Offline
Użytkownik
Rejestracja: 30 sty 2006, 20:48
Posty: 48
GG: 0
Samochód: Serwisowy
Lokalizacja: Karlino
Wersja standardowa
Samochody ciężarowe z ABS mają kod konfiguracyjny 468.
Samochody ciężarowe bez ABS mają kod konfiguracyjny 453.
Autobusy z ABS mają kod konfiguracyjny 458 (wcześniejszewersje 438).
Znaczenie kodów konfiguracyjnych
Pierwsza cyfra:
1 Maks. moment obrotowy retardera 2400 Nm, 1500 Nm przed włączeniem hamulców kół.
2 Maks. moment obrotowy retardera 3000 Nm, 1500 Nm przed włączeniem hamulców kół.
3 Maks. moment obrotowy retardera 2400 Nm, 2000 Nm przed włączeniem hamulców kół.
4 Maks. moment obrotowy retardera 3000 Nm, 2000 Nm przed włączeniem hamulców kół.
Druga cyfra:
1 Bez automatycznej kontroli prędkości przy zjeździe z pochyłości, moc
retardera 300 kW.
2 Z automatyczną kontrolą prędkości przy zjeździe z pochyłości, moc
retardera 300 kW.
3 Bez automatycznej kontroli prędkości przy zjeździe z pochyłości, moc
retardera 400 kW.
4 Z automatyczną kontrolą prędkości przy zjeździe z pochyłości, moc
retardera 400 kW.
5 Bez automatycznej kontroli prędkości przy zjeździe z pochyłości, moc
retardera 500 kW.
6 Z automatyczną kontrolą prędkości przy zjeździe z pochyłości, moc
retardera 500 kW.
7 Bez automatycznej kontroli prędkości przy zjeździe z pochyłości, moc
retardera kontrolowana jest automatycznie.
8 Z automatyczną kontrolą prędkości przy zjeździe z pochyłości, moc
retardera kontrolowana jest automatycznie.
Trzecia cyfra:
1 Bez sterowania dźwignią ręczną, bez sterowania pedałem hamulca, bez
ręcznej kontroli prędkości przy zjeździe z pochyłości.
2 Bez sterowania dźwignią ręczną, sterowanie pedałem hamulca, bez ręcznej kontroli prędkości przy zjeździe z pochyłości.
3 Sterowanie dźwignią ręczną, bez sterowania pedałem hamulca, bez ręcznej kontroli prędkości przy zjeździe z pochyłości.
4 Sterowanie dźwignią ręczną, sterowanie pedałem hamulca, bez ręcznej
kontroli prędkości przy zjeździe z pochyłości.
5 Bez sterowania dźwignią ręczną, bez sterowania pedałem hamulca, ręczna kontrola prędkości przy zjeździe z pochyłości.
6 Bez sterowania dźwignią ręczną, sterowanie pedałem hamulca, ręczna
kontrola prędkości przy zjeździe z pochyłości.
7 Sterowanie dźwignią ręczną, bez sterowania pedałem hamulca, ręczna
kontrola prędkości przy zjeździe z pochyłości.
8 Sterowanie dźwignią ręczną, sterowanie pedałem hamulca, ręczna
kontrola prędkości przy zjeździe z pochyłości.
Kody usterek 01-10, 20, 30, 40, 50 oraz 60 nie istnieją (lampka diagnostyczna nie może wyświetlić cyfry 0).
Kody usterek 23, 24, 38 oraz 45 nie są aktualnie używane.
Kod usterki 28
Usterka:
Przez 30 minut moduł sterujący nie otrzymał potwierdzenia o zwolnieniu
pedału hamulca. Taka sytuacja powinna być niemożliwa i wskazuje na usterkę.
Kod usterki 49
Usterka:
Moduł sterujący otrzymał sygnał alarmowy z układu ABS. (Dotyczy wyłącznie pojazdów wyposażonych w ABS).