Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 lut 2013, 1:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 23:53
Posty: 59
GG: 1
Samochód: Mercedes 917
Lokalizacja: Gdańsk

Interesuje mnie praca na kontenerach, ale nasłuchałem się opinii, że kierowcy muszą kombinować z tacho, że nie przestrzega się czasu pracy, tak jak na plandekach. Z czego to wynika, czy tak jest w każdej firmie zajmującej się transportem kontenerów?


Post Wysłano: 18 lut 2013, 6:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 sty 2010, 14:55
Posty: 102
GG: 7539165
Samochód: Leon MK1 TDi
Lokalizacja: Świecie

Zależy ile chcesz zarobić. Nikt ci za 8000km w miesiącu 5k nie da. Kontenery nie są jakimś wyjątkiem transportowym że tu trzeba, wszędzie jest podobnie

_________________
puszki again... CHOMIKOLOT KT38...

Pozdrawiam Karol CSW


Post Wysłano: 18 lut 2013, 7:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Kontenery nie są jakimś wyjątkiem transportowym że tu trze
Niestety co nie którzy nauczyli spedycje że da się dojechać na raz do miejscowości x i otrzymujesz odpowiedz jeśli ty nie dojedziesz to pojedzie kowalski który dojedzie :evil: . I takim sposobem niema miejscowości aby kontener nie dojechał na drugi dzień na miejsce czy to jest np. 500km czy 1200km :evil:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 18 lut 2013, 9:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2006, 23:17
Posty: 42

I to jeszcze ze musi stac pod rampa zanim kogut wstanie ;) Choc zdarza sie wyjatki ,moze ze dwie spedycje ktore szanuja czas ,ale to sa na prawde wyjatkowe wyjatki ;) no i oczywiscie kwestia jest jeszcze tego typu jakie pieniazki chcialbys zarabiac


Post Wysłano: 22 lut 2013, 15:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lis 2010, 15:12
Posty: 251
GG: 8587289
Samochód: 500dxi
Lokalizacja: trójmiasto/kaszuby

Jeżdżę na kontenerach półtorej roku i nie znam spedycji która szanowała by czas pracy. Często bywa tak że, np wracasz z Łodzi do Gdyni przerzucasz puchy i śląsk na rano, robota cały czas z tej samej spedycji. Podejrzewam że nic się nie zmieni dopóki kary za brak tarczek będą dalej tak śmiesznie niskie. Aktualnie rozglądam się za robotą zgodną z tacho, lecz powoli tracę nadzieję że istnieją takie firmy na kontenerach

_________________
PL - Skandynawia


Post Wysłano: 22 lut 2013, 16:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Przejeździłem 2 lata na kontenerach i nie bardzo mi się spieszy z powrotem. Mam w nosie ich kontener na rano. Już wolę codziennie zapinać pasy, otwierać plandekę, czy przerzucać palety niż jeździć jak oszołom w tę i z powrotem bez snu. Teraz przynajmniej pracuję w dzień i jeżdżę normalnie. Pudła to jedna wielka patologia. Ale spoko, zabijajcie się tam za ochłapy, pryncypał z pewnością będzie dumny. :mrgreen:


Post Wysłano: 22 lut 2013, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Witam w Polsce. Jak kierowca che zarobić to albo gnie tach, albo przeładowany.U mnie w okolicy są kierowcy którzy maja ponad 7 tys na łape.I są co dziennie w domu. Ale na 60 tonowej wadze się nie mieszczą oddzielnie waza samochód i przyczepę na żwirowni. Wiedzą czym i za co ryzykują.


Post Wysłano: 22 lut 2013, 16:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Witam w Polsce. Jak kierowca che zarobić to albo gnie tach, albo przeładowany.U mnie w okolicy są kierowcy którzy maja ponad 7 tys na łape.I są co dziennie w domu. Ale na 60 tonowej wadze się nie mieszczą oddzielnie waza samochód i przyczepę na żwirowni. Wiedzą czym i za co ryzykują.
Gdzieś tam kiedyś czytełem twoje posty jak po 4tony na sprintera ładujesz.....

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lut 2013, 16:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Cytuj:
Witam w Polsce. Jak kierowca che zarobić to albo gnie tach, albo przeładowany.U mnie w okolicy są kierowcy którzy maja ponad 7 tys na łape.I są co dziennie w domu. Ale na 60 tonowej wadze się nie mieszczą oddzielnie waza samochód i przyczepę na żwirowni. Wiedzą czym i za co ryzykują.
Gdzieś tam kiedyś czytełem twoje posty jak po 4tony na sprintera ładujesz.....
W końcu to sprinter 412 i cztery tony można ładować, tak samo myśleli jak pracowałem w firmie kurierskiej skoro na manie było napisane 8.163 to można było ładować 8 ton :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 22 lut 2013, 16:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 paź 2011, 10:33
Posty: 38
GG: 1
Samochód: daf xf

nie wiem co za problem 4 tony na sprintera zaladowac sam wozilem po 3,6 bo na wiecej braklo miejsca na pace bo jeszcze by pewnie upchneli gdyby mogli


Post Wysłano: 22 lut 2013, 16:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
nie wiem co za problem 4 tony na sprintera zaladowac sam wozilem po 3,6 bo na wiecej braklo miejsca na pace bo jeszcze by pewnie upchneli gdyby mogli
Problemu pewnie niema bo na takiego mana też załaduje 8 ton tylko że jego ładowność maksymalna w papierach to około 3 ton ot cała różnica :evil:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 22 lut 2013, 17:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Cytuj:
Cytuj:
Witam w Polsce. Jak kierowca che zarobić to albo gnie tach, albo przeładowany.U mnie w okolicy są kierowcy którzy maja ponad 7 tys na łape.I są co dziennie w domu. Ale na 60 tonowej wadze się nie mieszczą oddzielnie waza samochód i przyczepę na żwirowni. Wiedzą czym i za co ryzykują.
Gdzieś tam kiedyś czytełem twoje posty jak po 4tony na sprintera ładujesz.....
Nieraz i ponad 4 tony się zdąży:)


Post Wysłano: 22 lut 2013, 17:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Ja polecam 412.. załadowana wazy czasem 7 ton i jakoś się trzyma dobry most używany kosztuje około 4 tys z mojego trochę leci ale trzyma się dzielnie :)
Dobry goguś jesteś..... za 3 posty zaczniesz kogoś pouczać ile piór do resorów dołożyć żeby załadował 5.5tony.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lut 2013, 17:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Starczą 3 z tym ze trzeba dołożyć bycze jajka.


Post Wysłano: 22 lut 2013, 17:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Starczą 3 z tym ze trzeba dołożyć bycze jajka.
No i jak ma być w tym kraju normalnie, skoro takie oszołomy sami psują tą robotę :evil:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 22 lut 2013, 17:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Jaka robotę? ja wożę na własne potrzeby.. swoj towar


Post Wysłano: 22 lut 2013, 17:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Jaka robotę? ja wożę na własne potrzeby.. swoj towar
A ładuj na niego i 10 ton, ale pomyśl człowieku po drogach poruszają się inni ludzie.....

Po ilu metrach zatrzyma się sprinter który waży przepisowo 3.5tony, a ile na taki manewr potrzebuje taki co ma tonaż małego mana.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lut 2013, 17:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Trochę potrzeba... w Planach jest wymiana na vario 814 na 3,5t dmc technicznie nie będzie przeładowane a co w DR to juz nie ważne


Post Wysłano: 23 lut 2013, 14:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
vario 814 na 3,5t dmc
Ja pierd**e :lol: najlepiej to zacznij puszki wozić, 2x20 Vario+laweta 3 osiowa.
Pieprzyć mocowania, zepnie się pasami!


Matko Boska, śmiech przez łzy... :/

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 23 lut 2013, 15:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

A nie szukałeś roboty z gabarytami na tego sprintera? Ostatnio dużo jeżdżą z "wiatrakami", może coś by się znalazło. Do byczych jaj, jeszcze dołożył byś końskie i powinno dać radę.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: