Czesc wszystkim, mam wielka prosbe, potrzebuje jak najwiecej PRAWDZIWYCH informacji na temat silnikow 500 konnych w magnumkach z 2007 roku, najlepiej z automatyczna skrzynia. Z gory wszystkim dziekuje.
wszystko, spalanie, awaryjnosc tych silnikow, skrzyn, czy to jest na silniku renaulta czy volva... doslownie wszystko co ktos wie kto mial stycznosc z tym silnikiem w magnumce
silnik 13 litrowy na volvie raczej mało awaryjny,na pompowtryskach,skrzynia zf- astronic tzw. optidriwer 2- sterowanie skrzynią przy kierownicy, no cóż moim zdaniem najbardziej awaryjną rzeczą moim zdaniem jest system adblue no i różne duperele które wkurzają jak przełącznik wycieraczek np. spalanie jest porównywalne do 460 bo to ten sam silnik a jakie to zależy od warunków pracy, poza tym w stosunku do modeli przed 2005 poszerzona jest rama zmienione zawieszenie kabiny i większość podzespołów kryjących się pod prawie takim samym wyglądem.
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
silnik 13 litrowy na volvie raczej mało awaryjny,na pompowtryskach,skrzynia zf- astronic tzw. optidriwer 2- sterowanie skrzynią przy kierownicy, no cóz moim zdaniem najbardziej awaryjną rzeczą moim zdaniem jest system adblue no i rózne duperele kture wkurzają jak przełącznik wycieraczek np. spalanie jest porównywalne do 460 bo to ten sam silnik a jakie to zależy od warunków pracy, poza tym w stozunku do modeli przed 2005 poszeżona jest rama zmienione zawieszenie kabiny i wiekszość podzespołów kryjących się pod prawie takim samym wyglądem.
a tam skrzynia jest projektowana przez renaulta? to nie jest skrzynia volva ? mowie o automatycznej
witam, skrzynia nie jest automatyczna (jak np. alisson 6 biegowy), tylko zaautomatyzowana 12 biegowa, w rzeczywistości jest to skrzynia ZF wyprodukowana dla Volvo, a Renault przejęła Volvowski I-shift i nazwała go Optdirver, tylko w Renault jest mniej elektroniki, ale wszystko chodzi ok, a awaryjne są pierdoły ogólnie bardzo udane auto
Rejestracja:17 sty 2009, 13:54 Posty: 10
Samochód: Magnum
Lokalizacja: Piaseczno
Na adblue uważaj bardzo . Byle paproch i może Ci potem wywalić komunikat na komputerze. Na skrzynie nic złego nie można powiedzieć . Tak jak koledzy pisali skrzynia ZF dla Volvo .
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę