wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Breviter, Grodzisk Mazowiecki http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=846 |
Strona 1 z 10 |
Autor: | Kaczor [ 02 maja 2005, 21:56 ] |
Tytuł: | Breviter, Grodzisk Mazowiecki |
Historia firmy Breviter: 1988 Po załamaniu rynku rosyjskiego kończy się koniunktura na handel produktami spożywczymi z sąsiadami. Ryszard Wojtas, prowadzący gospodarstwo rolne, poszukuje nowych dróg rozwoju. 1989 Powstaje firma BREVITER. Pojedyncze kursy do RFN, dwóch ciężarówek służących wcześniej w gospodarstwie do przewozu płodów rolnych, przynoszą skromne efekty finansowe. 1991 Powolny, ale systematyczny rozwój przedsiębiorstwa, pozwala na otwarcie biura i zatrudnienie pierwszego spedytora. 1996 Przełamanie bariery 10 000 000 przychodu, pozwala myśleć o rozwoju firmy. 1999 Inwestycje w nowoczesny sprzęt transportowy i ukierunkowanie się na kompleksową obsługę dużych przedsiębiorstw, początkuje dynamiczny rozwój. 2000 - 2001 Inwestycje przynoszą efekty, BREVITER Transport i Logistyka wyrabia sobie pozycje na wymagającym rynku elektronicznym, zdobywa stałych, renomowanych klientów. 2002 Trafnie prowadzone inwestycje, już dziś pozwalają firmie BREVITER Transport i Logistyka, skutecznie rywalizować z renomowanymi przewoźnikami na rynku europejskim. Zapada decyzja budowy Centrum Logistycznego BREVITER i zakupu floty nowoczesnych, wyspecjalizowanych zestawów samochodowych. 2003 Według danych Ministerstwa Infrastruktury i Gospodarki, BREVITER Transport i Logistyka należy do grona trzech największych polskich firm transportowych. Wysoka specjalizacja usług Rynek zdobywamy rzetelnością, profesjonalizmem i znakomitym przygoto-waniem środków transportu. Dysponujemy 312 zestawami samochodowymi, z których 298 stanowi naszą własność. Przeważają pojazdy marek VOLVO i SCANIA na pełnym zawieszeniu powietrznym (pneumatycznym). Ponad połowa z nich to nowe ciągniki siodłowe ze specjalistycznymi naczepami oraz zestawy typu BIG VOLUME i MEGA o pojemności ładunkowej 100 - 118 m3. Efektywność we wspólnym interesie Efektywność osiągamy poprzez racjonalną gospodarkę siłami ludzkimi i środkami technicznymi. Nasi kierowcy punktualnie i skutecznie docierają do celu, gdyż zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami nie przekraczają fizjologicznych oraz określonych przepisami norm czasu pracy. Dzięki specjalizacji, doświadczeniu i symulacjom komputerowym, wykorzystujemy każdy centymetr sześcienny ładowności. W naczepach oraz zestawach BIG VOLUME i MEGA przystosowanych do przewozu elektroniki powiększyliśmy objętość do 100 m3 a nawet do 118 m3. Zabieg ten pozwala na bardziej ekonomiczne wykorzystanie pojemności a w efekcie zmniejsza znacząco koszty transportu. (C)http://www.breviter.pl |
Autor: | oski1234 [ 29 paź 2005, 20:46 ] |
Tytuł: | |
mój ojciec jeździł w tej firmir jakiś rok temu i wiem jak to było... Jak tylko przyszedł tam to jakieś pierwsze 3 misiące jeździł na skoczka rozje*****i do granic możliwości volvami, i to tylko na wschód. Potem dostał volvo po remoncie z 98 roku i pojeździł jeszcze nim ze 4 misiące i się zwolnił. Z kasą strasznie u nich cienko... nieraz nie dopłacali i kręcili ile mogli. Co do tych symulacji załadunku teżsię nie zgodzę.... w każdym razie mój ojciec jak i inni kierowcy z mojej miejscowości (ok. 30-u ich jest) mieli naczepy porozbijane a stelaże mieli poskrecane drutami. Wśrod kierowców samowolka, robia co chcą, nieraz ojciec opowiadał jak niektórzy przecinali plandekę na dachu i wynosili ładunek... Ale to tylko mój ojciec opowiadał Nowsze wozy dostają starsi kierowcy... I oni to mają klasę... nie to co nowi... Ale sam przyznam że te R'ki są pikne |
Autor: | Denis [ 29 paź 2005, 20:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: kasą strasznie u nich cienko.
To ja już tego nie rozumiem, na od nich stronie www pisze że kupują 100 nowych aut |
Autor: | lukaszml [ 29 paź 2005, 20:59 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nowsze wozy dostają starsi kierowcy... I oni to mają klasę... nie to co nowi... Ale sam przyznam że te R'ki są pikne Very Happy
No niby dostają, ale wiesz każdy jak kupi auto to chyba da starszemu zaufanemu kierowcy niż nowemu, mimo to iż czasem zdarz sie i to niejednokrotnie iż ten nowy jest lepszym kierowcą niż tamten, ale to się okazuje dopiero po pewnym czasie...
|
Autor: | Cyryl [ 31 paź 2005, 7:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: kasą strasznie u nich cienko.
To ja już tego nierozumię, na od nich stronie www pisze że kupują 100 nowych aut można zobaczyć tu http://www.efl.com.pl/dla_firm_przetarg ... p?miasto=2 pozycja 34, 35 i 36. oczywiście obecnym wlaścicielem jest EFL. |
Autor: | Denis [ 31 paź 2005, 8:33 ] |
Tytuł: | |
Tak to jest jak się nabierze 100 aut w leasingu później niema z czego płacić i trzeba oddać. |
Autor: | lukaszml [ 31 paź 2005, 8:47 ] |
Tytuł: | |
A dla firmy Breviter zapowiadało się tak super... A co do tych aut, Cyryl oni je brali używane, czy od nowości tylko że w tamtym roku, i jeździły przez jakiś czas i potem je oddali już opisane... |
Autor: | Kaczor [ 31 paź 2005, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A co do tych aut, Cyryl oni je brali używane, czy od nowości
Breviter chyba nie kupuje używanych, tylko nówki... To były nowe zestawy wzięte w leasing.
|
Autor: | ksz [ 31 paź 2005, 15:11 ] |
Tytuł: | |
no to się ktoś tu nieźle przejechał, szkoda że to akurat polska firma ale mimo wszystko jakieś zestawy się tam widuje na drodze... |
Autor: | Cyryl [ 31 paź 2005, 17:25 ] |
Tytuł: | |
jeżeli przystępuje do walki o tak duży kontrakt, to trzeba wykazać się odpowiednimi możliwościami. kto podpisze z Wami kontrakt na 15 eksportów dziennie, jeżeli firma ma wszystkiego 20 aut? nie wszystkie kontrakty dochodzą do skutku. to jest ryzyko zawodowe. |
Autor: | oski1234 [ 12 lis 2005, 11:46 ] |
Tytuł: | |
Gadałem dzisiaj z Vaterem i on mi powiedział, bo ostatnio gadał ze starymi znajomymi z Brevcia i ten rozpad firmy zawdzięcza się ojcu, który to prowadził firmę ale teraz poprostu zachorował na chorobę psyhiczną... Bez kitu. Teraz firmę przejeła jego żona i syn i to oni wysprzedają zestawy... Ale dla czego, chyba dla tego że niedali sobie rady z tym kontraktem o którym mówił Cyryl. I tym sposobem wszystko łączy się w logiczną całość :D:D |
Autor: | Cyryl [ 12 lis 2005, 22:41 ] |
Tytuł: | |
tutaj mała uwaga, tak duży kontrakt ubezpiecza się, jest to kosztowne, ale przewidujący przeowźnik/operator logistyczny zawsze tak robi i to ubzpieczenie jest wliczone w kontrakt. nie podejrzewam, że taka firma jak Breviter postąpiła inaczej. padnięcie kontraktu oznacza straty własne w postaci włożonej pracy, straty materialne są poprzez ubezpieczenia ograniczone do minimum. |
Autor: | LUKE [ 24 lis 2005, 18:05 ] |
Tytuł: | |
Te 100 samochodów co wzieli to juz oddali w leasingu, a raczej im zabrano je Teraz ograniczyli sie do 150 autek |
Autor: | Daniel [ 29 lis 2005, 19:43 ] |
Tytuł: | |
A tu jedna fotka od Mańka. Podoba mi się ta Rka |
Autor: | Mariusz [ 29 lis 2005, 20:03 ] |
Tytuł: | |
dokładnie taką R-kę widziałem kiedys w trasie, widać iz mimo kłopotów firma kupuje nowe pojazdy |
Autor: | Denis [ 29 lis 2005, 20:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: dokładnie taką R-kę widziałem kiedys w trasie, widać iz mimo kłopotów firma kupuje nowe pojazdy
Nie dokońca kupuje bo z tego co widać większoście pojazdów ma w leasing.
|
Autor: | HitmaN [ 29 lis 2005, 23:17 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie dokońca kupuje bo z tego co widać większoście pojazdów ma w leasing.
Cytuj: Ale to muszą mieć robotę bo poco brać auto jak nie ma je czym załadować
chłopaki poczytajcie na 1 stronie wypowiedzi Cyryla ... nabrali aut w leasing i kontrakt nie wypalił to samo mogło się stać z tą Scanią i teraz stoi gdzieś w komisie do sprzedaży ... Pozdrawiam
|
Autor: | Cyryl [ 30 lis 2005, 17:19 ] |
Tytuł: | |
dotałem taką wiadomość e-mailem: "Jest przygotowywany kontrakt na 18 miesięcy. Rozpoczęcie od połowy grudnia lub od początku stycznia 2006 Trasa: PL44-100 Gliwice do RO 110011 Pitesti w grę wchodzą powroty z RO 110011 Pitesti do Rep.Czech 39740 Kamenice n.Lipou + Rep.Czech 43642 Hokovice n.Mohelkou Towary: części samochodowe lub komponenty do ich produkcji. Karnet TIR ,chyba że ktoś ma możliwość jazdy na przekazie do Rumunii i z Rumunii do Czech Interesuje mnie cena na w/w trasę oraz ilości samochodów tygodniowo. Płatność: 30 dni W przypadku zainteresowania bardzo proszę o podanie ceny kompleksowej oraz wszelkich warunków. Możliwość w przypadku oferty podpisania umowy. Pozdrowienia" i wydaje mi sie, że jest ten kontrakt na którym właśnie poślizgnął się Breviter. |
Autor: | LUKE [ 01 gru 2005, 16:59 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: dotałem taką wiadomość e-mailem:
Ale to dopiero ma sie rozpoczac ten kontrakt, a oni mieli kryzys w wakacje, to jak na nim sie poslizgneli ?
"Jest przygotowywany kontrakt na 18 miesięcy. Rozpoczęcie od połowy grudnia lub od początku stycznia 2006 Trasa: PL44-100 Gliwice do RO 110011 Pitesti w grę wchodzą powroty z RO 110011 Pitesti do Rep.Czech 39740 Kamenice n.Lipou + Rep.Czech 43642 Hokovice n.Mohelkou Towary: części samochodowe lub komponenty do ich produkcji. Karnet TIR ,chyba że ktoś ma możliwość jazdy na przekazie do Rumunii i z Rumunii do Czech Interesuje mnie cena na w/w trasę oraz ilości samochodów tygodniowo. Płatność: 30 dni W przypadku zainteresowania bardzo proszę o podanie ceny kompleksowej oraz wszelkich warunków. Możliwość w przypadku oferty podpisania umowy. Pozdrowienia" i wydaje mi sie, że jest ten kontrakt na którym właśnie poślizgnął się Breviter. |
Autor: | Cyryl [ 01 gru 2005, 17:17 ] |
Tytuł: | |
gdybym ja wiedział? wiem, że nie ma rumuńskich zezwoleń i na pewno ich nie wystarczy na taki kontrakt. potrzebne będą karnety CEMT. jak kontrakt przesunął się o 6 miesiecy to trzeba płacić raty leasingowe 30 zestawów x 1300 euro = prawie 40 000 euro miesięcznie, a to może wystarczyć. bo z dnia na dzień znaleźć robotę na 30 zestawów, to powazny problem. |
Strona 1 z 10 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |