wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Gdzie w UE kupić Volvo lub Scanie (nowe, ok 15szt) http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=7391 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MLautobroker [ 26 mar 2007, 12:14 ] |
Tytuł: | Gdzie w UE kupić Volvo lub Scanie (nowe, ok 15szt) |
Witam wszystkich serdecznie. Przyznaję, że w sprawach ciągników siodłowych nie mam doświadczenia, dlatego zgłosiłem się do Was i nieśmiało liczę na Waszą pomoc. Do rzeczy więc: Gdzie można kupić ok 15 szt. fabrycznie nowych ciągników siodłowy (z naczepami lub bez) w przyzwoitej cenie i możliwym do zaakceptowania terminie. W grę wchodzą dwa modele: - Volvo FH (normal lub lowdeck) - Scania R420 HighLine 4x2 Volvo Polska już nie przyjmuje zapisów w tym roku, a Scania Polska mogłaby mieć lepsza cenę. Jak myślicie gdzie w UE najprawdopodobniej można znaleźć taką ilość aut na Stoku i to w przyzwoitej cenie? Pozdrawiam. |
Autor: | Konrad-18- [ 26 mar 2007, 13:54 ] |
Tytuł: | |
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T269385 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=T262334 |
Autor: | Cyryl [ 26 mar 2007, 14:59 ] |
Tytuł: | |
w sobotę byłem u dealera Renault i ucięliśmy sobie pogawędkę. już od dłuższego czasu wiedziałem, że na nowe naczepy trzeba czekać około 6 miesięcy, ale nie wiedziałem jaka jest sytuacja na rynku ciągników siodłowych. okazało się, że Reanult sprzedało w styczniu produkcję przeznaczoną na rok 2007. w konsekwencji na nowy ciągnik siodłowy trzeba czekać 9-10 miesięcy. co prawda w poszczególnych dealerów różnych marek sytuacja może się nieznacznie różnić, jednak ogólnie tendencje są podobne. więc jeżeli klient zgłosił się do kolegi MLautobrokera znaczy, że sam nie potrafił wybrnąć z sytuacji. niedługo będę u innych dealerów, więc zdam sprawę jak to u nich wygląda. |
Autor: | MLautobroker [ 26 mar 2007, 15:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: więc jeżeli klient zgłosił się do kolegi MLautobrokera znaczy, że sam nie potrafił wybrnąć z sytuacji.
Dokładnie tak, dlatego postaram się pomóc klientowi w miarę swoich możliwości. Choć jak widać nie będzie to łatwe. Podejrzewam, że jedynym wyjściem jest odnaleźć auta, które stoją na Stoku u dealera gdzieś na końcu Świata. |
Autor: | endi1985 [ 26 mar 2007, 16:05 ] |
Tytuł: | |
No u innych dealerów nie jest też lepiej, na placu salonu IVECO między Krakowem a Myślenicami przy "Zakopiance" stoi mnóstwo ciągników siodłowych, które uwaga: czekają na odbiór !!! ... Nie dawno był program TV na ten temat, może znajdę w internecie to podrzucę linka, a na razie lista chętnych niestety z dnia na dzień jest co raz dłuższa. |
Autor: | Marcin_Maltrans [ 28 mar 2007, 16:45 ] |
Tytuł: | |
105 jeszcze są i to wcale nie tak najdrożej. Renault Magnum oczywiście nie ma bo Volvo ograniczyło produkcje silników i wyprzedano wszystko w ciągu pierwszych trzech tygodniach w roku, ale można dostać Premium(info z serwisu). Oczywiście, że wszystkie lepsze firmy rzuciły sie na nowe skoro za DAFa 2004 rok rządają 200 tysięcy a nowy około 270,000 to kalkulacja jest prosta. Pozdrawiam. |
Autor: | Adam84 [ 28 mar 2007, 23:39 ] |
Tytuł: | |
Ta sytuacja ma oczywiści bezpośredni związek z, ogłaszaną na tym i innych forach, bardzo trudną sytuacją w branży transportowej i ogólnym brakiem opłacalnosci transportu. |
Autor: | MLautobroker [ 29 mar 2007, 13:22 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ta sytuacja ma oczywiści bezpośredni związek z, ogłaszaną na tym i innych forach, bardzo trudną sytuacją w branży transportowej i ogólnym brakiem opłacalnosci transportu.
W takim razie dlaczego auta wykupowene są jak świerze bułeczki Gdyby transport rzeczywiście był nieopłacalny to chyba nikt by w to nie inwestował, a ja tu widzę że popyt znacznie przewyższa podaż |
Autor: | misiekianiolek [ 29 mar 2007, 16:19 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Gdyby transport rzeczywiście był nieopłacalny to chyba nikt by w to nie inwestował, a ja tu widzę że popyt znacznie przewyższa podaż
Ponadto każdy ceniony przewoźnik woli wymienić auto po 4-6 latach i mieć spokój niż później dokładać do auta. A nie ma się co oszukiwać, przy dzisiejszych frachtach nie ma co śmigać ciągnikiem 10 letnim bo on nie zarobi na ciągłe naprawy. Przyszedł ten czas że firmy wymieniają starszy sprzęt i dlatego brakuje autek...
|
Autor: | r [ 29 mar 2007, 18:04 ] |
Tytuł: | |
W zamian za to na rynku aut używanych są dopiero okazje i ruch ... coś za coś, ponad to większość firm nie działa jeszcze na 100%, Daf zaczyna z xf105, volvo z d13a ... |
Autor: | pawlo332221 [ 29 mar 2007, 21:27 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 105 jeszcze są i to wcale nie tak najdrożej
Mylisz się wszystkie DAF-y XF105 są już sprzedane na rok 2007 także dostaniesz tylko DAF-y XF95 które pozostały z poprzedniego roku.
|
Autor: | Adam84 [ 29 mar 2007, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Mój poprzedni post należy traktowć ironicznie - chciałem zwrócić uwagę na niekończące się narzekanie środowiska transportowego na fatalną sytuacje - a rzeczywistość oddają wskaźniki sprzedażY samochodów ciężarowych i sprzedaży usług transportowych - a te wciąż rosną. Jedynie tansportowcy wciąż "płaczą", że im się nie opłaca. Słysząc taką opinie od włąścicieli firmy transportowej - od razu im odpowiadam - jeśli Ci się nie opłaca to zostaw to - po co masz dopłacać a, swoje środki zainwestuj w inną bardziej rentowną branże. Zostaw transport tym którym on się opłaca. Pozdrawiam tych, którzy nie narzekają i optymistycznie patrzą w przyszłość. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |