to był CAT 600 KM a w ramie był 400 konny cummins zestrojone elektronicznie. Jak znajde to wrzuce znowu :wink:

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 31 sie 2006, 21:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Kiedys i w Polskim Trakerze byl artukul o pociagach drogowych. Najbardziej utkwila mi w pamieci wypowiedz jednego z kierowcow a mianowicie podczepial bodajze trzecia naczepe i udalo mu sie to za trzecim razem i strasznie byl z tego nie zadowolony bo jak sam powiedzial "najczesciej trafia za pierwszym lub za drugim".

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 22:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 maja 2006, 7:14
Posty: 173

A ja jestem ciekawy jak takim kolosem sie cofa ? :shock: Super zdjecia.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 22:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2005, 20:59
Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Takim czymś sie raczej nie cofie. Cała infrastruktura jest tak przygotowana aby cieżarówki nie musiały cofać tylko nawracają na ogromnych placach. Przecież taki zestaw jest nie do opanowania cofając.

_________________
http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?


Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

Cofanie ogranicza się tylko do podczepiania kolejnych naczep ;-)

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Tytuł:
Post Wysłano: 04 wrz 2006, 17:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Cofnięcie takim czymś byłoby nie lada wyczynem gdyż każda przyczepa zachowywałaby się inaczej i nie''upilnowałbyś'' ich za żadne skarby...A nawet cofanie i podczepianie kolejnych to jak dla mnie totalne mistrzostwo... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: