wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Rosyjski ciągnik tras międzynarodowych KAMAZ 5480 http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6754 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ciezarowka [ 23 lut 2007, 17:56 ] |
Tytuł: | Rosyjski ciągnik tras międzynarodowych KAMAZ 5480 |
Rosyjski ciągnik tras międzynarodowych KAMAZ 5480, pojazd został stworzony by Rosjanie mieli swoja markę na szosie w europie. Samochód posiada kabinę z wysokim dachem, dwiema leżankami oraz silnik 400 KM i skrzynie biegów ZF 16, układ jezdny 4x2.. Masa zestawu wynosi 40 ton. Cena takiego ciągnika wynosi 220 tyś zł netto. Foto z http://www.kamastart.ru fotka z http://www.agrosoyuz.ua |
Autor: | ciezarowka [ 25 lut 2007, 17:21 ] |
Tytuł: | |
Środek jest nowoczesny kabiny jest tylko migawka wnętrza na głównej stronie http://www.kamaz.pl .Ten pojazd jak już jest bardziej podobny z przodu do modeli marki FTF, LIAZ różnił się stylistycznie od tego modelu KAMAZA. |
Autor: | neoplan [ 26 lut 2007, 16:24 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Kolego nie zrozumiałeś kontekstu zdania MAN na pewno będzie droższy niż produkt KAMAZA a że stał się konkurencją wynika z tego, że jest o wiele tańszy niż pojazdy dużej siódemki, a wytrzymałościowo dorównuje im mocą i trwałością. Stare VOLVA czy MANY spotkać można znacznie rzadziej niż pojazdy lat 70 rosyjskiej marki.
Może i jest tańszy, ale w żadnym razie nie może stanowić konkurencji dla Kamaza i odwrotnie. To dwa zupełnie różne światy (jak kto woli - rynki), rządzące się innymi prawami. Jeżeli Rosjanie kiedyś nie wykupią którejś z marek wielkiej 7, to śmiem twierdzić, że nigdy nie będą w stanie wyprodukować pojazdu stanowiącego jakiekolwiek zagrożenie dla jej produktów "dalekodystansowych".
|
Autor: | ciezarowka [ 26 lut 2007, 23:25 ] |
Tytuł: | |
Kolego a to tu się mylisz,IVECO też nie miało zbyt dużego doświadczenia a jest jednym z największych producentów ciężarówek na świecie, KAMAZ zaczął stosować te praktykę, co IVECO przed kilku laty i zaczyna zyskiwać wielu nowych klientów., Rosyjskie fabryki ciężarówek i pojazdów każdego rodzaju po za pojazdami wojskowymi były sztucznie tłumione przez władze byłego sojuszu na rozwój. Wiec wiele fabryk z byłego bloku socjalistycznego przestało istnieć lub ma duże kłopoty, ale i też są takie, które wyzwoliły się z tego rządowego kagańca czy przykazu i zaczęły się wspaniale rozwijać fakt, że maja o wiele trudniej się wybić z powodu zagarnięcia rynku przez tak znane marki jak dużą, 7 ale okazuje się, że pojazdy i marki łączą się w jeden koncern i są niby jeszcze potężniejsze niż przed paru laty dobry przykład VOLVO ma RENAULTA wcześniej RENAULT miał MACKA a VOLVO ma te dwie marki oraz wcześniej przejęło amerykańską markę WHITE GMC.. KAMAZ na razie jest największym producentem ciężarówek i autobusów w Rosji, ale zaczyna współpracować z koncernami wielkiej 7 i z rosyjskimi producentami innych marek ta współpraca ma coraz leprze owoce i ten owoc to pozyskiwanie wielu nowych klientów. To marka najbardziej rozwijająca się ze wszystkich marek byłego bloku. |
Autor: | micho a [ 28 lut 2007, 21:20 ] |
Tytuł: | |
co nie zmienia faktu że iveco robić musiało gorsze auta od kamaza.......nie widziałem jeszcze iveco które by miało ponad 10 lat było wywrotka 6x4 czy 6x6 i jeżdziło ...........a znam 2 kamazy 55111 jeden 78 drugi 81 rok i jeżdzą oczywiściue miały już generalke silnika i nie wiem ile mają nabite (zimą w zasadzie tylko generują straty bo nie idą budowy to i auta nie jeżdzą )ale stan mają średnio-przeciętny jak na tak wiekowe auta to bardzo dobry kamaz przez bardzo długi czas robił bardzo dobre wywrotki i żadne tam Iveco nie mogło nawet podskoczyć ..........Kamazy mimo małej mocy silnika i tylko 5 biegów świetnie dawły rade w terenie można było je nawet 2x przeładować były bezawaryjne częsci tanie.............a o iveco eurotrraker słyszałem niepochlebne opinie szczególnie o silniku .......... teraz kamaz sie psuje więc do nowego ciągnika podchodze sceptycznie to już nie ten stary niezniszczalny radziecki klocek ..........zresztą o ich ciągnikach nigdy nie miałem pochlebczego zdania ......... ogólnie wiadomo że ciągniki IVECO będa lepsze ale chyba tylko ciągniki bo wywrotki to kamaz i tatra rządzi |
Autor: | ciezarowka [ 27 lip 2007, 16:17 ] |
Tytuł: | |
Wszystkie pojazdy marki KAMAZ były i są bardzo trwałe, wywrotki po prostu w naszym kraju są najbardziej popularne z tego powodu, że to były pojazdy typowo budowlane. Ciągniki były kiedyś robione na ramach wywrotek, teraz ciągniki są tworzone od podstaw i są znacznie trwalsze. A ciągnik siodłowy o oznaczeniu 5460 i 5480 to typowe pojazdy pod naczepy pierwszy pod naczepy 1250 mm zaś drugi pod naczep typu mega o wysokości siodła 1150 mm, o mocy 400 koni mechanicznych. |
Autor: | neoplan [ 27 lip 2007, 21:25 ] |
Tytuł: | |
No i zapowiada się, że nie znikną z naszych ulic tak szybko jakby to się zdawalo jeszcze parę miesięcy temu. Za sprawą boomu budowlanego i olbrzymiego popytu na pojazdy użytkowe, Kamaz także i dziś nie narzeka na brak zamówień. Sam nie wiem, dobrze to, czy źle. Ale chyba jednak to drugie |
Autor: | ciezarowka [ 29 lip 2007, 12:47 ] |
Tytuł: | |
A ja Kolego myślę, że jednak to dobrze dla przedsiębiorcy budowlanego czy też dla firm zajmujących się budową i remontem dróg, bo tani i konkurencyjny a zarazem bardzo trwały sprzęt umożliwia szybszy rozwój firmy. W latach 90-tych marka, KAMAZ praktycznie znikła z naszego rynku na początku tych lat sprowadzaniem tych aut zajmował się Rosjanin mieszkający na stałe w Polsce Pan SERGIEJ następnie byłe firma JaMeR z gdańska sprowadzali kilka sztuk rocznie aż wreszcie został otwarty dealer z prawdziwego zdarzenia firma EUROMET w Krakowie i ma wyłączność na sprzedaż tych pojazdów w Polsce. Po drugie w roku 90 osiagnoł produkcje 120 tysięcy ciężarówek i ma możliwość produkcji takiej ilości nadal i to nadal jest największa możliwość produkcyjna na świecie, wiec dlatego na KAMAZ-a są krótkie okresy oczekiwania do 60 dni a nie jak na zachodnie marki ponad rok |
Autor: | ciezarowka [ 13 kwie 2010, 14:39 ] |
Tytuł: | Re: Rosyjski ciągnik tras międzynarodowych KAMAZ 5480 |
Nowa kabina i silnik euro-5 to odpowiedz na europejska konkurencje. http://www.easteurope-auto.net/images/KAMAZ-5460.jpg |
Autor: | igoR84 [ 13 kwie 2010, 14:51 ] |
Tytuł: | Re: Rosyjski ciągnik tras międzynarodowych KAMAZ 5480 |
Kamaz wygląda całkiem ładnie, nie wiem jak tam silnik, ale jednak kabina jest chyba troszkę mała, szkielet kabiny wydaje się ciągle ten sam. |
Autor: | ciezarowka [ 13 kwie 2010, 17:38 ] |
Tytuł: | Re: Rosyjski ciągnik tras międzynarodowych KAMAZ 5480 |
Kabina jest według projektu marki DAF przeznaczonego dla fabryki KAMAZ porównywalna jest ilości miejsca z takimi kabinami jak DAF CF, SCANIA P czy VOLVO FM. |
Autor: | tomasik [ 18 maja 2010, 22:24 ] |
Tytuł: | Re: Rosyjski ciągnik tras międzynarodowych KAMAZ 5480 |
silnik ma 400 km to jest silnik kamaza z wtryskiem boscha ogólnie moze byc .tylko w kabinie jest archaicznie nadaje sie jako siodłowy do filrm budowlanych zrobic dziennie 300km i do domu |
Autor: | matirally [ 23 maja 2010, 15:48 ] |
Tytuł: | Re: Rosyjski ciągnik tras międzynarodowych KAMAZ 5480 |
m.in kamaz 5460 jest bohaterem jednego z rosyjskich seriali - chyba http://www.youtube.com/watch?v=tWodu1qBzv0 http://www.youtube.com/watch?v=3EP0Y0uv ... re=related |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |