Witam. Problem dotyczy samochodu volvo fl220 z 2001r. Przeważnie samochód odpala od strzała, a czasami (RAZ na 50 odpaleń) rozrusznik kreci jakby były wyczerpane akumulatory. Towarzyszy temu smród przypalonego plastiku w kabinie. Rozrusznik zregenerowany od podstaw, natomiast problem pozostał. Sprawdziliśmy okolice kostki stacyjki, i nic się tam nie przypadła, dlatego proszę o jakiś schemat lub inne wskazówki. Czy słaba masa (plecionka od rozrusznika do ramy) może powodować takie objawy??
Pozdrawiam.
stara plecionka okazała się być sparciała w oryginalnej otulinie zapobiegającej przetarciu o ramę. Zastąpienie kablem o przekroju 50mm2 załatwiło problem.
Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 28 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę