Cytuj:
o men to przesadziłeś trochę z tym manem i mercedesem jeden jak i drugi maja baaardzo obszerne kabiny silniki też słabsze nie są nie wiem jak w manie ale w mercedesie montuje sie z blueteciem silniki i bardzo często maja kolo 500KM....
według mnie troszkę przesadzona wypowiedz bo do jakiego modelu mana przyrównać Premium-a
Jak czytam wasze posty to zastanawiam się dlaczego Premiumkę porównujecie z flagowymi autami innych producentów np z MODELEM TGA, czy ACTROSEM?
Wiadomo Premium to niższa półka renault-a, porównywac moża ja np z axorem...
Oglądałem nową premiumkę i wacale nie jest zła tak jak to opisujecie.
Uważam że jest praktyczniejsa i ładniejsza niż np MAN TGA ze średnim dachem (nie bede pisał o wadach mana bo po co).
Ktoś pisał że nie ma regulacji wypukłych lusterek...? To masz jakąś biedną wersje bo ta co oglądałem to miała regulacje (żeby nie było nieporozumień! piszę o tych małych wypukłych lusterkach), najbogatsza wersja sprowadzona prosto z FRANCJI (używana 5 miechów u producenta jako samochód pokazowy).
Cytuj:
moje wrazenie to jak po przesiadce ze starego poloneza do caro plusa troche........
to samo żona powiedzieć o:
-MAN TGA a MAN TGX
-Mercedes ACTROS (pierwsza wersja) a actros druga wersja
-SCANIA 124L a SCANIA seri R
-VOLVO FH 12 a nowsze VOLVO FH
-DAF 95 a DAF 95XF - DAF XP no i DAF105XF
Wszystkie auta jktóre wymieniłem nieznacznie się różnią od poprzedzających modeli. Więc trudno byłoby oczekiwać że nagle RENAULT TRUCKS pokaże całkowicie nową, inną premiumke...
Pozdrawiam