Cytuj:
Podejrzewam, że auto ma ADRy? W Volvo tak miałem, ale to była wersja z ADR, tak po prostu nakazują przepisy techniczne i musi rozłączać prąd. Na serwisie ci też wtedy tego nie zmienią, bo po prostu się nie da. Jedyne wyjście to zmostkowanie dwóch kabelków w głównej skrzynce elektrycznej auta, ale to musisz dobrze zagadać z mechanikiem na serwisie, bo nie każdy ci to ogarnie.
Jak masz hebel do wyłączenia prądu za kabiną po prawej stronie to jest wersja ADR. Możesz poprowadzić stały prąd od aku do kabiny, inaczej nic to nie da. Z tym, że jak jeździsz z ADR i masz pasek to jak coś się stanie, masz pozamiatane.
Bez adr, poprostu w niektórych modelach tak jest że rozłącza prąd po jakimś czasie bez kluczyka m.in w Volvo i Renault, już w nowszym renault na guzik nie ma tego problemu bo można zostawić na włączonym zapłonie nawet, wyjąć kluczyki i iść sobie gdzieś na 2 dni a zapłon po powrocie dalej będzie włączony.
A o co chodzi z tym ADR i wyłączaniem prądu? Przecież można sobie zostawić kluczyk w pozycji pierwszej przed zapłonem i prąd zostanie? Lodówka przeciez też jest zasilana i Webasto na postoju? Więc te przepisy rzekome co mówisz to coś bez sensu się wydaje.