Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 wrz 2008, 0:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 wrz 2008, 20:02
Posty: 3
GG: 7301661
Samochód: MAN,MB,

Witam
Szukam pomocy w wyregulowaniu hamulców traczowych na tylnej osi w TGA.
Wiem, że są dwa elementy regulacyjne w siłowniku, no i oczywiście komputer do klaibracji.
Czy ktoś zna całą procedurę regulacji klocków hamulcowych.
Obecnie objaw:
na prawej stronie grubość ok 2 cm. prawie nic nie zurzyte, na lewej stronie ponad połowa zurzycia.
Pozdrwiam wszystkich i zgóry dziękuję.
PS
Many TGA to może fajne truck-i ale niezawodnością do F-2000 im daleko.
Chetnie kupię ostatnią czwórkę F-2000


Post Wysłano: 28 wrz 2008, 7:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

W TGA przedni i tylni zacisk hamulcowy jest taki sam tylko odwrotnie przykręcony. Na siłowniku nic nie regulujesz tylko trzeba znaleźć zaślepkę na zacisku koło siłownika. potem bierzesz klucz nasadowy 10 najlepiej sześciokątny bo ta śruba od regulacji lubi się robić okrągła. Jest mały haczyk przy ręcznej regulacji w jednym zacisku kręci się w prawo aby zmniejszyć luz między klockiem a tłoczkami a w drugim w lewo. Być może nie działa już samoregulacja. Jaki jest odstęp klocka od tłoczków w jednym i drugim kole. Zaciski hamulcowe są takie same jak w F2000 i TGA różnią się tylko czujnikiem zużycia okładzin w F2000 czujnik jest w klockach a w TGA jest zamontowany w zacisku hamulcowym.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 08 paź 2008, 17:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 wrz 2008, 20:02
Posty: 3
GG: 7301661
Samochód: MAN,MB,

Dzięki za podpowiedź w piątek sie za to zabieram, zobaczymy, a może znasz prodedurę ustawiania na komuterze w TGA wiem że kiedyś udalo się mi wejść w diagnozę klocków i mogłem procentowo określić stan założonych nowych klocków lewa strona 100% i prawa 100% a teraz zachodzę i nie pamiętam jak to się robiło
Pozdrawiam


Post Wysłano: 08 paź 2008, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Z komputerem ci nie pomogę ale gdzieś w diagnostyce obok sprawdzania poziomu oleju to chyba było.
Co do regulacji hamulców pamiętaj o tym aby hamulec ręczny zwolnić i musi być cisnienie w układzie pneumtycznym inaczej nie ruszysz tej śruby regulującej hamulce

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: