Witam wszystkich ponownie. Mam problem z elektryką w wywrotce jak w temacie. Cała elektryka, gniazko zapalniczki, przetwornica - wszystko jest oryginalne. Zakupiłem mały czajnik 24V pod gniazdko zapalniczki, zapomniałem, że w gnieździe jest 12V (chyba po przetwornicy) i mogę bez problemu ten czajnik odmienić na 12V, ale wówczas woda będzie gotowała się 2x wolniej bo będzie miał tylk0 130W zamiast 250W (w obydwu przypadkach będzie natężenie w granicach 10Amperów). Wiem, że wtyczka czajnika po jakimś czasie się upala i jestem na to przygotowany, ale potrzebuję raz na kilka tygodni zagrzać 200ml wody więc może trochę wytrzyma. Pytanie brzmi czy jeśli podłączę czajnik w wersji 12V pod tą zapalniczkę to czy nie spalę przetwornicy? Pod siedzeniem pasażera mam przetwornicę jak na fotce poniżej i ona ma mała wydajność prądową, potrzebne będzie 10A dla czajnika i pewnie radio oraz radio cb też czerpie prąd 12V po przetwornicy. Przewody od niej odchodzą bardzo cienkie więc na radia to pewnie starczą ale na czajnik nie mam pojęcia. Czajnik za zabezpieczenie wbudowane 15A, bezpiecznik zapalniczki pewnie też będzie miał 10-15A, ale boję się o tą przetwornicę. Czy ktoś wie jak sprawa wygląda?
Wiem, że mogę palnik gazowy na naboje, ale wolę elektryczny i chciałbym do podłączać w kabinie zamiast żabkami bezpośrednio do akumulatorów bo trzeba wówczas zdjąć pokrywę akumulatorów itp.
Bardzo dziękuję za wszelką pomoc!