Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 sty 2007, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Firma H&S oferuje usługi logistyczne, specjalizując się w przewozie płynów spożywczych cysternami na terenie całej Europy.

Naszym celem jest wykonywanie przez nas usług przynoszących korzyści naszym klientom. Osiągamy to poprzez wysoką jakość standardów, ścisłe zarządzanie kosztami, transport multimodalny i innowacyjne rozwiązania logistyczne.

Zadania komercyjne są realizowane przez dwie jednostki operacyjne:

H&S Transport B.V.: koncepja przewozów drogowych autocysternami
- Centralne europejskie planowanie z siedzibą w Barneveld – Holandia
- ponad 300 cystern do przewozów na kołach

H&S Foodtrans B.V.: koncepcja przewozów intermodalnych
- Centralne europejskie planowanie z siedzibą w Oss – Holandia
- ponad 600 kontenerów-cystern

w całej Europie z własnymi bazami, wyposażeniem i punktami szkoleniowo-pomocniczymi.


Sprzęt

Flota naczep firmy H&S składa się z różnego rodzaju cystern do przewozu płynnych produktów żywnościowych i spełnia wymogi najwyższej jakości. Kilka ważnych cech:

- sprzęt ze stali nierdzewnej
- sprzęt lekki, wielokomorowy
- dostosowany do przewozów zakwalifikowanych do grupy ADR/VLG (klasa 3 i 8)
- filtry sterylne
- pompy elektryczne/hydrauliczne
- załadunek zarówno z boku jak i z tyłu

Oprócz regularnych transportów z miejsca załadunku do miejsca rozładunku po całej Europie, H&S Transport B.V. posiada duże doświadczenie w dziedzinie różnych logistycznych koncepcji.

Rozwiązania

Załadunki (w dowolnym czasie)
W ramach tej koncepcji są optymalnie wykorzystane godziny załadunku na miejscu nadania. H&S stawia do dyspozycji miejsca załadunku określoną ilość cystern. H&S lub nadawca dokonuje załadunków w najbardziej korzystnym dla klienta czasie. Godziny o małej ilości załadunków mogą być w ten sposób wykorzystane do załadunku oczekujących cystern, przez co odciążone zostaną godziny szczytu.

Drop-and-Swop (zostaw-i-zamień)
W odróżnieniu od koncepcji załadunków w dowolnym czasie, koncepcja ta optymalizuje godziny produkcji na miejscu rozładunku. Koncepcja ta zakłada, że przywieziona ładowna cysterna pozostawiana jest na miejscu rozładunku. Klient rozładowuje sam tę cysternę w czasie najbardziej dla niego dogodnym. Gdy przyjeżdża następna cysterna z ładunkiem to zabiera ze sobą wcześniej rozładowaną cysternę. Również tutaj dużą zaletą jest odciążenie godzin szczytu na miejscu rozładunku.

Działalność całodobowa
Jeżeli chodzi o transporty mogące jeździć przez 24 godziny, to mamy doświadczenie w organizowaniu tzw. przewozów wahadłowych, czyli jazdy tam i z powrotem. Według tej koncepcji dwóch kierowców jeździ jednym zestawem ciągnika z cysterną, dzięki czemu produkować można przez całą dobę. Dużą zaletą tej koncepcji jest maksymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnej sprzętu. Poza tym produkcja nocą daje możliwość korzystania z dróg w czasie spomkojnych godzin nocnych.

On site logistics
Dla niektórych naszych klientów łączymy kilka wyżej wymienionych koncepcji w działalności “on site logistics”, czyli pracy na miejscu u klienta. Prace te oraz wiążące się z tym korzyści, takie jak np. załadunki w dowolnym czasie, tymczasowe magazynowanie w naszych cysternach oraz drop-and-swop są wykonywane przez naszego pracownika na terenie zakładu pracy naszych klientów.

Volume-Swap
Dzięki obecności w całej Europie oraz szerokiemu zakresowi własnej działalności, firma H&S jest w stanie śledzić duże ilości “volume-swaps” z jednego miejsca produkcji na drugie.

H&S Cleaning B.V.

Grupa H&S posiada przy centralnej siedzibie w Barneveld nowoczesną i efektywną myjnię o nazwie H&S Cleaning B.V.. Cysterny i silosy zarówno Grupy H&S jak i firm trzecich są myte wewnątrz zgodnie z wymogami norm ISO/HACCP/GMP. Niezależne Biuro Inspekcyjne Siliker co tydzień dokonuje kontroli myjni pod tym względem.

Do mycia naczep firm trzecich wykorzystuje się kilka zautomatyzowanych programów myjących, co gwarantuje zastosowanie właściwej metody mycia i środków myjących żądanych przez klienta i dostosowanych do towaru. W związku z tym, że każde stanowisko myjące posiada kilka głowic spryskujących i mycie odbywa się przy pomocy programów myjących sterowanych komputerowo, gwarantowany jest szybki i optymalny rezultat. W celu bieżącego śledzenia rozwoju w dziedzinie mycia, H&S Cleaning B.V. należy do ATCN (Associated Tank Cleaners Netherlands) i kształtuje razem z innymi wiodącymi myjniami nowe mierniki w dziedzinie szkolenia i gwarancji jakości w przyszłości.

Mycie sterylne / kosher
Jeden z czterech stanowisk myjących firmy H&S Cleaning B.V. jest dostosowany do mycia sterylnego. Istnieje również możliwość mycia kosher. Jak wiadomo, jakość jest sprawą pierwszorzędną w Grupie H&S i dlatego są na myjni jedynie myte składy, które przewoziły artykuły żywnościowe ( tzw. Food/Feed producten).

Mycie zewnętrzne
Oprócz mycia cystern i silosów wewnątrz, mogą być one umyte również na zewnątrz. Odbywa się to ręcznie, aby można było dotrzeć do wszystkich zakątków i żeby nie spowodować uszkodzeń. Mycie zewnętrzne nie ogranicza się jedynie do cystern i silosów. Również chłodnie, plandeki, samochody dostawacze itp. mogą być umyte na zewnątrz w firmie H&S Cleaning.

IBC
Trzecią działalnością H&S Cleaning B.V. jest mycie 1000-litrowych beczek (IBC). Tego typu beczki myte są specjalną głowicą o ciśnieniu wody wynoszącym 80 barów. Po umyciu mogą być one, na życzenie, osuszone przy pomocy suszarki. Poza tym beczki mogą być napełniane i myte na zewnątrz.

Źródło: http://www.foodtrans.com


Tytuł:
Post Wysłano: 28 sty 2007, 20:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sty 2007, 17:25
Posty: 123
Lokalizacja: Sobótka k/ Wrocławia

No tą scanią to bym nie pogardził!!
:wink:
Obrazek

http://www.lkw-infos.eu

_________________
NIE PISZCIE KRÓTKICH POSTÓW!!
www.globetrotter.fotosik.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 28 sty 2007, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Obrazek

By Kasia_Tga

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Tytuł:
Post Wysłano: 28 sty 2007, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

W Scanii stała raz Topline z H&S Foodtrans na sprzedaż :arrow:

Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 15 kwie 2007, 0:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 lip 2010, 21:26 przez Mariusz, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 30 sty 2008, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

A jaka sytuacja na dzień dzisiejszy w tej firmie?

Na etrnsporcie wyczytałem że podstawa 2000zł + 42E diety i zjazdy busem do domu. Praca w systemie 3/1. No i ile w tym prawdy? Może ktoś z Was tam pracuje lub ma znajomych co by mogli troche newsów napisać to będe wdzięczny.

Trzeba znać język i mieć ADR? I jak to jest z autami po powrocie do pracy, pewnie siada się na pierwsze wolne i hola ...?


Post Wysłano: 01 lut 2008, 15:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Cytuj:
A jaka sytuacja na dzień dzisiejszy w tej firmie?

Na etrnsporcie wyczytałem że podstawa 2000zł + 42E diety i zjazdy busem do domu. Praca w systemie 3/1. No i ile w tym prawdy? Może ktoś z Was tam pracuje lub ma znajomych co by mogli troche newsów napisać to będe wdzięczny.

Trzeba znać język i mieć ADR? I jak to jest z autami po powrocie do pracy, pewnie siada się na pierwsze wolne i hola ...?
ADRów nie musisz mieć ale język obowiązkowo najlepiej niemiecki lub angielski. Na dzień dobry w Barneveldzie każdy przechodzi kurs z obsługi cysterny i zdarzały się przypadki ze z braku porozumienia się niestety niektórzy odpadali. Tych pieniędzy niestety nie mogę Ci potwierdzić, natomiast jest to całkiem prawdopodobne ponieważ na podobnych warunkach jeżdżą Polacy w podwykonawstwie H&S również w ich barwach bo taki maja wymóg. W każdym przypadku auta zostaja po turnusie w Barneveldzie i kierowcy wracają do domu jedni autobusem inni autami różnie to jest, zależy u kogo jesteś zatrudniony. Jak chcesz to mam namiary gościa, który swojego czasu szukał jednego kierowcy do tej roboty bo ma w H&Sie kilka aut. Tylko tak jak pisze język to podstawa. Poza tym robota dobrze poukładana i mimo czasu jaki odchodzi na mycie beczki, załadunki rozładunki kilometry tam biją nie małe, ale wszystko w normach AETR.

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Post Wysłano: 01 lut 2008, 16:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

Ja tak z ciekawości zapytałem o tą firmę bo już od kilku osób słyszłem całkiem dobre opinie o nich...

Jeżeli dobrze cię zrozumiałem to polscy prywatni przewoźnicy mają tam wstawione swoje auta i one są pomalowane w barwy HS? A ten oddział w Pruszkowie do jest polski oddział HS czy jakiś przewoznik z Pruszkowa ma właśnie auta w barwach HS?

A nie wiecie czy oni wożą też na Rosje, bo na ich stronie wyczytałem że tam też jest jakiś oddział...


Post Wysłano: 01 lut 2008, 17:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Cytuj:
Jeżeli dobrze cię zrozumiałem to polscy prywatni przewoźnicy mają tam wstawione swoje auta i one są pomalowane w barwy HS?
W zdecydowanej większości bywa tak, że auta które mają podwykonawcy są to te które odsłużyły swoje jako auta holenderskiego H&Su, Polacy je odkupowali rejestrowali w Polsce i stawały się one od tego momentu własnością firmy XYZ ale jeżdżą pod spedycją H&Su. Głównie były to FH12 380 oraz 95XF 380. Ja znam troszkę tą robotę tylko jak pisałem wcześniej od strony podwykonawców, natomiast jak to wygląda od strony oddziału w Pruszkowie nie mam pojęcia. Jest to jednak z tego co wiem, nie podwykonawca tylko tak jak piszesz Polski oddział. Nie słyszałem też żeby jeździli na wschód, głównie Niemcy - Benelux, Francja i Brytania.

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Post Wysłano: 01 lut 2008, 18:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Obrazek

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 03 lut 2008, 22:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2007, 23:00
Posty: 19
Lokalizacja: Poniatowa

Czekałem kiedy pojawi się dział poswięcony holenderskiej konkurencji..... i oto jest ;) Ale czemu tak późmo??
Pozdrowienia z Pawtransu 8)


Post Wysłano: 04 lut 2008, 10:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 lut 2007, 13:41
Posty: 215
GG: 0

Cytuj:
Czekałem kiedy pojawi się dział poswięcony holenderskiej konkurencji..... i oto jest ;) Ale czemu tak późmo??
Pozdrowienia z Pawtransu 8)
Nie tak późno, bo temat ma ponad rok. Tylko dopiero teraz troche sie w nim ruszyło... Też ciekawa firma ale za dużo narazie o niej nie wiemy...


Post Wysłano: 15 lut 2008, 23:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2006, 16:10
Posty: 407
GG: 0
Samochód: duży z naczepą
Lokalizacja: Opolskie

Obrazek

by Dolar

_________________
Jezus też palił !!! wszyscy palili !!! to prawda, tym wszystkich których "uzdrowił"? dał poprostu pare gramow ze swojej plantacji!! ot cała prawda!


Post Wysłano: 27 mar 2010, 19:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2010, 21:14
Posty: 13

Jesli ktos potrzebuje info na temat tej firmy to jestem po rozmowie z pania Kasia z dzialu kadr.Wiec tak podstawa 2000 zl do tego 35 euro diety jazda 3 tyg i 1 tydzien w domku, dojazd do bazy w Holandii busem z Pruszkowa badz Poznania.Najgorsze ze nie masz wlasnego auta i wsiadasz na pierwsze wolne auto na miejscu a do busa nie wolno ci zabrac za wiele rzeczy na miejscu nie masz schowka ani szatni wiec jesli ktos lubi sobie pogotowac lub chce miec trzoche gadzetow w autku to niestety nie w tej firmie.zabierasz z soba laptopa troche ciuchow papiery i tyle a to jak dla mnie duzy minus


Post Wysłano: 29 mar 2010, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sie 2009, 12:44
Posty: 87
GG: 1234861
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Ostrołęka/Wishaw

Ta firma ma chyba coś wspólnego z Wim Bosman, byłem u na spotkaniu o pracę w biurze w Wim Bosman w Pruszkowie i mieli wspólne biuro z H&S, a z tego co widzę to obie firmy podobne systemy pracy, jeśli chodzi o kierowców.


Post Wysłano: 29 mar 2010, 21:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2010, 21:14
Posty: 13

Bo to biuro i cala ta "instytucja" to cos na wzor brytyjskich agencji(posrednikow)pracy.Znajduja tania sile robocza firma placi im bo oni zajmuja sie rekrutacja i tak naprawde firme nic wiecej nie obchodzi.Bo oni dadza im np 50 euro diety dziennie a czy to biuro wyplaci ci pelne 50 czy tylko 35 to juz ich sprawa.A zeby wyzyc to ogarniaja wiecej niz jedna firme


Post Wysłano: 29 mar 2010, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sie 2009, 12:44
Posty: 87
GG: 1234861
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Ostrołęka/Wishaw

No możliwe, bo z tego co mówili, to nie mają w Polsce spedycji, a te biuro zajmuje się rozliczaniem kierowców, tarczek, rejestracją samochodów itp... czyli sprawy administracyjne.


Post Wysłano: 31 mar 2010, 14:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sie 2007, 11:59
Posty: 114
GG: 0
Lokalizacja: Zamość /k Bydgoszczy

Rozmawiałem chyba w grudniu na promie do Dover z kierowcą z H&S który na kasę nie narzekał, ale mówił że przy każdym wyjeździe trafia się na inną robotę, czasami jeździ się trzy tygodnie po Holandii i odbiera mleko od gospodarzy, czasami jedzie się na Anglię i można tam trzy tygodnie siedzieć i odbierać naczepy z portu i rozwózka po wyspach. Coś też wspominał że wożą sporo spirytusu i innych troszkę droższych trunków typu Whisky albo jakieś winka. Innym razem rozmawiałem w Niemczech z kierowcą z Wim Bosmana i wspominał że H&S, Wim Bosman i Rutges Cargo to praktycznie jedna firma, ale nie dawno słyszałem że Rutges sie rozpadł. Czy to prawda, tego nie wiem.


Post Wysłano: 02 kwie 2010, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2008, 19:16
Posty: 25
GG: 5443688
Lokalizacja: chełm

Panowie a mają trasy do polski ?? i gdzie mozna ich spodkac

_________________
http://www.link.waw.pl


Post Wysłano: 02 kwie 2010, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 gru 2006, 16:12
Posty: 137
GG: 1605293
Lokalizacja: Głogów

Cargill na Bielanach Wrocławskich. Maja chyba stalą linie, bo często widuje tam TGX lub Volvo z 20ft FoodTransu. Kilka razy spotkałem tez TGA i białe Volvo z Kutna.

_________________
NAJLEPSZA polska galeria ciężarówek w sieci www.trucksfoto.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: