wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Volvo FL 612 problem z powietrzem http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=51218 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Danek21 [ 24 sty 2023, 9:13 ] |
Tytuł: | Volvo FL 612 problem z powietrzem |
Witam Mam problem ze swoim Volvo Fl 612 97r Biję mi 10amp na jeden obwód na drugi 7amp, co zrobić żeby to wyrównać ? |
Autor: | chodko [ 24 sty 2023, 20:35 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem |
Chyba atmosfer ? Prawdopodobnie zawór cztewroobwodowy (rozdziela powietrze na poszczególne obwody) do wymiany . |
Autor: | Danek21 [ 24 sty 2023, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem |
Zawór czteroobwodowy wymieniony na nowy i jest tak samo jak na starym tylko słychać że ten zawór pracuje i puszcza powietrze myślę że trzeba go wyregulować tylko pytanie w jaki sposób? |
Autor: | zzx [ 24 sty 2023, 22:21 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem |
Nowych zaworów się nie reguluje. Może czujnik z którego idzie sygnał na zegar szwankuje 97 rok to właściwie przyczyną może być wszędzie. Sprawdź jeszcze innym czujnikiem ciśnienie bezpośrednio na butlach. |
Autor: | Rossi [ 25 sty 2023, 0:28 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem |
Jak jeździłem kiedyś trochę większym Volvem z podobnego rocznika, to w rzeczywistości zegary żyły własnym życiem i pokazywały wartości dowolne, więc całkiem być może. |
Autor: | Danek21 [ 25 sty 2023, 7:03 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem |
Sprawdzałem przy siłownikach manometrem prawe 10 lewe ok 7 tak jak na zegarach |
Autor: | Kurot [ 25 sty 2023, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Volvo FL 612 problem z powietrzem |
Najprawdopodobniej to nie wina zaworu czteroobwodowego tylko gdzieś masz na tym obwodzie ubytek powietrza i dopompowuje go na 7 bar i więcej nie daje rady sprężarka. Sugeruje się twoim opisem: Cytuj:
jest tak samo jak na starym tylko słychać że ten zawór pracuje i puszcza powietrze
Jeśli słychać że powietrze przepływa przez zawór a nie ma ewidentnej nieszczelności na nim to znaczy, że działa prawidłowo i próbuje cały czas dopompować nieszczelny obwód.Możesz to sprawdzić odłączając ten obwód i podpinając manometr do zaworu w jego miejsce. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |