Rejestracja:24 lut 2021, 15:11 Posty: 10
Samochód: Man tga26. 440
Witam przede wszystkim witam wszytkich na forum. Mam problem z manem tga 440.auto nie ma mocy przy rozpędzaniu kopci oraz wkręca się max 2100obr. Błąd ffr 0345-03. Po podpięciu kompa gdy wejdę w parametry silnika widnieją takie informacje :
Regulacja maksymalnej prędkości obrotowej silnika - EDC wewnętrzne ograniczenie max obrotow. I
Położenie rzeczywiste przepustnicy recylkulacji spalin - zamknięta w położeniu granicznym. Co może być przyczyną?
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
W mojej rozpisce nie ma takiego błędu. Sprawdzałeś ręcznie, po odłączeniu siłownika czy przepustnica recyrkulatora chodzi bez zacięć? Dymienie raczej wskazuje na ciągłe otwarcie. Obroty na postoju dochodzą do 2500 ale ja mam silnik D2866 na rzędowej pompie wtryskowej.
Rejestracja:24 lut 2021, 15:11 Posty: 10
Samochód: Man tga26. 440
Auto było w serwisie. Wymienili czujnik spalin oraz egr. Obroty nadal 2200maksymslnie i to podczas jazdy. Serwisanci twierdzą że tyle powinno być. Po przejechaniu 100km pojawiły się błędy : edc-03785-01 i 00081-01
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Obroty masz ok więcej nie będzie.
Za to mam dla ciebie smutną wiadomość, katalizator wyzionął ducha i jest zapchany.
Te błędy to za wysoka temperatura spalin oraz za wysokie ciśnienie spalin
Rejestracja:24 lut 2021, 15:11 Posty: 10
Samochód: Man tga26. 440
No to faktycznie smutna wiadomosc ale jest za to światełko w tunelu ze uda się to w końcu naprawić. A powiedz mi kolego czy próbować go czymś czyścić? Jakaś chemia i karcher na gorąca wodę? Czy może oddać do warsztatów które się tym zajmują?
Rejestracja:24 lut 2021, 15:11 Posty: 10
Samochód: Man tga26. 440
Oddałem tłumik do profesjonalnego czyszczenia. Przed czyszczeniem miał ciśnienie zwrotne 101mbar i przepływ 275 m3/h a po 23mbar i 336 m3/h. Jutro go zamontuje i dam znać czy się coś poprawiło
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To w euro 4 norma że prędzej czy później się katalizator zatyka
I tu jest różnica bo w euro 4 masz metalowy wkład, sam jestem ciekaw czy te płukanie coś dało i na ile starczy
Rejestracja:24 lut 2021, 15:11 Posty: 10
Samochód: Man tga26. 440
A powiedz mi kolego czy może wiesz co może być nie tak jeżeli jak jest zimno na podwórku i odpalam zimne auto to wywala płyn przez zbiorniczek wyrównawczy natomiast jak przed odpaleniem odkręcę główny przewód od sprężarki do osuszacza i pochodzi z 10 min skręcę i wtedy jest ok głowic ka w sprężarce wymieniona i dalej to samo
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę