To nie są piloci universalu a natalex tak jak pisze na autach Firma zajmuje się tylko pilotażem, organizacją zezwoleń i nie prowadzi własnego transportu.
A jakie są wymagania dot. założenie własnej firmy, która miałaby pilotowac tylko i wyłącznie transporty nienormatywne ?
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
A jakie są wymagania dot. założenie własnej firmy, która miałaby pilotowac tylko i wyłącznie transporty nienormatywne ?
Chyba wystarczy założenie działalności gospodaraczej (zarobkowej) i odprowadzanie podatku, posiadanie odpowideniego sprzętu i możliwe ze do papierkowej roboty zatrudnienie pracownika z urzędu. Ale w gąszczu naszych przepisów różnie bywa
Kiedyś myślałem, że to ciekawa i dobra robota ale odkąd mam znajomego który śmiga takim pilotem to sądzę że to tylko ciekawa robota.
Z tego co wiem to pilotowanie zestawów za długich jest pestką bo problemy są tylko na zakrętach. Prawdziwy teksas zaczyna się gdy ładunek jest szeroki. Kierowcy niektórych aut zachowują się conajmniej dziwnie.
No i jeszcze ten sam aspekt co u kierowcy gabarytu właściwego. Czyli nocna jazda i sen w dzień. Teraz jeszcze nie jest tak źle, ale jak przyjdą upały .... mało która osobówka ma klimatyzację postojową.
panowie gdzie można wyposażyć samochód w osprzęt do pilotażu- w szczególności chodzi mi o sprzęt znajdujący się na dachu samochodu.czy są jakieś polskie firmy które tym sie zajmyją
proszę o info
z góry dzięki
panowie gdzie można wyposażyć samochód w osprzęt do pilotażu- w szczególności chodzi mi o sprzęt znajdujący się na dachu samochodu.czy są jakieś polskie firmy które tym sie zajmyją
James cook Na żywo miałem okazje widzieć go tylko raz i byłem pod ogromnym wrażeniem, dzisiaj leciał na A6 (jak zwykle wszystko co fajne na drugim pasie) za późno zauważyłem żeby pomyśleć i się ustawić ale jednak coś się udało Pozdrowienia dla Pana krzysztofa
Rejestracja:20 maja 2007, 12:45 Posty: 408
Lokalizacja: (Z)Dolny śląsk
Ja mam pytanie do kogoś kto się zna, a mianowicie czy pojazd pilotujcy musi zawsze tylko i wyłącznie pilotować pojazd ponadnormatywny, czy np. jakbym sobie chciał pilotować traktor po drodze i jak by mnie dorwało ITD to mogło by mi wlepić jakąś kare albo coś????
akbym sobie chciał pilotować traktor po drodze i jak by mnie dorwało ITD to mogło by mi wlepić jakąś kare albo coś????
Oczywiście ze moze jezeli podany w przykładzie traktor będzie przekraczał dopuszczalne gabaryty, ale jak wiadomo do takiego przejazdu potrzebne jest odpowiednie zezwolenie
_________________ Jak mówi stare rumuńskie przysłowie "Kto Cię z wody wyciągnoł za dupe temu będziesz pilnować chałupe"
Firme Maro-Trans poznałem niedawno jest to jedna z lepszych firm zajmójąca sie kompleksowo obsługo gabarytów
Oni problemy rozwiązójo a nie ich stwazajo.Pozdrowienia dla Pilotów
Nasza firma również zajmuje się pilotażem, głównie na swoje potrzeby posiadamy 5 samochodów pilotujących w tym najnowszy nabytek VW T5 będący w pełni prawnym pilotem BF-3 www.bedmet.pl
zeby porozumiec sie tylko z kierowca gabarytu a to jest nasza dobra wola i robimy to dla bezpieczenstwa ze na kanale 19tym ostrzegamy auta o gabarycie
Niestety nie wszyscy kierowcy posiadajacy w samochodzie CB to rozumieją, wczoraj gdy przez moje miasto leciały dwa gabaryty w asyscie pilota inni kierowcy marudzili że pilotujacy zajmuje 19-tke i nie daje prowadzić im konwersacji czasami na głupie tematy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę