wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Renault Premium Route http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=78 |
Strona 1 z 5 |
Autor: | KonradK [ 24 gru 2004, 21:22 ] |
Tytuł: | Renault Premium Route |
Bezpieczeństwo-Premium Route jest zapewnieniem bezpieczeństwa przedsiębiorstwa i kierowców. Bezpieczeństwo podczas postoju pojazdu zapewnione jest przez seryjnie montowaną blokadę rozruchu i pilota centralnego zamka. Dodatkowo możliwe jest dokupienie innych elementów zwiększajacych bezpieczeństwo. Renault Trucks w Premium Route montuje czujniki ultradźwiękowe wykrywające zmiany objętości spowodowane np. przez zbicie szyby Dla uzupełnienia zabezpieczenia wnętrza, czujniki reagują na otwarcie drzwi, atrapy lub też odchylenie kabiny. Premium Route proponuje także zabezpieczenie ładunku w postaci przystosowania dla producentów nadwozi. System ten reaguje na otwarcie drzwi furgonu lub naczepy. Przycisk "Panic" w kabinie pozwala kierowcy włączyć alarm w przypadku próby napaści. Systemy zabezpieczające odpowiadają wymaganiom stawianym przez firmy ubezpieczeniowe i pozwalają na zmniejszenie kosztów polisy. Komfort-Przestrzeń, ergonomicznie rozwiązania, łatwość prowadzenia, czytelność deski rozdzielczej... kabina Premium jest dowodem optymalizacji warunków pracy i wypoczynku. Wyjątkowo komfortowe wnętrze Kabina zawieszona na czterech poduszkach pneumatycznych, fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym i regulowanym wybrzuszeniem oparcia, podpórki boczne, regulowane i ogrzewane siedzenie. Fotel pasażera z zawieszeniem pneumatycznym. Wysoki poziom wyciszenia kabiny, dopracowany system ogrzewania i nadmuchu. Klimatyzacja, elektryczny wywietrznik dachowy, modułowe oświetlenie wnętrza, niezależne sterowanie ogrzewaniem w części, gdzie znajduje się leżanka (w zależności od wersji). Staranne zagospodarowaniu wnętrza i liczne, funkcjonalne i łatwo dostępne schowki, jak na przykład schowki nad przednią szybą. Starannie opracowany przedział sypialny : Kącik wypoczynkowy kabiny Privilège, wyraźnie oddzielony od stanowiska kierowcy, jest wyposażony w wersji standardowej w obszerną leżankę (2m x 0,80m). W opcji jest oferowana druga, składana leżanka, co jest rozwiązaniem szczególnie przydatnym w przypadku przewozów realizowanych przez dwóch kierowców jednocześnie. W tej konfiguracji duża wysokość wnętrza kabiny zapewnia każdemu z użytkowników doskonałe warunki spania - przestrzeń pomięrzy leżankami wynosi prawie 0,80 m. Przestronne wnętrze : Kabina Privilège o podwyższonym dachu i wysokości wnętrza 2 m, ułatwia życie na pokładzie: możliwość swobodnego wyprostowania się ułatwia nie tylko poruszanie się w kabinie, ale również przebieranie się. Co więcej, zastosowanie Concept Acces w całej gamie Premium Route, zwiększa jeszcze bardziej mobilność we wnętrzu kabiny. Zagospodarowania specjalne : Kabina w pojazdach przeznaczonych do przeprowadzek: przedział tylny kabiny zmienia się z wersji z leżanką w wersję 4-miejscową z pasami bezpieczeństwa. (C)google (C) http://www.renault-trucks.com |
Autor: | siara [ 07 sty 2005, 19:36 ] |
Tytuł: | |
Co do Wyglądu Premiumek to można podyskutować. Od czsu do czasu wsiadam w Premiumke, ale troche mi głupio, moi koledzy się śmieją mówiąc o niej "uśmiech Paryża" (Ze względu na srebrny gril). W środku nic specjalnego, ale napewno lepiej niż w Majorce. Trochę lipne plastiki, no i schowki troche tarabanią. Ogólnie można przeżyć, ale tylko w obsadzie pojedynczej! No i jeszcze dupiate silniki, 420 z 24 tonami na Porta-Wesfalika, nie daje rady, na małej siódemce podejdzie ale ciężko. Pozdraiwma!! |
Autor: | radekB [ 26 sty 2005, 1:58 ] |
Tytuł: | |
scania 124L-400 VS Renault premium 420 dci ] naczepy po 24 tony cementu kazdy , traska krakow - toruń renowka nie miala szans ... miejscami redukowala o caly i polowke w dol i pod gorke zostawala daleko w lusterku teoretycznie 20 km wiecej i z zalozenia dynamiczniejszy silnik , moment podobny ale nie bardzo ma sie to do rzeczywistosci a wyglada jak wyglada ... szalu nie robi , w srodku tez nieciekawie |
Autor: | ksz [ 06 sie 2005, 21:19 ] |
Tytuł: | |
jasne że da sie wytrzymać!! Ja jeżdże własnie globkiem i mam silnik tylko 340KM i fakt że w alpach brakuje tych koników ale jakoś się już przywiązałem do jej środka i nie jest tak źle! Łóżko wygodne, stanąć sie da na moście miejsca też jest dosyć - jest OK :D |
Autor: | marius21 [ 11 sty 2006, 0:14 ] |
Tytuł: | |
premiumka to dobry wóz mój tata takim jeżdzi i nie narzeka.robi nim przynajmniej raz w tygodniu ukraine.jeżdzi nim do charkowa, odessy.kumple mając volva i scanie nie mogą za nim nadązyć na trasie. liczy sie umiejętnośc jazdy a nie konie pod maką. premiumka ma bardzo wygodne kabiny w globie. ma już 9 lat i jest nie zawodna! |
Autor: | ROTRANS [ 11 sty 2006, 11:22 ] |
Tytuł: | |
Ja takich co mówią na renówke różne rzeczy nazywam SZOFERAKI bo dosyć ze nie jeździli to gadają byle by gadac........bo kurde przesiadł sie z kombajna na ciagnik i gada bezsensu ! Ja latam tym i nic kuźwa sie nie dzieje więc o co chodzi ? |
Autor: | janman [ 21 mar 2006, 17:59 ] |
Tytuł: | |
Witam. Koledzy ma ktoś może opis uzytkowania skrzyni biegów do Reni ze wspomaganiem TBV. |
Autor: | MATEX PL [ 29 kwie 2006, 23:08 ] |
Tytuł: | |
premiumki są fajne , mój kolega ma premium 385 (wcześniej miał renault major 340 ) i nie może powiedzieć na to auta złego słowa . Jego Renault ciąga naczepę do przewozu materiałów sypkich firmy spitzer |
Autor: | Radiance [ 16 cze 2006, 20:08 ] |
Tytuł: | |
Mój ojciec jeździł Premiumką z 2002 roku.Miała 420 koni i sprawowała sie bardzo dobrze.Najbardziej jednak wkurzające było to ze była...niska!Gdy była jakaś górka,czy koleina przodem(plastikiem ) zaczepiało sie a nawet urywało kawałki.Gdy wierzdżaliśmy na prom tam są chopy to tata prawie urwał cały bak,a skrzynkę po lewej stronie trzeba było wyrzucić.Więc moim zdaniem Premium nie jest ani najgorsze ani nie najlepsze.Pozdrawiam |
Autor: | chudy [ 17 cze 2006, 8:44 ] |
Tytuł: | |
nnn |
Autor: | ARTURROTRUCKER [ 17 cze 2006, 10:04 ] |
Tytuł: | |
Ja Wam powiem, że te nowe premiumki z silnikami VOLVA o mocy silnika 440 kucyków jeszcze nam się nie psuły ( a jeżdżą na beczkach) a w tych starszych wersjach strasznie siadały skrzynie biegówa ale tak ogólnie to są spox |
Autor: | Mihu [ 17 cze 2006, 14:03 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Słyszałem że premiumki z silnikami 420 mają 412 KM czy to prawda
Tak, ale co z tego? To tak jakbyś dopytywał, czy Actros 1840 miał 394KM... Cytuj: w tych starszych wersjach strasznie siadały skrzynie biegówa
Masz tutaj na myśli skrzynie B18 czy już ZF 16S?
|
Autor: | ARTURROTRUCKER [ 18 cze 2006, 13:34 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Masz tutaj na myśli skrzynie B18 czy już ZF 16S?
Z'F
|
Autor: | Mihu [ 18 cze 2006, 13:41 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mihu napisał:
No to dziwna rzecz... Te skrzynie raczej są bezproblemowe. Proste i wytrzymałe... No ale nic nie wytrzyma nieodpowiedniego traktowania
Masz tutaj na myśli skrzynie B18 czy już ZF 16S? Z'F |
Autor: | ARTURROTRUCKER [ 18 cze 2006, 20:53 ] |
Tytuł: | |
To prawda te skrzynie są dobre... Mieliśmy w eurotechu Z'F-ke i trzymała się zaje***. Nasza się nie waliła Mój starszy ma doświadczenie i potrafi się z tym wszystkim obchodzić jak należy Może tamci coś spieprzyli na chamiora |
Autor: | Pistol [ 27 lis 2006, 23:05 ] |
Tytuł: | |
To ja też coś wrzucę |
Autor: | Hipo [ 31 sty 2007, 22:15 ] |
Tytuł: | |
Panowie mam takie pytanko, czy silnik 385 rózni się optycznie czymś od wersji 400 ? niestety ale producent nie odróżnia tych motorów i oba figurują pod jedną nazwą jako MIDR 06.23.65 A jesli chodzi o trwałość tych aut to jeśli ktoś nie potrafi jeździć i psuje to sam jest sobie winny, do tego należy dodać fakt tego ze u nas przewoźnicy masowo oszczędzają na serwisowaniu pojazdów. Wszystko to pokutuje późniejszymy awariami. |
Autor: | siekieraq2 [ 17 lut 2007, 14:59 ] |
Tytuł: | |
Premium raczej jest na 1 osobe. Ja osobiscie wole jezdzic premium niz magmum, lepiej sobie radzi na drodze. |
Autor: | Gregor [ 18 lut 2007, 17:59 ] |
Tytuł: | |
http://www.de-truck.nl/cp/displayimage. ... um=7&pos=4 |
Strona 1 z 5 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |