Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 sty 2009, 12:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

ze starszych patelenek to tylko i wyłącznie langendorf. wujek ma parę sztuk od wielu lat i jak do tej pory zero awaryjności. solidnie zbudowana mulda (duża liczba poprzeczek, podłoga w 12 letniej naczepie nie odkształca się tak jak w naszych 3 letnich rodzimych konstrukcjach), solidna rama. może wyglądem nie zachwycają ale naprawdę z użytkowania tych naczep jesteśmy bardzo zadowoleni :) z rodzimych produkcji to chyba nova trail. też dosyć solidna naczepa lecz niestety już nie produkowana (chyba). inetr cars też może być ale jednak z używek polecałbym langendorfa.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 02 sty 2009, 20:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Tylko, że jak ktoś chce kupić jakąś używaną wywrotke to langendorfa łatwo nie jest znaleść, a jeśli już to jakieś stare z 1990-1995r


Post Wysłano: 02 sty 2009, 20:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Tylko, że jak ktoś chce kupić jakąś używaną wywrotke to langendorfa łatwo nie jest znaleść, a jeśli już to jakieś stare z 1990-1995r
No ciężko a spróbuj znaleźć Feldbindera to dopiero sztuka. Langendorf już chyba nie istnieje jak się nie myle, podobnie NovaTrail (kopia starszych modeli Schmitza).

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 02 sty 2009, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Feldbinder to przeważnie tzw. cementonaczepy ale wywrotek tez kilka jest.

Jeśli w Wieltonie z 1999r. są podnoszone 2 osie to jest to pierwsza i ostatnia czy dwie pierwsze, i czy da się podnieść każdą osobno?


Post Wysłano: 07 sty 2009, 10:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lip 2007, 13:03
Posty: 228
GG: 7
Samochód: Służbowy
Lokalizacja: GSL

Naczepki do przewozu kruszyw:

Obrazek Obrazek

Mojego autorstwa oczywiście :wink:

_________________
A -> 09.12.2009 ;)
B -> 09.12.2009 ;)


Post Wysłano: 07 sty 2009, 16:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Nie wiem jak w Feldbinderze ale w kogel bodajże dwie pierwsze się podnosiły.


Post Wysłano: 10 sty 2009, 15:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2008, 21:25
Posty: 388
GG: 4287442
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Wiązownica

Wtrącę się do dyskusji, jeśli chodzi o naczepy to my mamy 4 Janmil i 1 Benalu wszystkie są stalowe jedna naczepa ma 5 lat i spisują się dobrze.


Post Wysłano: 10 sty 2009, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
Jeśli w Wieltonie z 1999r. są podnoszone 2 osie to jest to pierwsza i ostatnia czy dwie pierwsze, i czy da się podnieść każdą osobno?
Zależy:
1. Jeśli jest długa naczepa o dużej kubaturze to podnoszona będzie 1 i 3 oś żeby nie zachodziła przy skręcie, jak krótka mogą to byc osie 1 i 2.
2. Jeśli obie osie wpięte sa w jeden zawór odcinający powietrze z poduszek i puszczający na "bałwanki" to podnosisz obie razem, jeśli są dwa zawory to można opuszczac pojedynczo.

Nie ma reguły co do marki i ilosci podnoszonych osi, większość producentów oferuje naczepy z podnoszona pierwszą osią (automat lub ręcznie), druga podnoszona oś to tylko opcja dostępna za dopłatą, lub samoróbka właściciela.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 11 sty 2009, 15:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Cytuj:
Cytuj:
Tylko, że jak ktoś chce kupić jakąś używaną wywrotke to langendorfa łatwo nie jest znaleść, a jeśli już to jakieś stare z 1990-1995r
No ciężko a spróbuj znaleźć Feldbindera to dopiero sztuka. Langendorf już chyba nie istnieje jak się nie myle, podobnie NovaTrail (kopia starszych modeli Schmitza).
Otóż kolego jesteś w błędzie. Langendorf istnieje. Nie ma w Polsce z tego co wiem ich przedstawicielstwa i dlatego mało tego sprzętu jest u nas na drogach.

Siedziba Langendorf znajduje się w miejscowości Waltrop k.Dortmundu.


Post Wysłano: 11 sty 2009, 18:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2006, 18:48
Posty: 95
GG: 0
Lokalizacja: Suwałki

To i ja zaprezentuje to jest Daf XF95 430 SC+Wielton :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Fujifilm S5800


Post Wysłano: 11 sty 2009, 19:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Jest firma w Polsce podajże z zachodu polski która sprzedaje nowe langendorfy, ale nazwy jej ci nie powiem bo nie znam, czasami ich ogłoszenie jest w TRUCKU<>
pozdrawiam


Post Wysłano: 12 sty 2009, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:49
Posty: 25
GG: 0
Samochód: fh 16

a jak płacą za jazdę tą wywrotką jak liczyć te tonokilometry jaka jest śr stawka za 1 tono kilometr

_________________
Nowy STRALIS pogromca mitów
DAF SIŁA NAPĘDOWA TWOJEJ FIRMY :) -
OBY FIRMA NIE MIAŁA PODJAZDU POD GÓRKĘ BO MOŻE BYĆ PO NIEJ

JEDNAK DAF TO NIE VOLVO


Post Wysłano: 14 sty 2009, 17:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Zależy co będziesz woził na jakich trasach. Dziś oferty z TRANSA to około 3zł za km w jedną stronę za 25ton kukurydzy, pszenicy(zbóż). Trasa od 250km wzwyż.- przez sped
Na miejscu piasek żwir trasa od 10 do 20km w jedną stronę od 4 do 6zł za km w kółku przy 26t. -bezpośrednio
Na budowie(cztero ośki) około 110zł za godzine-przez sped.

Są jednak i oferty po 2,5 lub niżej w jedną stronę. A najgorsze, że ktoś za taką stawkę jeździ....

To są stawki z mojej okolicy, realne nie zmyślone.
mam nadzieję że pomogłem
pozdrawiam MARCTOS


Post Wysłano: 14 sty 2009, 18:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 22:49
Posty: 25
GG: 0
Samochód: fh 16

dzięki za pomoc pozdrawiam

_________________
Nowy STRALIS pogromca mitów
DAF SIŁA NAPĘDOWA TWOJEJ FIRMY :) -
OBY FIRMA NIE MIAŁA PODJAZDU POD GÓRKĘ BO MOŻE BYĆ PO NIEJ

JEDNAK DAF TO NIE VOLVO


Post Wysłano: 22 sty 2009, 16:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
Posty: 151
GG: 0

A co myślicie o takiej marce jak Langendorf??


Post Wysłano: 22 sty 2009, 17:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Jak już wcześniej wspominałem mam do czynienia z 2 naczepami wywrotkami tej firmy i jak narazie zero poważniejszych awarii z winy konstrukcji itd. Porządna masywna rama oraz masywna mulda (aluminium)z licznymi poprzeczkami. Ogólnie polecam :)

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 22 sty 2009, 18:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Co sądzicie o wywrotce firmy Benalu z 2001r z aluminiową ramą i kipą, bo przymieżam się do zakupu :?:


Post Wysłano: 22 sty 2009, 18:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Co do langendorfa ;)
Użytkujemy takowego(aluminiowa żwirówka). Jak dla mnie dobra naczepa, problemów nie ma. Jednak na rynku wtórnym popękane poprzeczki nad poduszkami to norma;), ale trochę pracy i po sprawie. Muldy jak muldy, mało która naczepa ma nogi podporowe, przez co jest problem z odpinaniem, spinaniem. Osie najczęściej bpw. W okolicy jest jeszcze kilka sztuk, nikt nie narzeka.
Co do benalu nie miałem styczności, lecz jest to właśnie obiekt za którym się rozglądamy, chodzi głównie o niską masę. Można spotkać naczepy z połowy poprzedniej dekady wciąż na zawieszeniu resorowym(minusem jest brak osi podnoszonej), bo poza tym to nie problem
pozdrawiam;)


Post Wysłano: 22 sty 2009, 18:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

A co sądzicie koledzy o wywrotkach Febera:?:.

_________________
:]


Post Wysłano: 23 sty 2009, 20:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lip 2008, 17:08
Posty: 173
GG: 3968324

Lepsze używane wywrotki są Wieltona cz CMT Chojnice do przewozu kruszyw :?:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: