Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 mar 2012, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Widać przewoźnik bardzo poważnie podszedł do testów prototypowego pojazdu w warunkach drogowych:) A tak serio to bardzo nieciekawa sytuacja - wypadek z pozoru mało poważny ale jednak obrażenia kierowcy i straty materialne bardzo poważne - całkowity koszt strat wypadku jest oszacowany na 115.000 Euro... We wszystkich mediach piszą, że w tym wypadku został poważnie ranny kierowca - ma 61 lat... Z samochodu został ewakuowany przez strażaków. Ciekaw jestem jak wyglądało wnętrze tego pojazdu - czy w ostatecznej wersji czy też pozasłaniane atrapami - jeśli drugi przypadek to mogło to mieć poniekąd wpływ na obrażenia kierowcy... Nieprzyjemna sprawa dla Volvo...


Post Wysłano: 19 mar 2012, 22:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Widać przewoźnik bardzo poważnie podszedł do testów prototypowego pojazdu w warunkach drogowych:) A tak serio to bardzo nieciekawa sytuacja - wypadek z pozoru mało poważny ale jednak obrażenia kierowcy i straty materialne bardzo poważne - całkowity koszt strat wypadku jest oszacowany na 115.000 Euro... We wszystkich mediach piszą, że w tym wypadku został poważnie ranny kierowca - ma 61 lat... Z samochodu został ewakuowany przez strażaków. Ciekaw jestem jak wyglądało wnętrze tego pojazdu - czy w ostatecznej wersji czy też pozasłaniane atrapami - jeśli drugi przypadek to mogło to mieć poniekąd wpływ na obrażenia kierowcy... Nieprzyjemna sprawa dla Volvo...
Poruszyłeś bardzo ciekawą kwestię, ale to pojazd testowy także jak sama nazwa mówi używany w celach dydaktyczno-eksploatacyjnych czyli kwestie bezpieczeństwa też muszą być jakoś rozwiązywane.
KornFanHead polecam przyjrzeć się photo na drugiej stronie tematu a zobaczysz identyczną kabinę biorącą udział w wypadku jeszcze nie "opakowaną" przez Volvo, także to będzie grubszy lift.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 19 mar 2012, 23:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Na powiększeniu wydaje mi się, że widać lampy podobne jeśli nie takie same jak dotychczas zasłonięte plastikiem. A co do dachu, to te nadbudówki po bokach to pic na wodę. Zamontowane do testów.
Jeśli podczas premiery nie okaże się, że kabina jest zmieniona na zupełnie nową konstrukcję, to wydaje mi się, że będziemy mieli do czynienia z co najwyżej liftem. Obym się mylił.
Z tego co wiem, to będzie to całkowicie nowa konstrukcja VOLVO. Nie mogę tego potwierdzić na 100%. Dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy o nowym VOLVIE, tylko nie są to sprawdzone informacje dlatego zachowam to dla siebie. Ale jeśli są one prawdziwe to powiem Wam, że VOLVO Was nieźle zaskoczy 8)


Post Wysłano: 20 mar 2012, 10:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3199
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

To po kiego grzyba zaczynasz pisać ?

'WIEM ALE NIE POWIEM' :lol: Jak w piaskownicy.

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 20 mar 2012, 10:41

To co w tej chwili jeździ nie wiele się różni od obecnie produkowanego FH. Po prostu testują pojedyncze części, komponenty, zespoły. Bardzo możliwe, że zostanie zaprezentowana kompletnie nowa kabina. W środku nadal nie jest nic ułożone, jest to nic więcej jak pewien zlepek części poskładany na szybko. To wcale też nie moja opinie, ale zdanie Brytola, który jeździ właśnie takim cudem.
Obrazek


Post Wysłano: 20 mar 2012, 11:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:

'WIEM ALE NIE POWIEM' :lol: Jak w piaskownicy.
Po co mam pisać coś o czym nie jestem do końca pewny.


Post Wysłano: 20 mar 2012, 11:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:

'WIEM ALE NIE POWIEM' :lol: Jak w piaskownicy.
Po co mam pisać coś o czym nie jestem do końca pewny.
Więc jak nie jesteś do końca pewny to nie pisz w ogóle... Tylko niepotrzebne zamieszanie robisz...


Post Wysłano: 20 mar 2012, 15:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:

'WIEM ALE NIE POWIEM' :lol: Jak w piaskownicy.
Po co mam pisać coś o czym nie jestem do końca pewny.
Więc jak nie jesteś do końca pewny to nie pisz w ogóle... Tylko niepotrzebne zamieszanie robisz...
Zamieszanie to w tym temacie jest od samego początku :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 20 mar 2012, 17:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
To co w tej chwili jeździ nie wiele się różni od obecnie produkowanego FH. Po prostu testują pojedyncze części, komponenty, zespoły. Bardzo możliwe, że zostanie zaprezentowana kompletnie nowa kabina. W środku nadal nie jest nic ułożone, jest to nic więcej jak pewien zlepek części poskładany na szybko. To wcale też nie moja opinie, ale zdanie Brytola, który jeździ właśnie takim cudem.
To mnie zastanawia. Na jednej fotce widać wnętrze ( w sumie centrala, umiejscowienie I-shitfa jest identyczne jak obecnie) opatulone płachtami w wiadomych celach, ale czy kierowcy testowi nie znają finalnego wyglądu auta?. Ciekawe czy testowe MPIV też były tak zamaskowane w środku.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 25 mar 2012, 20:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Dość duże zdjęcie, dlatego w linku:
http://www.iepieleaks.nl/iepieleaksnieu ... AG0305.jpg


Post Wysłano: 25 mar 2012, 21:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Gdyby dach nie by ścięty tak jak będzie to ta kabina byłaby lochą a tak mam mieszane uczucia. Widać wielką różnicę w wysokości na korzyść nowego modelu, ale czy ten ścięty dach nie będzie zasadniczo utrudnieniem?.

Ponoć fotograf widział wnętrze auta i jest trochę zmian:
-beżowy kolor
-inna deska
-niższy tunel
-kierownica ma ponoć większy zakres regulacji
-nowe większe łóżka
-schowki nad szybą czołową i na ścianie pozostaną

Kabina z tego co wyczytałem jest bardzo przestronna.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 21:16 przez Levuss, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 25 mar 2012, 21:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Mnie zastanawia, czemu nie zrobili pionowej ściany tylnej, było by jeszcze więcej miejsca w kabinie.


Post Wysłano: 25 mar 2012, 21:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

W Stralisie ścięcie jest dużo większe i przestrzeni jest wystarczająco dużo do nieskrępowanego poruszania się po kabinie, ale za to bardzo ogranicza to pojemność schowków.

Jednak z profilu widać, że szoferce gabarytowo do XF SSC trochę brakuje.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 25 mar 2012, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
Mnie zastanawia, czemu nie zrobili pionowej ściany tylnej, było by jeszcze więcej miejsca w kabinie.
W mało której ciężarówce tylna ściana jest idealnie pionowa. Tyle że tutaj spojlery są dodatkowo ścięte i potęguje to wrażenie pochylonej ściany tylnej.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 25 mar 2012, 21:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Cytuj:
Cytuj:
Mnie zastanawia, czemu nie zrobili pionowej ściany tylnej, było by jeszcze więcej miejsca w kabinie.
W mało której ciężarówce tylna ściana jest idealnie pionowa. Tyle że tutaj spojlery są dodatkowo ścięte i potęguje to wrażenie pochylonej ściany tylnej.
Mimo spoilerów widać linię tylnej ściany.
Co do idealnie pionowej ściany, to DAF - mistrz pudełkowatości, kwadratowości ma chyba zbliżoną pionu.


Post Wysłano: 27 mar 2012, 16:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 27 mar 2012, 18:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2005, 12:42
Posty: 471
Lokalizacja: KACZOGRÓD

Jeszcze w całości:

Obrazek

_________________
http://kubamich1-kubamich1truckmodelsfa ... gspot.com/


Post Wysłano: 31 mar 2012, 15:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Jak myślicie realne porównanie?. Nie mogłem za bardzo dopasować skali nowego FH..........
Obrazek

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 02 kwie 2012, 19:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Brzesko

Na Facebooku pojawiło się zdjęcie modelu nowego FH:
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9120_n.jpg

To pewnie tylko wizja ale zawsze to ciekawostka.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 02 kwie 2012, 19:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Powiem tak dolny grill oraz światła to ja poproszę w finalnej wersji. Moja wizja, która sprawia, że te auto byłoby dużo piękniejsze.
Obrazek

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: