Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 maja 2007, 12:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2006, 16:11
Posty: 713
GG: 41206084
Samochód: SCANIA R420
Lokalizacja: Augustów

:arrow: O firmie
Firma Kenig Spedition rozpoczęła działalność transportową w roku 1990. Pierwsze zakupione ciągniki siodłowe marki Renault R310 zostały skierowane do obsługi transportów międzynarodowych. Niezawodny sprzęt sprawił, że firma od samego początku była postrzegana jako wyjątkowo solidna. Szybki wzrost liczby zleceń stymulował dynamiczny rozwój firmy. W 1992 roku na terenie bazy transportowej w podwarszawskim Kampinosie powstało zaplecze serwisowe obsługujące własne i obce samochody. W kolejnych latach firma szybko umacniała swoją pozycję na rynku przewozów do Niemiec i Wielkiej Brytanii.

:arrow: Transport zagraniczny
Firma Kenig Spedition działa dynamicznie od momentu swojego powstania na rynku transportów zagranicznych. Ze względu na współpracę z naszymi kluczowymi Klientami naszym obszarem zainteresowania są głównie Niemcy i tereny zachodniej Francji. Jesteśmy w stanie zaoferować transporty do Niemiec, Francji, Czech, Słowacji i Rosji i usługi transportowe z tych krajów.
Wraz ze wzrostem wolumenu towarów w eksporcie do EU kierownictwo firmy dąży do połączenie transportów zagranicznych z krajowymi na zasadzie tworzenia łańcucha transportowego. Doprowadziło to już do sytuacji, że wszystkie nasze samochody są w stanie operować zarówno na terenie kraju i zagranicy.

:arrow: Tabor zagraniczny
W transporcie zagranicznym firma opiera się głównie na 35 ciągnikach marki RENAULT typu MAGNUM wraz z naczepami plandekami. Wszystkie jednostki posiadają niezbędne licencje i zezwolenia.

:arrow: Dane kontaktowe
Kenig Spedition - Adam Kenig
ul.Niepodległości 22
05-085 Kampinos
tel: +22 725-04-03
e-mail: sekretariat@kenig.com.pl
www: http://www.kenig.com.pl

Obrazek

(C) speditions-lkw.de

_________________
scania R-serie "Stronger than ever"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
International Transport

Augustów najpiękniejsze miasto Polski


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 14:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 kwie 2007, 17:43
Posty: 26
Lokalizacja: Głogów

:arrow: Tabor zagraniczny
W transporcie zagranicznym firma opiera się głównie na 35 ciągnikach marki RENAULT typu MAGNUM wraz z naczepami plandekami. Wszystkie jednostki posiadają niezbędne licencje i zezwolenia
:shock: :shock: NO no jestem pod wielkim wrażeniem tej firmy :shock: Szef musi być zadowolony z marki Renault jeżeli kupuje same Magnum'ki.
A i jeśli chodzi o naczepy to mogły by być "firanki" a nie "szmaty" bo dla kierowcy to jest uciążliwe biegać i trzymać deskę aby podtrzymywała plandekę (to jest taka mała moja sugestia na temat naczep a nie firmy :) )


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 15:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2007, 19:20
Posty: 175
GG: 1361427
Samochód: Scania R420 Topline
Lokalizacja: Wrocław

Ladna ta magnumka :lol: i taka zadbana :lol: Czy szef tej firmy planuje jakies zakpy :?: :?:

_________________
Bednarski, Nysa

"Niezły syf mają na bazie. To ma być firma? To jakiś PGR nie firma."
"Jeżeli ktoś ma burdel i syf na swoim podwórku to odrazu świadczy o człowieku."
- Leszek Foss


Tytuł:
Post Wysłano: 28 maja 2007, 17:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 15:49
Posty: 26
Lokalizacja: Łódź

Ale w taborze krajowym to już raczej tylko Premiumki. Pod centralnym magazynem Ikei to aż czerwono od ich naczep.


Tytuł:
Post Wysłano: 29 maja 2007, 14:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 wrz 2006, 21:26
Posty: 53
GG: 6471399
Samochód: Ikarus
Lokalizacja: Łódź/Aleksandrów

Obrazek

(C) Ja

_________________
BUSLODZ VOLAN


Tytuł:
Post Wysłano: 29 maja 2007, 20:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2007, 11:39
Posty: 89
GG: 0
Samochód: Iveco
Lokalizacja: Osterode am Harz

Cytuj:
Ladna ta magnumka :lol: i taka zadbana :lol: Czy szef tej firmy planuje jakies zakpy :?: :?:
On Ich nie kupi,dostanie je od Renault Trucks za transport nowych cięzarówek do dealerów Renault Trucks w Polsce które firma przywozi na lawetach z Francji...


Tytuł:
Post Wysłano: 30 maja 2007, 22:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 wrz 2006, 22:11
Posty: 8

Firma Kenig jak ktoś już wspomniał wozi w bardzo dużym stopniu IKEE i coś myśle, że to nie prawda, że tylko 35 wozów lata za granice. Gadałem z jednym kierowcą od nich i mówił że mają ponad 100(chyba tak - dokłądnie nie pamiętam) zestawów i duży procent z tego jeździ za granicę. Firma z opnini kierowcy solidna i był pod wrażeniem szefostwa. Pozdrawiam.

_________________
MALTRANS(!)
DAF XF!


Tytuł:
Post Wysłano: 26 sie 2007, 22:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 mar 2007, 15:04
Posty: 153
GG: 539082
Lokalizacja: Słupsk

Parę dni temu w okolicach Łodzi widziałęm parę ich zestawów jadących z kontenerkami :!: :wink:

_________________
Trypek1990


Tytuł:
Post Wysłano: 26 sie 2007, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 gru 2006, 22:13
Posty: 71
GG: 0
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Cytuj:
A i jeśli chodzi o naczepy to mogły by być "firanki" a nie "szmaty" bo dla kierowcy to jest uciążliwe biegać i trzymać deskę aby podtrzymywała plandekę
kolego firanka nie zawsze jest lepsza od zwykłej plandeki z burtami. zależy na jakie ładunki nastawia się firma i co przewozi. a bieganie z deską i trzymanie plandeki nie jest takie najgorsze, troszkę wprawy i jest ok. sam jeżdże ze szmatą i mogę stwierdzić że o wiele łatwiej zabezpieczyć ładunek niż w firance.
a tak w ogóle z własnego doświadczenia mogę stwierdzić że najlepszym rozwiązaniem jest burtofiranka


Tytuł:
Post Wysłano: 26 sie 2007, 22:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 mar 2007, 15:04
Posty: 153
GG: 539082
Lokalizacja: Słupsk

A jak z zarobkami w tej firmie :?:

_________________
Trypek1990


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2007, 16:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2005, 21:26
Posty: 227
Samochód: DAF
Lokalizacja: Bolesławiec

Panowie może pamiętacie film "Młode Wilki"??
kawałek filmu jakaś hurtownia niemiecka stało tam pełno ciężarówek wraz z nimi czerwone Magnum Kenig Spedition moim zdaniem dobrą reklame zrobiłą sobie firma przez ten film

_________________
Rogo Logistic


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2007, 18:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2007, 22:59
Posty: 59
Lokalizacja: Kępno

Bardzo dobry film to był. Bardzo ładan Magnumka. Kierowcy jezdza w podwojnej obsadzie czy solo??

_________________
Jak kochac to ksiezniczke jak krasc to miliony

460xxl + Przyczepa tandem KIERUNEK EUROPA ZACHODNIA/SKANDYNAWIA


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2007, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

Cytuj:
Bardzo dobry film to był. Bardzo ładan Magnumka. Kierowcy jezdza w podwojnej obsadzie czy solo??
Kolego jeżdżą solo a co do ikei to mój kumpel targa kontenery z meblami do ikei to gdzie się nie ruszymy tam właśnie stoi KENIG pod plandeką lub pod kontenerkiem. A szczerze mówiąc to magnumki od nich jeszcze nie widziałem tylko premiumki. Pozdro!!


Tytuł:
Post Wysłano: 27 sie 2007, 22:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2006, 21:14
Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań

Jedna z moich ulubionych firm transportowych. 8) Uważam, że mają piękne auta, zwłaszcza Magnumki. Pamiętam, jak pierwszy raz zobaczyłem, gdzieś w połowie lat 90., całe czerwone Magnum AE od Keniga i byłem pod olbrzymim wrażeniem, bo nowiutkie i czyściutkie auto bardziej przypominało zestaw jakiegoś zachodniego przewoźnika, niż polską ciężarówkę, bo nasze polskie auta w tym czasie w dużej mierze prezentowały się średnio...
Dziś już Magnum wcale nie wyróżna się w taborze polskich firm, ale Kenig nadal prezentuje się dobrze i, jak widać, odnawia flotę.
W firmie jeżdżą też naczepy firnaki, choć faktycznie dominują burtowe. Czasem widuje się też jakieś Premium, choć tych nowych jeszcze muszę przyznać nie widziałem. Sporo jest też zestawów do transportu nowych ciężarówek, głównie zbudowanych na Magnum Integral. Niektóre z autotransporterów mają białe kabiny zamiast czerwonych, ale też z logo firmy.
Tutaj kilka zdjęć z mojej kolekcji, uchwycone na A2 w Poznaniu gdzie można bardzo często ich spotkać.
Mam jeszcze kilka innych zdjęć, w tym autotransporterów, ale muszę ich poszukać- wkleję później.

(C) Zdjęcia oczywiście mojego autorstwa - zakaz kopiowania! 8)

Obrazek Obrazek Obrazek

I na koniec Magnum, które jest też na zdjęciu z speditions-lkw.de w pierwszym poscie. Kierowca wiezie jakiś długi ładunek wystający poza naczepę, wyprzedza i jeszcze w tym czasie rozmawia sobie przez telefon komórkowy :mrgreen: Czego to się nie robi na naszej A2 8)
Obrazek

_________________
POLSKA--->NORWEGIA--->POLSKA
POLSKA---> SZWECJA --->POLSKA

Renault Trucks


Post Wysłano: 02 cze 2008, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 cze 2008, 12:00
Posty: 9

Kenig Spediton nie tylko wozi ciężarówki :) Wozi też kombajny,prasy,hedery itp. New Holland i Case Też do Francji,dokładnie nie wiem gdzie. Bo byłem,taki mały placyk 50m na 60m.

Tutaj mam fotke
wydaje mi się że znam tego z tej czerwonej Magnumki..

Marka:Renault http://img46.imageshack.us/img46/886/17xb3.jpg
Model:Magnum Integral
Km:440 E-Tech
Firma:Kenig Spedition
Typ:Ciągnik siodłowy


Post Wysłano: 03 cze 2008, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2006, 21:00
Posty: 15
GG: 1537454
Samochód: Volvo FH12 460

Cytuj:
Kenig Spediton nie tylko wozi ciężarówki :) Wozi też kombajny,prasy,hedery itp. New Holland i Case Też do Francji,dokładnie nie wiem gdzie. Bo byłem,taki mały placyk 50m na 60m.

Tutaj mam fotke
wydaje mi się że znam tego z tej czerwonej Magnumki..

Marka:Renault http://img46.imageshack.us/img46/886/17xb3.jpg
Model:Magnum Integral
Km:440 E-Tech
Firma:Kenig Spedition
Typ:Ciągnik siodłowy
A może byś zamieścił, kto robił te foto, albo skąd je wziąłeś? Znam dobrze system pracy w Kenigu, bo swojego czasu pracował tam mój tato .


Post Wysłano: 17 kwie 2009, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lip 2008, 17:22
Posty: 37
GG: 0
Samochód: Man F2000
Lokalizacja: Rumia

Na to wyglada,ze niedlugo juz nie bedzie Keniga


Post Wysłano: 17 kwie 2009, 21:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 wrz 2008, 19:00
Posty: 37
GG: 0
Samochód: Scania R 420
Lokalizacja: 10 Pancerna z WSC

Tak się składa, że miałem przyjemnośc miec praktyki w tej firmie przez cały marzec. Co do taboru to o ile się nie myle na stan dzisiejszy posiadają ok 137 aut z czego 20 wywrotek (marki MAN po firmie Rico :> ) i ok 20 autolawet. Tak jak koledzy wczesniej pisali jedyną marką ciągników siodłowych jest RENAULT. Większośc ciężarówek jest w Leasingu :/ . Naczepy którymi dysponują w większości są bardzo stare. Ogólnie pozytywnie oceniam tą firmę :wink:
Cytuj:
Na to wyglada,ze niedlugo juz nie bedzie Keniga
Nie wiem kolego zkąd masz takie info ale wymień mi chociaż 1 firmę która nie ma problemów w czasach kryzysu :/


Post Wysłano: 17 kwie 2009, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 paź 2007, 18:13
Posty: 221
GG: 0
Samochód: Skoda Fabia 1.4 16v
Lokalizacja: Olsztyn/ NO

autka z tej firmy widać często między Brodnicą a Bydgoszczą premiumki można spotkać


Post Wysłano: 17 kwie 2009, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2008, 19:43
Posty: 124
GG: 1537454
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Tak się składa, że miałem przyjemnośc miec praktyki w tej firmie przez cały marzec. Co do taboru to o ile się nie myle na stan dzisiejszy posiadają ok 137 aut z czego 20 wywrotek (marki MAN po firmie Rico :> ) i ok 20 autolawet. Tak jak koledzy wczesniej pisali jedyną marką ciągników siodłowych jest RENAULT. Większośc ciężarówek jest w Leasingu :/ . Naczepy którymi dysponują w większości są bardzo stare. Ogólnie pozytywnie oceniam tą firmę :wink:
Cytuj:
Na to wyglada,ze niedlugo juz nie bedzie Keniga
Nie wiem kolego zkąd masz takie info ale wymień mi chociaż 1 firmę która nie ma problemów w czasach kryzysu :/
Drogi Danielu, jakiś czas temu (ok. 2 lata) dysponowali ponad 200 składami, tylko marki Renault. Ciągniki były pod plandekami albo firanami i mieli też kilkanaście lawet. Na dzień dzisiejszy Pan Adam łapie się czego może (kontenery, wywrotki, etc.) aby tylko utrzymać firmę. Kontrakt z Renault już mu nie wystarcza, chociaż w poniedziałek widziałem nową Magnumkę w barwach Kenig Spedition. Każde nowe auta mieli w leasingu, praktycznie zero wkładu własnego ;)

_________________
Fotogaleria Samochodów Ciężarowych


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: