Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2008, 22:39
Posty: 20
GG: 0

Witam.
Proszę o pomoc. Jaki powinien być moment dokręcania łożyska tylnej piasty w Volvo FL6 rocznik 2002 DMC 17t Vin YV2E4CBA62B322169
Łożysko ma dwa uszczelniacze - wewnętrzny i zewnętrzny. Było dokręcone bardzo lekko, nie wiem czy tak powinno być.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Jeśli łożysko jest kompaktowe, nie rozbieralne to do jeb to na maxa.
Jeśli stare typ, taki gdzie luz ustalasz dokręceniem, to do jeb na maxa i cofnij 1/4 obrotu. Nie zapomnij po miesiącu tam zajrzeć i powtórzyć procedury. Po odpuszczeniu ma się kręcić ręką, ale luz ma nie być wyczuwalny.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: