wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
tgx euro5 480 D2676 http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=50725 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | swienty [ 27 gru 2021, 17:35 ] |
Tytuł: | tgx euro5 480 D2676 |
Warto pchać się w taki silnik? Mam euro4 360 i euro5 440, ale widzę że 480 to trochę coś innego. Euro6 oglądałem jednego i na razie podziękuję. Jak z trwałością i przede wszystkim dostępnością części? D20'tek jest ogrom, ten jest rzadziej spotykany. |
Autor: | MAN [ 27 gru 2021, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Najlepszy i najnowszy tych silników to będzie euro 5 480 lub 540 w porównaniu do euro 6 nie ma nic lepszego 360 i 440 to ten sam klamot D20 jeden z egr drugi bez 480 D26 różni się od D20 tylko pojemnością silnika, cały osprzęt jest ten sam co w D20 pomijając turbinę i wtryski |
Autor: | k8805 [ 27 gru 2021, 19:08 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Cytuj:
Najlepszy i najnowszy tych silników to będzie euro 5 480 lub 540 w porównaniu do euro 6 nie ma nic lepszego
Jutro jadę go obejrzeć. Tylko ciekawa sprawa bo sprzedawca twierdzi że to euro5, nie widzę adblue a rok produkcji 2009 więc nawet po roczniku nie wskoczy na e5. 360 i 440 to ten sam klamot D20 jeden z egr drugi bez 480 D26 różni się od D20 tylko pojemnością silnika, cały osprzęt jest ten sam co w D20 pomijając turbinę i wtryski Wg vinu wychodzi D2676 LF. |
Autor: | MAN [ 27 gru 2021, 19:29 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
To podaj VIN to ci powiem czy miał adblu 2009 to powinien być euro 5 chyba że to jakiś wynalazek na jakieś dziwne kraje |
Autor: | 5eba [ 27 gru 2021, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Cytuj: Cytuj:
Najlepszy i najnowszy tych silników to będzie euro 5 480 lub 540 w porównaniu do euro 6 nie ma nic lepszego
Jutro jadę go obejrzeć. Tylko ciekawa sprawa bo sprzedawca twierdzi że to euro5, nie widzę adblue a rok produkcji 2009 więc nawet po roczniku nie wskoczy na e5. 360 i 440 to ten sam klamot D20 jeden z egr drugi bez 480 D26 różni się od D20 tylko pojemnością silnika, cały osprzęt jest ten sam co w D20 pomijając turbinę i wtryski Wg vinu wychodzi D2676 LF. |
Autor: | MAN [ 27 gru 2021, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Tak samo można spotkać euro 5 z 2007 roku |
Autor: | k8805 [ 27 gru 2021, 20:11 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Cytuj: Cytuj: Cytuj:
Najlepszy i najnowszy tych silników to będzie euro 5 480 lub 540 w porównaniu do euro 6 nie ma nic lepszego
Jutro jadę go obejrzeć. Tylko ciekawa sprawa bo sprzedawca twierdzi że to euro5, nie widzę adblue a rok produkcji 2009 więc nawet po roczniku nie wskoczy na e5. 360 i 440 to ten sam klamot D20 jeden z egr drugi bez 480 D26 różni się od D20 tylko pojemnością silnika, cały osprzęt jest ten sam co w D20 pomijając turbinę i wtryski Wg vinu wychodzi D2676 LF. Cytuj:
To podaj VIN to ci powiem czy miał adblu
Mam katalog online i właśnie nie ma informacji o adblue.
2009 to powinien być euro 5 chyba że to jakiś wynalazek na jakieś dziwne kraje |
Autor: | MAN [ 27 gru 2021, 20:18 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
To ci podam dokładny typ silnika i normę spalin |
Autor: | k8805 [ 28 gru 2021, 22:38 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
No to pięknie. Przebieg 850 tys. Ale to nie koniec bo wyglądało też jakby turbo pompowało olej do silnika, zawory grały bardzo głośno. Auto ze skrętną osią wleczoną a płyn do wspomagania czarny jak olej silnikowy. No nic, szukam dalej. |
Autor: | Luka [ 01 sty 2022, 17:28 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Pewnie kawitacja, zdaje się, że Volva i MANy lubią to. |
Autor: | MAN [ 01 sty 2022, 17:36 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Dafy też to lubią zwłaszcza na tulejach firmy Mahle |
Autor: | Luka [ 01 sty 2022, 18:16 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Opadanie tulei w 105, włącznie z wżerami w bloku, który później trzeba frezować, to temat na epopeję |
Autor: | MAN [ 01 sty 2022, 18:31 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Epickie historie w rolach volvo i daf https://youtube.com/channel/UCcIVllRddvxHyzwhYOWnQMg |
Autor: | Kierownik [ 01 sty 2022, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Te opadające, przerdzewiałe tuleje, to ja pierwsze słyszę żeby Volvo miało z tym problem. Sam nie doświadczyłem, a i od ludzi jakoś nie słyszałem. W ogóle rodzina silników od d12c, do d13c ma niezniszczalny układ korbowo tłokowo głowicowy. Niby gdzieś tam się słyszy że wałki rozrządu się wycierają, ale jakoś nie znam nikogo komu się wytarły. Ps. Sądzę że jeśli zmienia się olej, to wałki jak reszta są nie zniszczalne. A jeśli się tylko dolewa, no to cóż:)... |
Autor: | MAN [ 01 sty 2022, 20:33 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Kierownik czy tu ktoś napisał że w volvo opadają tuleje cylindrów? Masz tu na filmikach przykłady jak korozja przeżarła tuleje cylindrów nie wspominając o panewkach czy wałkach rozrządu w volvo |
Autor: | Kierownik [ 01 sty 2022, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Dobra, niech Ci będzie. Man to najlepszy tir na świecie . |
Autor: | MAN [ 01 sty 2022, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
To twoje stwierdzenie że Man to najlepsze auto, sam pokazałem u góry jak kończą silniki w Manie. To ty nie chcesz przyjąć do wiadomości że Volvo sypie się jak każde inne auto. I masz to udokumentowane na filmach. Moje stwierdzenie jest takie że na wszystkich tych filmach czy to Man , Volvo, Daf czy Scania zawsze jest ten sam problem tuleje cylindra wyprodukowane przez MAHLE. I jak to ma się do zasłyszanej opinii że tylko MAHLE jest najlepsze a Kolbenschmidt to syf |
Autor: | Kierownik [ 01 sty 2022, 21:21 ] |
Tytuł: | Re: tgx euro5 480 D2676 |
Nie wiem, w sumie to poprostu się nie znam, bo tak naprawdę to żadnego wozu nie dojeździłem do momentu kiedy motorownia padła. W sumie to mam do tego neutralne podejście, żeby nie powiedzieć że mam to w du pie, który padnie trochę wcześniej a który trochę później. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |