Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 cze 2008, 9:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2007, 0:05
Posty: 272
GG: 7218297
Samochód: xf106
Lokalizacja: CB

viewtopic.php?f=7&t=8812 <- poradnik wstawiania zdiec na forum

a wiec co do najnowszej werscji iveco eurocargo bardzo mi sie podoba lifting w srodkowej czesci samochodu . Co do starszej wersji , lepszym udogodnieniem jest wprowadzenie krótkiej skrzyni biegow jak i przeniesienie drążka na deske rozdzielcza co sprawia ze w malej kabinie EC ulatwia przemieszczanie sie po kabinie :)
mam chwilowo tylko 1 zdiecie ale zato 2 sztuk najnowszego Eurocargo z firmy ojca 8)

Obrazek


Post Wysłano: 03 cze 2008, 19:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2007, 21:44
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa

Witam,

29 maja miała miejsce oficjalna Polska premiera Iveco Eurocargo.
Poniżej kilka zdjęć z oficjalnej premiery w Turynie.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Więcej o nowym samochodzie napiszę jeszcze w tym tygodniu

_________________
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski

HD Marketing Manager
Castrol Lubricants


Post Wysłano: 04 cze 2008, 20:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 paź 2006, 0:29
Posty: 212
GG: 12409274
Samochód: Audi 80 2.0E
Lokalizacja: Jasło/Podkarpackie

Z zewnątrz upodobnił się do Stralisa II, w środku z resztą tez kierownica chyba nawet ta sama, ogólnie wnętrze wygląda na pakowne, czekamy na więcej info o tym aucie. :wink:

_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć innymi samochodami niż Scania...


Post Wysłano: 04 cze 2008, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:01
Posty: 85
GG: 0
Lokalizacja: zza siedmioma górami

z zewnatrz moze malo zmienili, ale wewnatrz jest lepiej :) Kierownica ładniejsza... :D


Post Wysłano: 07 cze 2008, 17:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 paź 2007, 19:14
Posty: 73

Bylem na AUTOTE-cu w Brnie i Iveco mnie zaskoczyło nowym EC. Siedziałem w nowej największej kabinie z wyrkiem. Kierownica ze Stralisa "troszki" może za duża. Duzo zmian wewnątrz podobno ponad 1000 nowych części wrzucono, zmieniono, i teraz ma wygląd EC czekam az sie pojawi na polskich drogach.


Post Wysłano: 12 cze 2008, 8:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 kwie 2005, 15:00
Posty: 79
GG: 2314600
Lokalizacja: Łódź

A więc tak Ojciec odebrał Iveco 22 Kwietnia. Skrzynia przeniesiona na konsole i chyba tylko tym się rózni ;) Nie jeździłem starszą wersją to nie wiem ale kierowca ze starszego zauważył tylko tą różnice.
A mankamenty to :
- Niedomykający się schowek nad głową pasażera
-Kiepskie przymocowanie firanek w kabinie
-Kiepska jakość przełączników nad łóżkiem popsuły się po 2 trasie.
I teraz zapaliła się jakaś kontrolka MET o którą pytam w dziale Mechanika
A póki co nie zauważyłem więcej usterek :wink:


Post Wysłano: 16 lip 2008, 10:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2008, 9:39
Posty: 1
GG: 0

zasłyszane gdzies w servisie ... "OD IVECA Z DALEKA "


Witam
Iveco Eurocargo... czytam i porownuje poniewaz jezdze takim od lutego
obecnie 60 tys

1. Po tygodniu pojawily sie problemy z paliwem 2 zbiornik nie ciągnoł stanolem na pauze pod Brescia i rano juz nie zajaral ,servis byl szybko to fakt.. koles stwierdzil uzkodzenie pompy Adblu heheh rozmawiajac z babka po polsku jakos go naprowadzilem narobil takiego balaganu ze odlaczyl mi jeden zbirnik ale nie calkiem..bo powrot byl nadal.. zostawilem 100l paliwa na Autostradzie...w koncu w polsce odlaczyli przelew i polaczyli oba zbiorniki miedziana rura podspodem!!!!!!!!!

2.Po 2 tygodniach siadly aku TRAGEDIA !!! montuja do nich 2 razy 110 amper(takie same ja w malym Daily tylko tu sa 2)srednio siadaly co tydzien servis na odpalki wzywany włochy ,anglia ,niemcy ,wymienic nie chcieli.. w koncu wymienili na Gibraltarze:)

3.po okolo 40 tys pojawily sie wycieki paliwa...

4.po ok 40 tys zaczol ząbkowac przednie opony ,w serwisie twierdza ze to wina opon narazie nie ma kiedy spotkac sie z przedstawicielem continentala..

5.Pelno innych pomniejszych awari zapalanie sie kontrolek EDC itp.. Problemy z instalacja elektryczna gniazdo 24V nie dziala od nowosci prawie ,spalilo mi ladowarke do tel potem juz tylko wywalo bezp wiec odlaczylem .Gniazdo 12v wstawilem inne ,oryginalne sie poprostu spalilo po tygodniu wspolpracy z lodowka,bledne wskazania czujnika oleju !!!!!! TRAGEDIA !!!!! pali sie i krzyczy czerwone ze jest brak smarowania zjazd podnoszenie kabiny odczekanie i wszystko po to by zoabczyc na bagnecie ze olej jest ful ...

6.Heh przypomnial mi sie pproblem z wycieraczkami to zaraz na starcie (2 tys przebiegu)nie zbieraly a szczególnie ta od pasazera w serwisie kazali placic za nowe :))))))) mniej wiecej w tym samym czasie przestal sie zamykac schowek ten co jest pod paka na koncu auta znaczy na klucz przestal sie zamykac ,w serwisie nie naprawili tak jest do dzis nie ma kiedy jakiejs kludki zalozyc ukradli mi butle na promie...

noi takie rozne inne sprawy np zle mocowania firanek , górne łózko malo wygodne zapada sie lekko ,zle zamykanie otwieranego dachy po kilku otwraciach i zamknieciach pęklo..niedociagniecia w tapicerce.. napewno jeszcze pare innych rzeczy o ktorych zapmnialem

wspomne jeszcze o spalaniu na starcie nawet 25 litrow obecnie pomiedzy 19,5 a 21,5 /100


Post Wysłano: 05 lis 2008, 22:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:49
Posty: 25
GG: 0
Samochód: fh 16

ja takimi worze tarcicę ok 6-8 t mam silnik o poj 3.9 l 4 cyl 183 km pali mi 16 l
górek się nie boinarazie jest bezawaryjny ale ma dopiero 50 tys skrzynia biegów zf6 b
kupiłem iveco z powodu ceny 35 tys euro ale nie żałuję

_________________
Nowy STRALIS pogromca mitów
DAF SIŁA NAPĘDOWA TWOJEJ FIRMY :) -
OBY FIRMA NIE MIAŁA PODJAZDU POD GÓRKĘ BO MOŻE BYĆ PO NIEJ

JEDNAK DAF TO NIE VOLVO


Post Wysłano: 16 lis 2008, 9:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sie 2008, 22:00
Posty: 69
GG: 8244683
Samochód: Aktualnie Brak
Lokalizacja: Bieruń

Takie 3 fotki nowego EC, chwilę stały dwa egzemplarze na parkingu, teraz już jeden i podobno i on ma zniknąć

ObrazekObrazekObrazek

Foty by Ja


Post Wysłano: 13 gru 2008, 12:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 gru 2006, 19:44
Posty: 168
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Lokalizacja: Bydgoszcz

Koledzy a co myslicie na temat nowego eurocargo 160E28 plus przyczepa tandem dmc 16-18t tak zeby max zestawu ladownosc wynosila 20-22t, myslicie ze 280KM by wystarczylo na takie ladunki? Pytam sie poniewzz mysle nad nowym iveciem eurocargo zeby podczepic do niego wlasnie taka przyczepe i zeby byla taka ladownosc, a wiem ze w eurocargo nie ma wiekszych silnikow. Prosze o odp :)

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Post Wysłano: 13 gru 2008, 14:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:49
Posty: 25
GG: 0
Samochód: fh 16

Kolego myślę że te 280 ps t prawie 8 l tektorze powinny sobie dawać rade choć w górach pewnie będą problemy z pełnym ładunkiem

_________________
Nowy STRALIS pogromca mitów
DAF SIŁA NAPĘDOWA TWOJEJ FIRMY :) -
OBY FIRMA NIE MIAŁA PODJAZDU POD GÓRKĘ BO MOŻE BYĆ PO NIEJ

JEDNAK DAF TO NIE VOLVO


Post Wysłano: 22 gru 2008, 21:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:49
Posty: 10
GG: 8148431
Samochód: Scania r480
Lokalizacja: Bytów

A ja się z godzę z "szarymkatowice", fiat cały czas jakieś awarie :/
W ogóle samochód wg. mnie nie estetyczny w środku.
Mój Tata jeździ "ivem" z 280 konnym silnikiem, który przy solówce ładnie sobie daje radę wyładowany po brzegi. Z przyczepą też nie jest najgorzej. Największy minusem jest wymieniona wcześniej awaryjność, 1 na miesiąc może 2 w serwisie...

_________________
http://lkv.tnb.pl/news.php


Post Wysłano: 31 gru 2008, 4:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
Posty: 82
GG: 0

@Jacek_Bydgoszcz
Jestem przekonany, że 280KM w tandemie bez problemu da radę. Co do silników EC to najmocniejszy dostępny ma 300KM. Jeżeli potrzeba Ci więcej informacji odezwij się na PW.


Post Wysłano: 10 sty 2009, 17:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 23:11
Posty: 152
GG: 0
Samochód: Mitsubishi Galant 2.4l
Lokalizacja: Wrocław

Jeździłem Iveckami dość długi okres czasu w firmie która jest nawet na tym forum opisana. Jest to producent związany pośrednio z branżą budowlaną ale jest też firmą transportową dla firm zewnętrznych. Iveckiem Daily 65C i EuroCargo jeździłem po UE i WNP. Bardzo rzadko zdarzały się awarię w trasie. Jeżeli występowała jakaś usterka była usuwana w zakładzie przyzakładowym. Ponadto rzadko zdarzało się aby auta były serwisowane w ASO Iveco.

Może to wina dealera lub kierowcy z tą awaryjnością.

Duży minus to tandeta w kabinie.


Post Wysłano: 18 sty 2009, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2009, 18:30
Posty: 16
GG: 0

Kolego jazz440 trochę przereklamowujesz Eurocargo,Jestem mechanikiem w małej firmie transporwej mamy 10 szt 18-tonówek i 19 7,5 tony więc ci powiem że nie są to super ciężarówki ale też nie są takie złe uważm że to jest klasa śrenia wyższa ale DUŻO zależy od kierowcy i to mogę powiedzięć z własnego doświadczenia.Kolega ma wyjątkowego pecha chyba mu się trafił jakiś odpad albo zmień kierowce to zobaczysz.


Post Wysłano: 02 lut 2009, 17:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lut 2009, 17:27
Posty: 1
GG: 0
Samochód: IVECO

a ja jeźdze mojim juz ponad rok mam zrobione 120 000 km i autko spisuje sie na medal jedyny mankament jaki jest w mojim samochodzie to strasznie strzelaja plastiki na wolnych obrotach no i dziwnie czesto pala sie zarówki w oswietleniu zewnetrznym w firmie mamy takiej samej wielkości inne cieżarówki tgl lf midlum i jak narazie iveco jest najmniej awaryjne dodam ze autko chodzi tylko i wyłącznie po RP ;/


Post Wysłano: 27 lut 2009, 20:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:49
Posty: 25
GG: 0
Samochód: fh 16

ja ostatno swoim iwem ściągam przyczepy rolnicze
trasa warszawa-gdańsk
ładunek ok 4 t bez przyczepy oraz jestem właścicielem co też niepozostaje bez znaczenia to jazda w granicach 80km/h
to iveco z silnikiem 180km przebieg to 200 tys km spaliło mi 13l na setke
a przerabiałem już atego i małe many to one paliłw ponad 20 l
więc nowe eurocargo wygrywa jedyne co mnie denerwuje to hała w środku oraz niewiem dleczego ale pali mi 0,5 l oleju na 10tys

_________________
Nowy STRALIS pogromca mitów
DAF SIŁA NAPĘDOWA TWOJEJ FIRMY :) -
OBY FIRMA NIE MIAŁA PODJAZDU POD GÓRKĘ BO MOŻE BYĆ PO NIEJ

JEDNAK DAF TO NIE VOLVO


Post Wysłano: 03 mar 2009, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Powiem Ci kolego nutel że u mnie Iveca też są olejożerne :?
Robiliśmy próbę olejową i ciśnienia w cylindrach oraz sprawdzaliśmy pierścienie i uszczelki, turbina ... i wszystko ok.
Znajomy w firmie transportowej posiada Mana - ciągnik siodłowy. Swego czasu była zadyma na firmie z powodu że owy znajomy oskarżył kierowcę że kradnie olej silnikowy. Na szczęście okazało się że silnik po prostu bierze taką ilość oleju i tyle.
Nowe diesle niestety tak mają :|

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 18 mar 2009, 14:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lut 2008, 1:08
Posty: 41
GG: 0
Lokalizacja: Katowice

rok i 3 mc iveca eurocargo o którym pisałem

nowości:
-awaria wtryskiwaczy ad-blue
-awaria immobilisera
-nagłe odcięcia prądu na postoju
-edc świeci się wedle własnego widzi mi się i zamula auto
-komputer non stop nowe błędy po kasowaniu wracają w ciągu tygodnia
-spalił jeden akumulator
-padło webasto( wina webasta)
-padło oświetlenie tablicy + wnętrza
-jest za głośny przyczyna nie znana
-momentami zbyt duże zużycie ad-blue
-szaleją kontrolki na tablicy czasem nie gasną po wyłączeniu auta
-auta nie gasnie czasem z kluczyka


posty typu ze wina kierowcy mnie rozbrajają autem już jeździli wszyscy w firmie a cargulec dalej swoje
serwis iveco sie odcina bo już po wspaniałej rocznej gwarancji


naprawy około 20 % wartości auta
z powodu swoich humorów auto śmiga już tylko po kraju


Post Wysłano: 19 mar 2009, 12:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lut 2008, 1:08
Posty: 41
GG: 0
Lokalizacja: Katowice

nowości :

- przy zamkniętych drzwiach i dodaniu gazu zapala sie na przemian z edc kontrolka otwartych drzwi


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: