Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 mar 2024, 9:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Obrazek

Marka: Volvo
Model: FH460 Globetrotter
Rok produkcji: 2015r.
Przebieg: 1 012 000km
Wyposażenie: Standardowe
Naczepa: Krone Profi Liner 2015r
Obsługiwane kierunki: PL + UE

Obrazek
Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 01 kwie 2024, 16:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2691
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Kolego telewizor i personalizowane pokrowce to nie taki standard :D

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 06 lip 2024, 12:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Sytuacja bardzo dynamiczna, poprzednie Volvo zdałem z przebiegiem 1 037 000km, a od zeszłego miesiąca poruszam się tym:

Obrazek

Marka: Volvo
Model: FH460 Globetrotter
Rok produkcji: 2022.
Przebieg: 230 000km
Wyposażenie: Reflektory LED, telewizor, personalizowane pokrowce ( :mrgreen: ), pełne zawieszenie pneumatyczne, stroboskopowe światła ostrzegawcze.
Naczepa: Wielton Mega
Obsługiwane kierunki: PL + UE

Pierwsza moja styczność z zestawem typu mega (nie licząc drobnego, miesięcznego epizodu 10 lat temu). Naczepa jest przystosowana do zewnętrznego oraz wewnętrznego montażu wózka widłowego (z tego też powodu posiada niestandardowe ułożenie osi, które są cofnięte).


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 06 lip 2024, 13:34
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Powroty pusto czy spedycja ?


Post Wysłano: 14 lip 2024, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Różnie. Częściej jakiś surowiec do fabryki, albo jakieś zwroty/reklamacje. Czasem jakieś spedycje, z bliższych tras wraca się na pusto.

Przy okazji jedno zdjęcie z pierwszej zabawy z wózkiem…
Obrazek


Post Wysłano: 15 lip 2024, 3:13
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Tak z ciekawości ile ten wózek waży ?


Post Wysłano: 17 lip 2024, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Da się z tym jeździć na pusto?


Post Wysłano: 21 lip 2024, 12:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Mamy dwa rodzaje wózków. Moffet waży 2100, a Palfinger 2500.
Jazda na pusto? Lepiej nie mówić. Zero przyczepności na napędowej :mrgreen:

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 21 lip 2024, 17:33
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1755
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Właśnie się zawsze zastanawiałem jak się z tym jeździ :mrgreen:
Dużo zestawów ma firma swoich ?


Post Wysłano: 21 lip 2024, 22:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1878
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Dlatego raczej, jeżeli chodzi o wózki to są one bardziej praktyczne w tandemach. Tutaj się dziwię, że w ogóle takie coś ma zastosowanie.

_________________
C, CE, KW :)


Post Wysłano: 25 lip 2024, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 880
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

W Irlandii dość popularne były/są płyty dociążające nad siodłem, na podłodze naczepy, choć wiadomo, wagi to dodaje. Zresztą, w razie problemów z przyczepnością zawsze możesz kogoś wsadzić na wózek, opuścić go na glebę i niech pcha :D

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 31 lip 2024, 23:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lut 2007, 23:46
Posty: 80
Samochód: Scania G410 E6 Streamline
Lokalizacja: Ostrzeszów (POT)

Nie ma opcji wjechania wózkiem na przód naczepy, przy jeździe na pusto? Jeśli się da na tył.. :)


Post Wysłano: 02 sie 2024, 19:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Miejsce dokowania wózka jest z tyłu naczepy i tylko w tym miejscu można go umieścić.


Obrazek

Obrazek

Jakieś tam zdjęcia z ostatnich tygodni:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po prawie dwóch miesiącach użytkowania naczepy Wielton stwierdzam, że to szmelc. Drzwi ciężko zamknąć, szczególnie po załadowaniu na naczepę. W szczelnie zamkniętej puszcze z elektroniką przy gniazdach naczepy jakimś cudem znalazło się pół litra wody, przez co światła zaczęły wariować.


Obrazek
Cytuj:
Dlatego raczej, jeżeli chodzi o wózki to są one bardziej praktyczne w tandemach. Tutaj się dziwię, że w ogóle takie coś ma zastosowanie.
To nie kwestia tego, że lepiej się jeździ z wózkiem zamocowanym na tandemie. Tandem jest bardziej uniwersalny, bo można się rozpiąć, przeładować towar na solówkę, zaczepić na nią wózek i dojechać tam, gdzie zestaw z naczepą nie wjedzie.
Cytuj:
W Irlandii dość popularne były/są płyty dociążające nad siodłem, na podłodze naczepy, choć wiadomo, wagi to dodaje. Zresztą, w razie problemów z przyczepnością zawsze możesz kogoś wsadzić na wózek, opuścić go na glebę i niech pcha :D
Wielton też ma w opcji montaż balastu na przód, do naczep przystosowanych do dokowania wózków. Tyle, że zabiera to trochę uniwersalności naczepy, sam wózek zabiera dwie tony ładowności, akcesoria do dokowania też kilkanaście kilo, a gdzie tam jeszcze balast :mrgreen:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: