Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2020, 11:50
Posty: 5
GG: 79867545

Renault T przed liftem, stacyjka standardowa na kluczyk.
Jest jakiś patent żeby utrzymać prąd w którymś gniazdku zapalniczki 24v po upływie ok 2h przy wyciągniętym kluczyku ze stacyjki?
Zostawienie odpalonego webasta nie pomaga, prąd się wyłącza a Webasto działa dalej. Dorobienie grotu kluczyka tak żeby zostawić przekręcony na pozycję jeden w stacyjce i móc wziąć oryginalne klucze ze sobą?
Wiem ze to można zmienić w serwisie ale nie mam na to czasu na razie.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:58
Posty: 449
Lokalizacja: OB

Nie wiem kiedy był lift w range t, ja jeżdżę autem z lipca 2016 i mi nie rozłącza mediów. Cały czas lodówka, Webasto na pauzie i nic się nie dzieje. Ostatnio na weekend zostawiłem lodówkę włączona a było poniżej 0 i po weekendzie zagadała a i w lodówce był szron więc działała.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3605
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

W tych Renówkach to jest tak namieszane z prądami, że właściwie w każdej wszystko działa inaczej. Lodówka może być ustawiona od 12 do 72 godzin, ale idzie zrobić, że będzie chodzić aż akumulatorów nie rozładuje. Webasto bodaj od 9 do 15. Bez zmiany czasu w serwisie to raczej by było trzeba podłączyć gniazdo zapalniczki przed przekaźnikami do stałego prądu, albo bypasem od bezpiecznika lodówki.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2020, 11:50
Posty: 5
GG: 79867545

Cytuj:
W tych Renówkach to jest tak namieszane z prądami, że właściwie w każdej wszystko działa inaczej. Lodówka może być ustawiona od 12 do 72 godzin, ale idzie zrobić, że będzie chodzić aż akumulatorów nie rozładuje. Webasto bodaj od 9 do 15. Bez zmiany czasu w serwisie to raczej by było trzeba podłączyć gniazdo zapalniczki przed przekaźnikami do stałego prądu, albo bypasem od bezpiecznika lodówki.
No tak mógłbym teoretycznie wpiąć takie gniazdko dodatkowe w przewód od lodówki, bo lodówka jest ustawiona na co najmniej 12h.
Ale też ten przewód do lodówki jest stosunkowo cienki, chociaż jak chcę podpiąć urządzonko około 30w to nie powinno być tragedii.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1867
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Podejrzewam, że auto ma ADRy? W Volvo tak miałem, ale to była wersja z ADR, tak po prostu nakazują przepisy techniczne i musi rozłączać prąd. Na serwisie ci też wtedy tego nie zmienią, bo po prostu się nie da. Jedyne wyjście to zmostkowanie dwóch kabelków w głównej skrzynce elektrycznej auta, ale to musisz dobrze zagadać z mechanikiem na serwisie, bo nie każdy ci to ogarnie. :wink: Jak masz hebel do wyłączenia prądu za kabiną po prawej stronie to jest wersja ADR. Możesz poprowadzić stały prąd od aku do kabiny, inaczej nic to nie da. Z tym, że jak jeździsz z ADR i masz pasek to jak coś się stanie, masz pozamiatane. :wink:

_________________
C, CE, KW :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2020, 11:50
Posty: 5
GG: 79867545

Cytuj:
Podejrzewam, że auto ma ADRy? W Volvo tak miałem, ale to była wersja z ADR, tak po prostu nakazują przepisy techniczne i musi rozłączać prąd. Na serwisie ci też wtedy tego nie zmienią, bo po prostu się nie da. Jedyne wyjście to zmostkowanie dwóch kabelków w głównej skrzynce elektrycznej auta, ale to musisz dobrze zagadać z mechanikiem na serwisie, bo nie każdy ci to ogarnie. :wink: Jak masz hebel do wyłączenia prądu za kabiną po prawej stronie to jest wersja ADR. Możesz poprowadzić stały prąd od aku do kabiny, inaczej nic to nie da. Z tym, że jak jeździsz z ADR i masz pasek to jak coś się stanie, masz pozamiatane. :wink:
Bez adr, poprostu w niektórych modelach tak jest że rozłącza prąd po jakimś czasie bez kluczyka m.in w Volvo i Renault, już w nowszym renault na guzik nie ma tego problemu bo można zostawić na włączonym zapłonie nawet, wyjąć kluczyki i iść sobie gdzieś na 2 dni a zapłon po powrocie dalej będzie włączony.

A o co chodzi z tym ADR i wyłączaniem prądu? Przecież można sobie zostawić kluczyk w pozycji pierwszej przed zapłonem i prąd zostanie? Lodówka przeciez też jest zasilana i Webasto na postoju? Więc te przepisy rzekome co mówisz to coś bez sensu się wydaje.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1867
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Prąd w ADR zostaje tylko w Webasto i lodówce, po wyciągnięciu kluczyka. Jeżeli będzie w pozycji 1, prąd będzie 24/7. Gdy wyjmiesz kluczyk, prąd znika. Tylko, że w moim FH4 ginął po 20 minutach. Nie wiem czy każda marka tak ma, jeździłem tylko Volvem z ADR i tak miało, chińczyk również. Z tym, że właśnie w chińczyku kiedyś na serwisie pewien mechanik zmostkował mi owe 2 kabelki i miałem prąd jak w normalnym aucie. :wink:

_________________
C, CE, KW :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: