wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://fox.wagaciezka.com/

Albatros/Logwin, Poznań
http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5895
Strona 1 z 5

Autor:  jancio [ 09 sty 2007, 19:49 ]
Tytuł:  Albatros/Logwin, Poznań

Szukam informacji o w/w firmie. Wiem, że zajmują sie głównie przewozem mebli ale nic wiecej. Szukałem na forum i oprócz kilku fotek i jakiś wzmianek nic nie ma. Interesuję mnie głównie opinia o wypłacalności firmy, warunkach dla kierowców. Jeśli ktoś miałby jakieś wiadomości to proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam

Autor:  ARTURROTRUCKER [ 09 sty 2007, 21:16 ]
Tytuł: 

Świadczymy usługi taborem uniwersalnym o ładowności do 24t i taborem o nadwoziu specjalizowanym typu furgon o ładowności do 20,3t . Wszystkie jednostki taborowe wyposażone są w zawieszenia pneumatyczne. Jesteśmy zainteresowani stałą współpracą z producentami, spedytorami, przewoźnikami oraz gestorami ładunku. Charakterystyka posiadanego taboru i zabezpieczenia ładunków: ciągniki siodłowe "MAN" średni okres użytkowania 2 lata, 170 szt. , klasa ekologii "S"; naczepy typu: furgon (kofer - jumbo ) 1-osiowe sztywne ściany, ładowność do 10t, ładowanie od tyłu; furgon (kofer - jumbo) 1 -osiowe płaskie, ładowność do 10t; furgon (kofer - jumbo) 2 -osiowe płaskie, ładowność do 20t; 3 osiowe - z plandeką, długość naczepy 13.6m., ładowanie z każdej strony. Zabezpieczenia ładunku na życzenie klienta : pasy zabezpieczające, sztangi rozporowe, materace powietrzne, koce, drugi pokład.

Znalazłem coś takiego tylko...

[ Dodano: Wto, 09.01.2007, 20:17 ]
(C)http://company.yellowpages.pl/Polska/wi ... index.html

Autor:  jancio [ 09 sty 2007, 22:18 ]
Tytuł: 

Dzięki. A może ktoś słyszał na CB (lub z innego źródła)od kierowców jakie tam są warunki? Jakieś opinie?

Autor:  Długi [ 09 sty 2007, 22:47 ]
Tytuł: 

Opinia mojej koleżanki....córki kierowcy.
"firma nie oferuje kierowcom niczego fascynujacego oprcz mozliwosci jezdzenia ciezarowka i zwiedzenia troszke państw UE. samochody, ktore oferuja nie sa pierwszej mlodosci (najbardziej daje sie we znaki brak lodowek w porze letniej). co do zarobkow to szału nie ma malo tego ze przelewy przychodzą ratami za np 2 tury na poczatku miesiaca i reszte na koncu, a nalezy pamietac ze jak narazie kierowcy musza miec założoną własną dziłalność gospodarcza (chociaż podobno ma sie to zmienic jednak Albatros pewnie i tak znajdze jakies ustepstwa w prawie)co wiąże sie z samodzielnym oplacaniem ZUS-u i podatku, a najlepsze w tym wszystkim jest to, że ilos pieniedzy z jednego przelewu nie wystarcza na to, wiec trzeba konbinowac zeby opłacac ZUS z opoznieniem, ale przez to nieważne sie zwolninie szpitalne. jak widac same "pozytywy" wiec radze sie lepiej dwa razy zastanowic.pozdrawiam"

Autor:  jancio [ 09 sty 2007, 23:06 ]
Tytuł: 

Dzięki serdeczne!
Jak widać na podstawie przytoczonej opinii nie jest słodko. Ale daje to jakiś punkt wyjścia podczas ewentualnej rozmowy. Jeszcze raz dziękuję.
Pozdrawiam!

Autor:  TruckService [ 10 sty 2007, 17:50 ]
Tytuł: 

No ja brałem kiedyś pare ładuneczków od tej firmy jest wypłacalna :)

Autor:  CZOŁGI [ 12 sty 2007, 19:58 ]
Tytuł: 

A czy ta firma nie ma oddziału w Iławie, bo kiedyś widziałem parking pełen ich naczep na granicach Iławy :?:

Autor:  Enrique77 [ 12 sty 2007, 20:20 ]
Tytuł: 

Niema ta firma poprostu targa meble i dlatego widziales te naczpy w Ilawie bo jak wiadomo woza oni glownie i chyba wyłacznie meble .Firma z tego co słyszalem dzieli sie na dwie ekipy , ekipe z Poznania i ekipe z Calej Polski ta z Poznania ma podobno lepie.. niewiem jak jets nie jezdzilem i jakos po opowiesciach niechce slkyszac ze trzeba sie czesto i gesto samemu rozladowac itp.Pozdrawiam.

Autor:  jancio [ 13 sty 2007, 23:17 ]
Tytuł: 

Dzisiaj byłem na rozmowie w Albatrosie. Jeszcze nie jestem związany umową o pracę więc chyba nie obowiązuje mnie tajemnica służbowa :wink: . Trochę wiadomości:
1 firma podchodzi z rozsądkiem do swojej własności- początkujący jeżdżą w podwójnej obsadzie z doświadczonymi kierowcami ( zmiany).
2 okres praktyki trwa średnio 3 miesiące ( z możliwością skrócenia lub wydłużenia w zależności od tempa zdobywanego doświadczenia)
3 samochody świeżutkie głównie MAN-y 360 ale są już nowe 410
4 trasy Polska ( Iława, Poznań, Bydgosz)- Niemcy (głównie), Francja, Austria
5 dla nowoprzyjętych umowa o pracę
6 obecni kierowcy w większości przeszli na umowę ale podobno jest kilkadziesiąt, którzy woleli pozostać na własnej działalności
7 komplet ubezpieczeń (AC,OC,NNW,OCP,leczenie za granicą)- warunek trzeźwi
8 załadunek- firma, rozładunek- samemu
9 pensja do 10-ego na konto
10 wysokość diet w zależności od ilości kursów w miesiącu: od 10 eu przy 5 kursach/m do 42 eu przy 10 i więcej kursach/m (ładunek powrotny liczony jako osobny kurs)
11 w przypadku jeśli nie mają ładunku na powrót w ciągu najbliższej doby od rozładunku samochód wraca na pusto i jedzie z następnym kursem
12 co do wysokości pensji: poniżej dwójki z przodu brutto podstawa + diety
W związku z powyższym mam pytanie: Czy to są godne warunki dla początkującego kierowcy? Moim zdaniem (ale nie mam za bardzo rozeznania) jest to ciekawa propozycja na nabranie doświadczenia. Ale prosiłbym doświadczonych truckerów o wypowiedzenie się w tej kwesti. Pozdrawiam

Autor:  seba-golden [ 14 sty 2007, 2:56 ]
Tytuł: 

Najlepiej wejdż na etransport i wpisz nazwe firmy na któerj temat szukasz info , albo napisz post z prośbą na temat tej firmy, ale z drugiej strony nie wież w wszystko co tam piszą bo nie zawsze piszą ludzie kompetentni niekiedy znajdzie si ę ktoś kto nie ma poj ęcia o czy pisze :evil:

Autor:  SIOJU [ 14 sty 2007, 13:17 ]
Tytuł: 

Z mojego b. skromnego doświaczenia (3 pracodawców) dotychczas, to dość sporo precyzyjnych informacji dostałeś. Ja zwróciłem uwagę na to, że jeśli w ciagu doby nie ma powrotu, to nie kwitniesz za darmochę na parkingu tylko wracasz. Nie oceniam pozostałych warunków, bo nie jestem zbyt na bieżąco.

Autor:  Długi [ 14 sty 2007, 14:20 ]
Tytuł: 

CZOŁGEY#030 Ma oddział w Iławie.... nawet na tyłach naczep malutkich maników jest napisane... ;)

Autor:  emil [ 15 sty 2007, 19:05 ]
Tytuł: 

W Kobylnicy pod Słupskiem zawsze stoją ich zestawy na placu.

Autor:  TruckService [ 16 sty 2007, 19:49 ]
Tytuł: 

Na 10 lat Sommer Polska Zestawy Albatrosa stały w prezentacji
Obrazek

Autor:  jancio [ 02 lut 2007, 12:12 ]
Tytuł: 

No i stało się! Podpisałem umowę :D :?: Jestem juz po pierwszym kursie (DDR-ówek). Trasa dostarczyła nam wiele wrażeń. Najpierw czekaliśmy w Niemczech na Autohof-ie żeby odblokowali autostradę (prawie 30 godzin) po czym po przejechaniu kilku km straciliśmy powietrze w układzie (zablokowane hamulce, brak sprzęgła itp.). Jeden telefon do firmy i załatwili holownik, serwis MAN-a oraz "konia" do podciągnięcia naszej naczepy na serwis. Ponad doba oczekiwania na naprawę :evil: i w trasę. W związku z powyższymi sytuacjami nie udało nam się rozładować przed weekendem więc spędziliśmy go na parkingu przed lagrem. Od poniedziałku poszło już gładko. Szybkie rozładunki, dość szybko ładunek powrotny i powrót. Teraz jestem w domku (stęskniona rodzina), uzupełniam zapasy, chwila opoczynku i w niedzielę znowu na szlak. Pozdrawiam.
P.S. Zabieram teraz ze sobą aparat może uda mi się zrobić parę fajnych fotek.
P.S. Przejeżdżalismy pod tym samym wiaduktem, który jest na zdjęciu powyżej.

Autor:  Igor [ 02 lut 2007, 12:15 ]
Tytuł: 

A jakie auto dostałes jesli można wiedzieć?

Autor:  jancio [ 02 lut 2007, 12:24 ]
Tytuł: 

Nie dostałem gdyż jeżdżę w podwójnej obsadzie na stanowisku kierowca-uczeń. Na razie nabieram doświadczenia. A jeździmy na MAN-ie TG 360(380?) A (nie jestem pewien). Ale mają na firmie MAN-y TGA z silnikiem D20 COMMON RAIL. Jak będę teraz na bazie to zrobię parę fotek oraz dowiem się wszystkich szczegółów o autkach i wtedy odpowiem Ci ze stuprocentową pewnością.

Autor:  furman [ 02 lut 2007, 13:30 ]
Tytuł: 

moim zdaniem to bardzo kiepska firma pensja na międzynarodówce ok 2 tys to niezbyt dużo. a poza tym rozmawiałem kilka razy z kierowcami z tej firmy to mówili że rewelacji niema. czesto kilka miejsc rozładunku i jeszcze te meble samemu ściągać. a więc nie ma się co dziwić że w tej firmie jeżdżą głównie młodzi kierowcy którzy chęcią zdobycia doświadczenia są wykorzystywani i okrajani z kasy. to tyle z mojej strony. osobiscie nie polecam tej firmy

Autor:  jancio [ 23 mar 2007, 18:37 ]
Tytuł: 

Sorry, że dopiero teraz piszę ale padł mi komputer i dopiero teraz udało mi się go odpalić. Co do samochodów:
Obecnie są tylko MAN-y TG 360A, TGA 18.360 i TGA 18.390. Dokupują następne ale też tylko do 400 KM (trochę mało na Austrię ale cóż robić).
Jeśli chodzi o zarobki w lutym miałem 3 z przodu (może i mało ale byłem dosyc często w domu co w moim przypadku- małe dzieci i młoda żona- było mi na rękę).
Co do kilku miejsc rozładunku i konieczności (nie zawsze) rozładowywania się samemu- meble nie są ciężkie, są wózki, jest nas dwóch więc ciężko nie jest a poza tym uważam, że trochę ruchu mi nie zaszkodzi zwłaszcza jak cały dzień siedzisz za kierownicą.
PS. Od kwietnia dostaję autko.
Pozdrawiam

Autor:  MarkoS [ 23 mar 2007, 23:24 ]
Tytuł: 

Moj tata kiedys tam pracowal w oddziale w Iławie ale to ta sama firma ;-) pracowal do czasu kiedy powiedzieli ze musi zalozyc wlasna dzialalnosc i wtedy zrezygnowal.
laduja sie w Iławie w M&M ( Mazurskie Meble) i przewaznie wożą na Niemcy ;-) Ale z tego co wiem to sporo kierowcow sie zwolniło bo malo zarabiaja tam.
Pozdrawiam

Strona 1 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/