wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Renault Premium - warto kupić to auto? http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5458 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | KLIMAS [ 09 gru 2006, 20:45 ] |
Tytuł: | Renault Premium - warto kupić to auto? |
Koledzy pomocy... Chodzi mi po głowie kupna autka Renaulta Premium 250KM. Prosze napiszcie, czy są to dobre autka, czy sie psują, albo dajcie mi jakiś link do strony gdzie mogę się o nich czegoś więcej dowiedzieć. Ja chciałbym kupić solówkę o Masie całkowitej 16t. i z silnikiem o mocy 250KM, ładowność tego autka to 10t., czy można trochę przeładować takie autko, jeżeli ma ono tylko 1 oś z tyłu. Auto pracowało by w spedycji i jeździło na lini ok.400km dziennie. Jakie jest spalanie w takim aucie, czy to auto ma zwykły turbodiesel, czy są to już pompowtryskiwacze. Proszę o jakiekolwiek informacje odnośnie tgo modelu Renaulata. Pozdrowianka |
Autor: | Gregor [ 13 sty 2007, 23:18 ] |
Tytuł: | |
Kabina premiumki ma mało miejsca. |
Autor: | MKazik [ 13 sty 2007, 23:40 ] |
Tytuł: | |
Jakbyś chciał to tu masz pare ofert dotyczących Renault Premium: 1998 rok, chłodnia http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T209128 2002 rok, skrzynia ładunkowa http://www.motoallegro.pl/item156447006 ... nowy_.html 1999 rok, kontener http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T165668 1999 rok, izoterma http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T209011 |
Autor: | piotrekgal [ 14 sty 2007, 0:11 ] |
Tytuł: | |
od Reni i Iveca trzymaj sie z daleka. |
Autor: | ACM [ 14 sty 2007, 0:31 ] |
Tytuł: | |
Kolego Klimas: My a dokładniej mówiąc mój tata posiada takie auto. Jest to rocznik 99, 260KM, dwie osie, ma teraz 460 000 przebiegu, autko posiadamy od nowości. Zabudowa to izoterma. Wersja z niska kabiną sypialną. A więc w odpowiedzi na twoje pytania: premiumka w naszym wypadku jest super autem i mówie to całkowicie obiektywnie, serwisy oczywiście zawsze przeprowadzamy w autoryzowanych serwisach w naszym przypadku Skoczów Retos, serwis bardzo profesjonalny i rzetelnie wykonujący swoja pracę. Poważnych napraw prawie nie mieliśmy oczywiście jeżeli wszytsko wymienia sie w miare regularnie, aczkolwiek płyn chłodniczy mamy od nowości i nic sie nie dzieje, ale oczywiscie musimy go wymienic bo jest to niebezpieczne szczególnie w zimie. Ostatnio pojawił sie problem z tłumikiem który naprawilismy kosztem 100zł, oraz z zawieszeniem i koncówkami drążka sterowniczego niestety jest to jednak normalne na naszych drogach. Inne materialy zużywające sie czyli płyny, hamulce, opony itp. wytrzymały bardzo długo np. przednie ogumienie zmieniliśmy dopiero po 450 000 a hamulce około 400 000. Pojazd według obecnych przepisów ma ładownośc 18t poniewaz podniesiono nacisk na oś napędzaną, oczywiście czasmami można go przeładowac o 2 tony, ale wiadomo ze 10 ton za dużo może miec problemy. Silnik to pompowtryskiwacze, turbodiesel, intercooler, jest on dosyć żwawy a spala około 23 litrów. W naszym modelu zepsuł sie także elektroniczny ogranicznik predkosci więc może jechac nawet 125km/h ale nie radze tego praktykowac bo jest to oczywiście niebezpieczne i nieodpowiedzialne. Oczywiście w niskiej kabinie nie jest to auto do ciagłego spania gdyż jest to strasznie niewygodne, ale w razie czego zawsze można sie zdrzemnąć. Ogólnie rzecz biorąc jeśli pojazd jest w miare zadbany, serwiosowany z niezbyt dużym przebiegiem jest naprawde godny polecenia, osobiście nie możemy na niego powiedziec złego słowa, myślę że to dobra ciężarówka na poczatęk. Jężeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania pisz spytam sie ojca i mam nadzieje że ci pomogę. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |