wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Albatros/Logwin, Poznań http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5895 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | jancio [ 09 sty 2007, 19:49 ] |
Tytuł: | Albatros/Logwin, Poznań |
Szukam informacji o w/w firmie. Wiem, że zajmują sie głównie przewozem mebli ale nic wiecej. Szukałem na forum i oprócz kilku fotek i jakiś wzmianek nic nie ma. Interesuję mnie głównie opinia o wypłacalności firmy, warunkach dla kierowców. Jeśli ktoś miałby jakieś wiadomości to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam |
Autor: | ARTURROTRUCKER [ 09 sty 2007, 21:16 ] |
Tytuł: | |
Świadczymy usługi taborem uniwersalnym o ładowności do 24t i taborem o nadwoziu specjalizowanym typu furgon o ładowności do 20,3t . Wszystkie jednostki taborowe wyposażone są w zawieszenia pneumatyczne. Jesteśmy zainteresowani stałą współpracą z producentami, spedytorami, przewoźnikami oraz gestorami ładunku. Charakterystyka posiadanego taboru i zabezpieczenia ładunków: ciągniki siodłowe "MAN" średni okres użytkowania 2 lata, 170 szt. , klasa ekologii "S"; naczepy typu: furgon (kofer - jumbo ) 1-osiowe sztywne ściany, ładowność do 10t, ładowanie od tyłu; furgon (kofer - jumbo) 1 -osiowe płaskie, ładowność do 10t; furgon (kofer - jumbo) 2 -osiowe płaskie, ładowność do 20t; 3 osiowe - z plandeką, długość naczepy 13.6m., ładowanie z każdej strony. Zabezpieczenia ładunku na życzenie klienta : pasy zabezpieczające, sztangi rozporowe, materace powietrzne, koce, drugi pokład. Znalazłem coś takiego tylko... [ Dodano: Wto, 09.01.2007, 20:17 ] (C)http://company.yellowpages.pl/Polska/wi ... index.html |
Autor: | jancio [ 09 sty 2007, 22:18 ] |
Tytuł: | |
Dzięki. A może ktoś słyszał na CB (lub z innego źródła)od kierowców jakie tam są warunki? Jakieś opinie? |
Autor: | Długi [ 09 sty 2007, 22:47 ] |
Tytuł: | |
Opinia mojej koleżanki....córki kierowcy. "firma nie oferuje kierowcom niczego fascynujacego oprcz mozliwosci jezdzenia ciezarowka i zwiedzenia troszke państw UE. samochody, ktore oferuja nie sa pierwszej mlodosci (najbardziej daje sie we znaki brak lodowek w porze letniej). co do zarobkow to szału nie ma malo tego ze przelewy przychodzą ratami za np 2 tury na poczatku miesiaca i reszte na koncu, a nalezy pamietac ze jak narazie kierowcy musza miec założoną własną dziłalność gospodarcza (chociaż podobno ma sie to zmienic jednak Albatros pewnie i tak znajdze jakies ustepstwa w prawie)co wiąże sie z samodzielnym oplacaniem ZUS-u i podatku, a najlepsze w tym wszystkim jest to, że ilos pieniedzy z jednego przelewu nie wystarcza na to, wiec trzeba konbinowac zeby opłacac ZUS z opoznieniem, ale przez to nieważne sie zwolninie szpitalne. jak widac same "pozytywy" wiec radze sie lepiej dwa razy zastanowic.pozdrawiam" |
Autor: | jancio [ 09 sty 2007, 23:06 ] |
Tytuł: | |
Dzięki serdeczne! Jak widać na podstawie przytoczonej opinii nie jest słodko. Ale daje to jakiś punkt wyjścia podczas ewentualnej rozmowy. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam! |
Autor: | TruckService [ 10 sty 2007, 17:50 ] |
Tytuł: | |
No ja brałem kiedyś pare ładuneczków od tej firmy jest wypłacalna |
Autor: | CZOŁGI [ 12 sty 2007, 19:58 ] |
Tytuł: | |
A czy ta firma nie ma oddziału w Iławie, bo kiedyś widziałem parking pełen ich naczep na granicach Iławy |
Autor: | Enrique77 [ 12 sty 2007, 20:20 ] |
Tytuł: | |
Niema ta firma poprostu targa meble i dlatego widziales te naczpy w Ilawie bo jak wiadomo woza oni glownie i chyba wyłacznie meble .Firma z tego co słyszalem dzieli sie na dwie ekipy , ekipe z Poznania i ekipe z Calej Polski ta z Poznania ma podobno lepie.. niewiem jak jets nie jezdzilem i jakos po opowiesciach niechce slkyszac ze trzeba sie czesto i gesto samemu rozladowac itp.Pozdrawiam. |
Autor: | jancio [ 13 sty 2007, 23:17 ] |
Tytuł: | |
Dzisiaj byłem na rozmowie w Albatrosie. Jeszcze nie jestem związany umową o pracę więc chyba nie obowiązuje mnie tajemnica służbowa . Trochę wiadomości: 1 firma podchodzi z rozsądkiem do swojej własności- początkujący jeżdżą w podwójnej obsadzie z doświadczonymi kierowcami ( zmiany). 2 okres praktyki trwa średnio 3 miesiące ( z możliwością skrócenia lub wydłużenia w zależności od tempa zdobywanego doświadczenia) 3 samochody świeżutkie głównie MAN-y 360 ale są już nowe 410 4 trasy Polska ( Iława, Poznań, Bydgosz)- Niemcy (głównie), Francja, Austria 5 dla nowoprzyjętych umowa o pracę 6 obecni kierowcy w większości przeszli na umowę ale podobno jest kilkadziesiąt, którzy woleli pozostać na własnej działalności 7 komplet ubezpieczeń (AC,OC,NNW,OCP,leczenie za granicą)- warunek trzeźwi 8 załadunek- firma, rozładunek- samemu 9 pensja do 10-ego na konto 10 wysokość diet w zależności od ilości kursów w miesiącu: od 10 eu przy 5 kursach/m do 42 eu przy 10 i więcej kursach/m (ładunek powrotny liczony jako osobny kurs) 11 w przypadku jeśli nie mają ładunku na powrót w ciągu najbliższej doby od rozładunku samochód wraca na pusto i jedzie z następnym kursem 12 co do wysokości pensji: poniżej dwójki z przodu brutto podstawa + diety W związku z powyższym mam pytanie: Czy to są godne warunki dla początkującego kierowcy? Moim zdaniem (ale nie mam za bardzo rozeznania) jest to ciekawa propozycja na nabranie doświadczenia. Ale prosiłbym doświadczonych truckerów o wypowiedzenie się w tej kwesti. Pozdrawiam |
Autor: | seba-golden [ 14 sty 2007, 2:56 ] |
Tytuł: | |
Najlepiej wejdż na etransport i wpisz nazwe firmy na któerj temat szukasz info , albo napisz post z prośbą na temat tej firmy, ale z drugiej strony nie wież w wszystko co tam piszą bo nie zawsze piszą ludzie kompetentni niekiedy znajdzie si ę ktoś kto nie ma poj ęcia o czy pisze |
Autor: | SIOJU [ 14 sty 2007, 13:17 ] |
Tytuł: | |
Z mojego b. skromnego doświaczenia (3 pracodawców) dotychczas, to dość sporo precyzyjnych informacji dostałeś. Ja zwróciłem uwagę na to, że jeśli w ciagu doby nie ma powrotu, to nie kwitniesz za darmochę na parkingu tylko wracasz. Nie oceniam pozostałych warunków, bo nie jestem zbyt na bieżąco. |
Autor: | Długi [ 14 sty 2007, 14:20 ] |
Tytuł: | |
CZOŁGEY#030 Ma oddział w Iławie.... nawet na tyłach naczep malutkich maników jest napisane... |
Autor: | emil [ 15 sty 2007, 19:05 ] |
Tytuł: | |
W Kobylnicy pod Słupskiem zawsze stoją ich zestawy na placu. |
Autor: | TruckService [ 16 sty 2007, 19:49 ] |
Tytuł: | |
Na 10 lat Sommer Polska Zestawy Albatrosa stały w prezentacji |
Autor: | jancio [ 02 lut 2007, 12:12 ] |
Tytuł: | |
No i stało się! Podpisałem umowę Jestem juz po pierwszym kursie (DDR-ówek). Trasa dostarczyła nam wiele wrażeń. Najpierw czekaliśmy w Niemczech na Autohof-ie żeby odblokowali autostradę (prawie 30 godzin) po czym po przejechaniu kilku km straciliśmy powietrze w układzie (zablokowane hamulce, brak sprzęgła itp.). Jeden telefon do firmy i załatwili holownik, serwis MAN-a oraz "konia" do podciągnięcia naszej naczepy na serwis. Ponad doba oczekiwania na naprawę i w trasę. W związku z powyższymi sytuacjami nie udało nam się rozładować przed weekendem więc spędziliśmy go na parkingu przed lagrem. Od poniedziałku poszło już gładko. Szybkie rozładunki, dość szybko ładunek powrotny i powrót. Teraz jestem w domku (stęskniona rodzina), uzupełniam zapasy, chwila opoczynku i w niedzielę znowu na szlak. Pozdrawiam. P.S. Zabieram teraz ze sobą aparat może uda mi się zrobić parę fajnych fotek. P.S. Przejeżdżalismy pod tym samym wiaduktem, który jest na zdjęciu powyżej. |
Autor: | Igor [ 02 lut 2007, 12:15 ] |
Tytuł: | |
A jakie auto dostałes jesli można wiedzieć? |
Autor: | jancio [ 02 lut 2007, 12:24 ] |
Tytuł: | |
Nie dostałem gdyż jeżdżę w podwójnej obsadzie na stanowisku kierowca-uczeń. Na razie nabieram doświadczenia. A jeździmy na MAN-ie TG 360(380?) A (nie jestem pewien). Ale mają na firmie MAN-y TGA z silnikiem D20 COMMON RAIL. Jak będę teraz na bazie to zrobię parę fotek oraz dowiem się wszystkich szczegółów o autkach i wtedy odpowiem Ci ze stuprocentową pewnością. |
Autor: | furman [ 02 lut 2007, 13:30 ] |
Tytuł: | |
moim zdaniem to bardzo kiepska firma pensja na międzynarodówce ok 2 tys to niezbyt dużo. a poza tym rozmawiałem kilka razy z kierowcami z tej firmy to mówili że rewelacji niema. czesto kilka miejsc rozładunku i jeszcze te meble samemu ściągać. a więc nie ma się co dziwić że w tej firmie jeżdżą głównie młodzi kierowcy którzy chęcią zdobycia doświadczenia są wykorzystywani i okrajani z kasy. to tyle z mojej strony. osobiscie nie polecam tej firmy |
Autor: | jancio [ 23 mar 2007, 18:37 ] |
Tytuł: | |
Sorry, że dopiero teraz piszę ale padł mi komputer i dopiero teraz udało mi się go odpalić. Co do samochodów: Obecnie są tylko MAN-y TG 360A, TGA 18.360 i TGA 18.390. Dokupują następne ale też tylko do 400 KM (trochę mało na Austrię ale cóż robić). Jeśli chodzi o zarobki w lutym miałem 3 z przodu (może i mało ale byłem dosyc często w domu co w moim przypadku- małe dzieci i młoda żona- było mi na rękę). Co do kilku miejsc rozładunku i konieczności (nie zawsze) rozładowywania się samemu- meble nie są ciężkie, są wózki, jest nas dwóch więc ciężko nie jest a poza tym uważam, że trochę ruchu mi nie zaszkodzi zwłaszcza jak cały dzień siedzisz za kierownicą. PS. Od kwietnia dostaję autko. Pozdrawiam |
Autor: | MarkoS [ 23 mar 2007, 23:24 ] |
Tytuł: | |
Moj tata kiedys tam pracowal w oddziale w Iławie ale to ta sama firma pracowal do czasu kiedy powiedzieli ze musi zalozyc wlasna dzialalnosc i wtedy zrezygnowal. laduja sie w Iławie w M&M ( Mazurskie Meble) i przewaznie wożą na Niemcy Ale z tego co wiem to sporo kierowcow sie zwolniło bo malo zarabiaja tam. Pozdrawiam |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |