Siemanko, mam pytanie jak zabezpieczacie frywolne końcowki pasów transp.? Wiem że najlepiej jest zwinąć i przypiąć trytytką, ale wożąc cegłe na platformie bez burt i zwalajac 2x dziennie to szef nie wyrobi na trytki. Widzialem kilka sposobow na zaplątanie pasów.
Może ktoś coś podrzuci?
Kup trytytki wielokrotnego użytku - z możliwością zwolnienia zapadki, która blokuje pasek. Są też takie szerszeb około 1cm szerokie, że otworzysz ją nawet mając rekawice na rękach
Nauczyłem się tego niedawno, bo też miałem ten problem. Zwijasz w kółko, później bierzesz pas który został między kółkiem a klamrą i przekładasz go przez środek kółka, tak żeby pętlę nałożyć na kółko. Zaciągasz i po robocie.
Ja kiedy ładuje kostkę na niskopodwozie końcówkę pasa zwijam w dużo koło ściskam to w ósemke i podkładam pod pas na górze palety potem dociskam i jest git. Zostaje trochę luźny odcinek pasa który się wraca od klamry do przyciśniętego zwitka ale jest pewne że nic się nie poluzuje w czasie jazdy.
Po paru latach jazdy platformą sposób taki jak Luka napisał dla mnie najwygodniejszy. Tak sie do tego przezwyczaiłem ze potem nawet na firance miałem tak pasy zaplątane
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę