Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 mar 2007, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 21:54
Posty: 9
Lokalizacja: andrychów

Witam,
Mam 2 pytania odnośnie Mana 8.163.
1. Jaki najlepszy olej do tylnego mostu, bo musze wymienić uszczelniacz od strony wału i od razu wymienię olej. Chce wlać odpowiedni.
2. Skąd się bierze olej pod osuszaczem powietrza, tzn. tam pod tym całym korpusem jest taki mały jakby filterek z gąbki, a wszystko to mam zabrudzone olejem i widać że tam jakby wyrzuca olej-skąd on sie bierze z kompresora?


Tytuł:
Post Wysłano: 13 mar 2007, 11:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

odp.2 Prawdopodobnie siada ci już kompresor powietrza i dlatego olej ci się pojawia w układzie ,a na osuszaczu się gromadzi.


Tytuł:
Post Wysłano: 19 mar 2007, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 19:09
Posty: 48

Ja zrobiłem takim manem 300 tys a jak go kupiłem miał 200 tys i od wtedy do dzis mam olej na tym filterku ale kompresor sie jeszcze nie rozsypał.


Tytuł:
Post Wysłano: 21 mar 2007, 19:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 21:54
Posty: 9
Lokalizacja: andrychów

Cytuj:
Ja zrobiłem takim manem 300 tys a jak go kupiłem miał 200 tys i od wtedy do dzis mam olej na tym filterku ale kompresor sie jeszcze nie rozsypał.
ja mam auto prawie rok i cały czas tam jest ten olej a wszystko działa dobrze, w osuszaczu było tylko troche oleju.
Na razie bede z tym jezdził

dzięki za informacje


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 19:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 mar 2007, 18:56
Posty: 99
Lokalizacja: Szczytno

kolego do mostu olej przekładniowy 85W140

[ Dodano: Pią, 23.03.2007, 18:45 ]
Olej w układzie pneumatycznym jest przyczyna szybszego zuzywania sie zaworów.Jak sprezarka słabo zaczyna pompowac to polecam naprawe.

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Tytuł:
Post Wysłano: 23 mar 2007, 20:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 13:37
Posty: 22
Lokalizacja: Chobienia koło Lubina

to wina spr|arki. Jak zle dziala to pluje olejem i pozniej sa spieki w osuszaczu i przestaje on dzialac:/ czesto widuje ze po pol roku pelno oleju w nich i sie dziwia dlaczego im nie dziala

pozdrawiam

_________________
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=6658595

ZAPRASZAM!!

http://www.pneumatyka-tir.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 24 mar 2007, 17:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

umnie tez w manie jest olej w tym filterku a tak na marginesie to oglądalem ostatnio dafa lf z przebiegiem 98 tys i tez mial filterek zawalony olejem


Tytuł:
Post Wysłano: 24 mar 2007, 19:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

U mnie w Dafie i Iveku jest podobnie ,ale puki sprężarka daje powietrze oba latają na trasie. Jedynie co wymieniam to osuszacz co drugi przegląd (wymianę oleju silnikowego)


Tytuł:
Post Wysłano: 26 mar 2007, 19:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

jak jest olej w osuszaczu to na pewno masz luzy na tłokach w kompresorze


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: