wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://fox.wagaciezka.com/ |
|
Pawtrans Holding, Poniatowa http://fox.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=876 |
Strona 1 z 36 |
Autor: | Kaczor [ 03 maja 2005, 16:58 ] |
Tytuł: | Pawtrans Holding, Poniatowa |
HISTORIA W 1982r. powstała firma STANISŁAW PAWŁOWSKI. Początkowo jej działalność opierała się na świadczeniu usług transportowych w kraju. Do 1989r. firma posiadała wyłącznie tabor krajowy tj.: samochody ciężarowe - Star, Jelcz, Kamaz. W 1989r. zakupiono samochód marki Iveco do przewozu 8 sztuk samochodów osobowych -od tego momentu rozpoczynają się przewozy międzynarodowe. W 1990 r. zwiększono tabor o samochód marki Volvo F12 z naczepą Trailor rozwijając usługi transportu międzynarodowego. Pod koniec 1990 r. wymieniono część taboru krajowego i zakupiono ciągniki drogowe marki Scania i Volvo W 1991 r. firma wzbogaciła się o bazę transportową od byłego PTHW w Poniatowej. Od 01.04.1992 r. firma funkcjonuje pod nazwą "PAWTRANS" Import - Export Stanisław Pawłowski. Od tego czasu datuje się dynamiczny rozwój firmy, która stale zwiększa potencjał transportowy oraz rynki zbytu usług transportowych. W 1992 r. firma wystąpiła o przydział i zakupiła koncesje na przewozy międzynarodowe jak również stała się członkiem Związku Międzynarodowych Przewoźników Drogowych. Własna spedycja zapewnia stały napływ zleceń transportowych o zasięgu ? ogólno Europejskim. W 1999 r. Stanisław Pawłowski założył spółkę Stewa Sp. z o.o., która rozpoczęła działalność w zakresie hurtowego i detalicznego obrotu paliwami. W 2002 r. spółka dysponowała już własną bazą paliwową i siecią 5 stacji detalicznych. W dniu 29 sierpnia 2002 r. nastąpiło połączenie działalności paliwowej i transportowej prowadzonej przez głównego udziałowca spółki Pana Stanisława Pawłowskiego poprzez wniesienie aportem całego zorganizowanego przedsiębiorstwa Pawtrans Transport Międzynarodowy Stanisław Pawłowski do Pawtrans Sp. z o.o. Dzięki połączeniu powstało przedsiębiorstwo z aktywami rzędu 40 mln zł, z kapitałem zakładowym 15,9 mln. zł. Stan dzisiejszy Aktualnie oferujemy usługi w zakresie transportu międzynarodowego dysponując 70 zestawami ciągników siodłowych z cysternami do przewozu płynnych produktów spożywczych i licencją na przewozy międzynarodowe. W tym zakresie jesteśmy największym specjalistycznym przewoźnikiem w Polsce i jednym z liczących się w Europie. Handel paliwami prowadzimy w oparciu o 5 własnych detalicznych stacji paliw i bazę hurtową w Zamościu. Spółka posiada także 4 autocysterny. Dzięki współpracy z Rafinerią Gdańską z którą zawarliśmy korzystne umowy handlowe na dostawy paliwa do bazy w Zamościu /transport kolejowy w cenie producenta/ prognozujemy wzrost sprzedaży paliw. Podstawą wzrostu sprzedaży jest brak przedstawiciela Rafinerii Gdańskiej. USŁUGI Firma PAWTRANS świadczy usługi w zakresie: Transportu krajowego i międzynarodowego Specjalistycznego transportu płynnych artykułów spożywczych w cysternach Usługi naprawy samochodów Stacja paliw Autoryzowany serwis cystern G.Magyar Autoryzacja BPW i SAF Myjnia cystern spożywczych KADRA Firma zatrudnia kierowców legitymujących się wieloletnim stażem w przewozach krajowych i międzynarodowych, posiadających uprawnienia ADR. Kierowcy podlegają kwartalnym ocenom i szkoleniom podnoszących ich kwalifikacje. Wspólnie z naszymi Klientami kontrolujemy czy nasz personel ma dostateczną wiedzę o transportowych produktach i wymaganiach odbiorców. Każdy kierowca posiada aktualną książeczkę zdrowia i szkolenie z tzw. minimum sanitarnego.System motywacji finansowej bazuje na ocenie ilościowej i jakościowej realizowanych zadań przewozowych. Własne zaplecze techniczne oraz wykwalifikowani mechanicy zapewniają bieżące remonty i naprawy taboru. Bezpieczeństwo punktualność i czystość są dewizą naszej firmy. Planowanie, administracja i kontrola powierzona jest odpowiedzialnym pracownikom by zwiększyć efektywność, jakość i bezpieczeństwo dostaw. NADZÓR Prowadzimy stały 24 godzinny nadzór nad jednostkami transportowymi na terenie całej Europy w oparciu o łączność GSM. Oznacza to ciągły dostęp do informacji o pojazdach i przewożonym towarze. KLIENCI Współpracujemy z Klientami na bazie wzajemnej lojalności, etyki satysfakcji. Dlatego realizacja oczekiwań i wspólne wypracowywanie rozwiązań transportowych jest jednym z elementów naszej oferty. Planem na przyszłość jest wspólny rozwój z europejskimi koncernami spożywczymi. Realizujemy przewozy głównie w oparciu o długoterminowe kontrakty i dostosowujemy się do indywidualnych wymagań każdego Klienta. (C)http://www.pawtrans.com.pl |
Autor: | misiekboss [ 04 maja 2006, 15:34 ] |
Tytuł: | |
Dzieki bardzo za odpowiedz Mam jeszcze pytanko ile śednio miesięcznie robiłes kilometrów sam a ile w podwojnej obsadzie ?Jak tam z tarczkami? |
Autor: | oski1234 [ 04 maja 2006, 15:38 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: le śednio miesięcznie robiłes kilometrów
Średnia w pojedyńczej obsadzie wychodzi jakieś 14 000km, tak jest właściwie wszędzie, ale różnie może być, czasami Ci wyjdzie 12 a czasem jak przybutujesz to wskakuje 15 000
|
Autor: | Mariusz [ 05 maja 2006, 16:56 ] |
Tytuł: | |
Ja mam pytanko do Coolio, jaki jest przybliżony czas opróżniania cysterny ? Ile trwa rozładunek wszystkich komór cysterny (magyar). |
Autor: | Coolio [ 05 maja 2006, 17:51 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ja mam pytanko do Coolio, jaki jest przybliżony czas opróżniania cysterny ? Ile trwa rozładunek wszystkich komór cysterny (magyar).
To zalezy bo np jest jeden zaklad pod Warszawa, ktory laduje cysterne w niecale 40min (mowa o jedno komorowce), a zalezy glownie od tego co masz np mleko jest zadkie i jak pompa dobra to 2 komory w godzine wyciagnie, a np koncentrat pomaranczowy jest niedosc, ze gesty to jeszcze w minusowej temperaturze ( zdazalo sie ze mial -18 stopni) to musisz go powietrzem pchac a pompa na zakladzie ciagnie wiec schodzi okolo 5 godzin, tak samo jak czekolada gesta to dluzej schodzi ze spuszczeniem.
|
Autor: | Mariusz [ 05 maja 2006, 19:01 ] |
Tytuł: | |
A ile trwa rozładunek parafiny ? I w jakiej temperaturze jest transportowana ? |
Autor: | Coolio [ 05 maja 2006, 19:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A ile trwa rozładunek parafiny ? I w jakiej temperaturze jest transportowana ?
Nie wiem nigdy nie wiozlem tego i nie mam zielonego pojecia jaka temp i jaki czas rozladunku, ale tak jak pisalem wszystko jest zalezne czym jestes rozladowywany, jaka jest instalacja na zakladzie (chodzi o srednice rur) i jak daleko produkt jest transportowany. Kiedys na zaladunku czekolady odstalem 18h bo byly problemy z instalacja
|
Autor: | Damian170 [ 08 lip 2006, 13:25 ] |
Tytuł: | |
Firma poczyniła zakupy i to spore niedawno jak przeglądałem ich starą strone było napisane że mają 70 zestawów, a dziś już ponad 100. Firma bardzo dynamicznie sie rozwija chyba obecnie jest największą firmą zajmującą sie transportem płynnych artykułów spożywczych w Polsce(jeżeli ktoś zna wieksza polską firme oferującą przewozy tego typu to niech mnie poprawi). Na dodatek nie słychac o niej złych opini(przynajmniej ja nie słyszałem) oby wiecęj takich firm. |
Autor: | misiekboss [ 05 sie 2006, 19:39 ] |
Tytuł: | |
Słyszałem ze biora Many TGA i Dafy XF 105 niedługo. |
Autor: | Pazdz [ 05 sie 2006, 20:03 ] |
Tytuł: | |
Tak. Many TGA XLX oraz DAFy XF 105 SC. |
Autor: | łukasz [ 05 sie 2006, 23:04 ] |
Tytuł: | |
Z ''tajnych'' zródeł wiem,że mówi sie o zakupie 5 DAF-ów XF105 SC i 15 MAN-ów TG-A XLX.Domyślam się,że auta będą w automacie.MAN-y pewnie 440 E-5,a DAF-y 460 też może E-5...Czas pokaże... |
Autor: | piotrekmag1 [ 06 sie 2006, 10:14 ] |
Tytuł: | |
Hehe, ostatnio mówili o 15 Manach, tylko fabryka może już niemieć bez Euro 4 i 5. |
Autor: | Coolio [ 03 wrz 2006, 21:10 ] |
Tytuł: | |
Witam Dawno tutaj nic nie pisalem. Pracuje prawie miesiac i jak narazie jestem zadowolony Co tydzien jestem na przynjamniej 30h w domu, ostatnio nawet bylem autem w domu pelen weekend Trasy mam roznorakie, ale glownie NL/B. Co do zakupow w firmie rozmawialem z szefem i MAN wyszedl w spalaniu bardzo dobrze i zaproponowali bardzo bardzo dobre warunki gwarancyjne na samochody, poza tym aut bylo zamowionych 15 w pelnym automacie i szef dostal dodatkowo 6 kolejnych aut ze skrzynia Comfort Shift w konfiguracji takiej jak te, ktore byly zamowione w bardzo dobrej cenie stad ilosc 21 sztuk. Te 6 zostalo juz odebranych z Krakowa. |
Autor: | Justyna [ 03 wrz 2006, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Jakiej marki sa te naczepy do spozywki? |
Autor: | Coolio [ 03 wrz 2006, 23:01 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jakiej marki sa te naczepy do spozywki?
Pisalem wyzej ale napisze jeszcze raz, ze jest Francuski G-Magyar i Holenderski Hobur.
|
Autor: | Bandit [ 26 paź 2006, 18:42 ] |
Tytuł: | |
Dziś do Pawtransu przyszły Dafy XF105. Jest i ch narazie 5 sztuk. |
Autor: | Daniel [ 26 paź 2006, 19:44 ] |
Tytuł: | |
Ja już się pogubiłem ile oni tych zestawów mają... Non stop kupują nowe ciągniki... Jak dla mnie to Daf prezentuje się bardzo ładnie... Jestem ciekaw skąd oni wezmą kierowców na nowy sprzęt... |
Autor: | misiekboss [ 02 lis 2006, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Udzieli mi ktos odpowiedzi.Czy w firmie jest ustalona norma paliwowa na poszczegolne modele aut?I czy cała flota jest zarzadzana i monitorowana przez GPS? |
Autor: | FABIANEK [ 02 lis 2006, 22:59 ] |
Tytuł: | |
Normy są ustalone i zapisane w umowie. Wahają się od 23 litrów do 25 na setkę, gdzie najniższą mają SCANIE, a peleton zamykają starsze VOLVA FH12. Jest to norma na pusto, a do każdej tony doliczane jest 0,4 litra, czyli przy 24 i 25 tonach jest to 34/100. Oczywiście zdażają się wyjątki i poszczególne auta mają swoją normę, ponieważ kto by nimi nie jeździł to przepalały (np. Srebrna Strzała FH12 ma 27/100). GPS-y dopiero w wchodzą, ale i bez tego jest duża kontrola, bo wystarczy zobaczyć nasze karty drogowe. Mało kto mieści się w normie, chyba, że jeździ tylko na północny zachód, ponieważ normy są bardzo wyśrubowane. Mimo tego firma nie obciąża za przepały, jeżeli kierowca prowadzi dobrą gospodarkę paliwową, tzn. tankowanie przy najniższym stanie i w krajach gdzie jest tańsze paliwo. Pozdro |
Autor: | Ramzes [ 04 lis 2006, 18:17 ] |
Tytuł: | |
To ja może wrzuce fotkę FH 12 którym jeździł Coolio |
Strona 1 z 36 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |