Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 sty 2013, 19:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

Witam,
może ktoś z kolegów pomoże gdzie szukać usterki:
nie mam prawego kierunkowskazu ani kontrolki i brzeczka na desce:(
lewy i awaryjne światła działają.
Czy to wina przekaźnika, bezpieczniki sprawdziłem wszystkie sprawne?
Czy gdzieś na wiążce mogło puścić?
Czy co innego?

Liczę na Waszą pomoc

Pozdrawiam
Wojtek-LKR01


Post Wysłano: 25 sty 2013, 19:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Coś mi się kojarzy, że w premium jakaś ścieżka w przerywaczu się upala. Elektryk potrafił to zreanimować.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 25 sty 2013, 19:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Jakie Premium, dci, dxi? Który rocznik? Żarówki wszystkie sprawne?


Post Wysłano: 25 sty 2013, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

Wersja Reni z roku 1998r. 385.
Oczywiście żarówki sprawne.


Post Wysłano: 26 sty 2013, 10:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

W takiej samej Renacie miałem ten przerywacz padnięty.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 26 sty 2013, 11:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Ewentualnie może być jeszcze przełącznik kierunkowskazów przy kierownicy. Acz bardziej jestem przekonany do teorii Kierownika, że będzie to przerywasz. Mój gdy uległ uszkodzeniu, potrafił przy włączeniu jednej strony kierunku migać jak awaryjnymi ;)
Tak wygląda ten przerywasz:
Obrazek
Są jeszcze takie, tylko chyba z końcówką 5051.

Najłatwiej będzie sprawdzić ten przerywacz podmieniając na inny (dwie wtyczki), znajdował będzie się prawdopodobnie przed pasażerem, nie wiem tylko czy w "nogach" czy wyżej. Jak podmienisz na dobry i będzie działać wszystko tak jak powinno, to masz odpowiedź co naprawiać/kupować ;)


Post Wysłano: 26 sty 2013, 17:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

Myśle,że przerywacz jest ok. Po diagnostyce elektryka zrobił mi na krótko podpinając się do puszki pod atrapą. Kierunkowkaz jest ale bez brzeczka i kontrolki bo denerwuje bo nie wiadomo czy jest włączony czy nie:(


Post Wysłano: 26 sty 2013, 17:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Za jakiś na wyjściu na kierunek, w które się wpiął też może zginąć prąd. Ale wtedy już bedziesz wiedział co robić.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 26 sty 2013, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

Czyli co masz na myśli?


Post Wysłano: 26 sty 2013, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

W tym przerywaczu są dwie lub trzy ścieżki na stronę. Na tą chwilę elektryk pewnie podpiął wszystko pod jedną (jeśli oczywiście jest padnięty przerywacz), więc z czasem kiedy ona się upali, kierunku nie będzie w ogóle. A Ty wtedy już będziesz wiedział, że to przerywacz.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 27 sty 2013, 13:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

Jutro sprawdzę przerywacz i odezwę się na forum czy podziałało.
Pozdro


Post Wysłano: 31 sty 2013, 23:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Witam

Posiadam ten sam problem co kolega tylko ze ja posiadam Reno Magnum z 1999r.
Nie posiadam prawego kierunkowskazu na calym zestawie ani kontrolki ani brzeczka na desce.
Czy ktos mial taki problem i wie gdzie znajduje sie przerywacz w Magnumce?

za pomoc wielkie dzieki


Post Wysłano: 01 lut 2013, 13:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

No właśnie koledzy gdzie mamy przerywacz w premiumce i magnumce?


Post Wysłano: 01 lut 2013, 23:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

Cytuj:
No właśnie koledzy gdzie mamy przerywacz w premiumce i magnumce?
Cytuj:
Najłatwiej będzie sprawdzić ten przerywacz podmieniając na inny (dwie wtyczki), znajdował będzie się prawdopodobnie przed pasażerem, nie wiem tylko czy w "nogach" czy wyżej. Jak podmienisz na dobry i będzie działać wszystko tak jak powinno, to masz odpowiedź co naprawiać/kupować ;)
Tak jak napisałem. W Midlum mam przed pasażerem: niżej bezpieczniki, wyżej przekaźniki i ten przerywacz. W Premium deska jest bardzo podobna, dlatego sugeruję w tamtych okolicach poszukać.
W Magnum nie mam pojęcia.


Post Wysłano: 21 lut 2013, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 gru 2012, 21:16
Posty: 2
GG: 3236000
Samochód: Renault Premium
Lokalizacja: Solec Kujawski

Witam, miałem taki problem 420 dci nie było całej prawej strony, po sprawdzeniu żarówek, bezpieczników, przekaźników, przełącznika, zaczęliśmy wypinać wtyczki pod maską żeby wyeliminować przedni zderzak lub tylne lampy. Okazało się że jest zwarcie na wiązce idącej do tyłu auta przewód kierunku zwierał się z masą przed samą lampą. Po rozwarciu kabli wszystko było Ok.


Post Wysłano: 21 lut 2013, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lut 2007, 13:30
Posty: 22
Samochód: FR1
Lokalizacja: Kraśnik

Witam Panowie, już po kłopocie.
Co się okazało?
Rozkręciłem plastik (obudowe) przed pasażerem pod bezpieczenikami.
Przerywacz kierunkowskazu jest w tzn, klatce metalowej.
Przyczyną niedziałąjącego prawego kierunkowskazu było niełączenie przerywacza- opadł w klatce.
Podkręciłem klatkę śruba 6mm i działa jak nowy.

Dzięki serdecznie
Pozdrawiam
Wojtek-LKR01


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: