Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 gru 2012, 7:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Witam mam takie pytanie mam nadzieje że pisze w dobrym dziale i nie zrobię bałaganu,pytanie tyczy się chłodni mianowicie
Gdy kupuje się używaną naczepę Chłodnie z Agregatem TK SL 200 lub Carrier:1300 lub VECTOR 1800 jaki jest koszt serwisu takiego agregatu rozglądałem się w necie ale naprawdę nie mogę znaleźć żadnego cennika jak to się przedstawia cenowo czy ktoś z szanownych kolegów z forum z tematyki chłodni mógłby przybliżyć cyfry jak to wygląda finansowo Dziękuję
Na serwis zadzwoń, podadzą Ci aktualne koszty.
Cytuj:
Użytkuje ktoś belgijskiego Vedecar'a? Chwalili się że mają najlepszy współczynnik przenikalności termicznej równy 0,29. Czy ktoś może podać ten współczynnik dla najpopularniejszych naczep w Polsce Schmitz , Krone, Lamberet? Jak wyglądają cenowo te naczepy na tle niemieckich konkurentów?
Szmitka z 2012 roku, którą ciągam ma 0,38.


Post Wysłano: 18 gru 2012, 17:53

Ok ale to na serwis TK lub Carrier zadzwonić i mi powiedzą??


Post Wysłano: 18 gru 2012, 20:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 17:53
Posty: 55
GG: 697300
Lokalizacja: WZ

Skąd jesteś mogę podać ci nr do gościa który naprawia agregaty i naprawdę wie co robi. Sam do niego jeżdżę ze swoim. Jak coś to pisz na PW.

_________________
Tyle powrotów ile wyjazdów


Post Wysłano: 24 lut 2013, 13:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 cze 2011, 17:53
Posty: 55
GG: 697300
Lokalizacja: WZ

Panowie mam pytanie czy ktoś ma do czynienia na codzień z mrożonka???

_________________
Tyle powrotów ile wyjazdów


Post Wysłano: 25 lut 2013, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Powiedzmy,że mam do czynienia z mrożonką na codzień... W czym pomóc ? :)


Post Wysłano: 28 mar 2013, 19:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2007, 21:16
Posty: 96
GG: 2073976
Lokalizacja: Koszalin

Witam!
Koledzy potrzebuje konkretnych przykładów ADR-ów które wozi się w chłodniach. Czy muszą być specjalnie pakowane pod chłodnie? i jak wygląda przewóz ADR-ów w chłodniach?
Czy ktoś z was miał już do czynienie z takim rodzajem towaru?

_________________
elo elo


Post Wysłano: 28 mar 2013, 21:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Witam!
Koledzy potrzebuje konkretnych przykładów ADR-ów które wozi się w chłodniach. Czy muszą być specjalnie pakowane pod chłodnie? i jak wygląda przewóz ADR-ów w chłodniach?
Czy ktoś z was miał już do czynienie z takim rodzajem towaru?
Niczym się nie różnią od tych wożonych na plandece. Częśc adrów potrzebuje po prostu kontrolowanej dodatniej temperatury, stąd jeżdżą na chłodniach. Kiedy jest ciepło to te ładunki, które w zimę jeżdżą na chłodniach wracają na plandeki np. farby czy kleje(chyba, że klient życzy sobie by ładunek jechał w stałej, kontrolowanej temperaturze i nadal chce 'lodówkę').


Post Wysłano: 28 mar 2013, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lis 2007, 21:16
Posty: 96
GG: 2073976
Lokalizacja: Koszalin

Podziękował za odpowiedź. Z tego co wiem są też materiały które potrzebują stałej minusowej temperatury bo w normalnej temperaturze pokojowej są niebezpieczne.

_________________
elo elo


Post Wysłano: 28 mar 2013, 21:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Ja woziłem akumulatory chłodnią ale bez temperatury ;) oraz suchy lód z Lyonu do pewnej fabryki leków w Warszawie na -25. nic specjalnego paleta kartony a w środku pudla z towarem.

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Post Wysłano: 29 mar 2013, 13:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Czy ktoś z was zna jakieś strony w necie, albo tytuły publikacji o transporcie chłodniczym? Bo moja zajebista uczelnia jak usłyszała o tym że pisze pracę o chłodniczym drogowym to się złapali za głowę i wiedzieli tylko o statkach chłodnicowcach i kontenerach Reeferach... Potrzebuje najbardziej dokładnego wytłumaczenia tego czym jest współczynnik przenikalności cieplnej i jak się go liczy. Oraz nie pogardziłbym takim zestawieniem który z wiodących producentów ma najlepszy a który najgorszy współczynnik. Ale to już mogę sam też dojść :P


Post Wysłano: 29 mar 2013, 15:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

http://www.coch.pl/kontakt

Zadzwoń/napisz do nich, jest tam m.in. dział "Informacja Naukowo-Techniczna". Może dowiesz się od nich czegoś ciekawego.


Post Wysłano: 29 mar 2013, 22:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Oraz nie pogardziłbym takim zestawieniem który z wiodących producentów ma najlepszy a który najgorszy współczynnik.
Belgijski VeDeCar się chwalił, że jest naj. Lamberet też na pewno w czołówce.
Cytuj:
współczynnik przenikalności cieplnej
Budownictwo, szukaj w tej dziedzinie.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 20 kwie 2013, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Chereau 0,34


Post Wysłano: 17 lip 2013, 9:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 gru 2012, 12:51
Posty: 1
GG: 7962048

A czy ktoś miał doczynienia z taką chłodnią ?

CIMC Silvergreen

Specyfikacja techniczna SR03

Pojazd: Burg Silvergreen SR03
Naczepa izolowana do transportu w kontrolowanej temperaturze

Wymiary: Wysokość siodłowa w stanie niezaładowanym 1.110 mm
Długość całkowita 13.600 mm
Szerokość całkowita 2.600 mm
Długość wewnętrzna 13.310 mm
Szerokość wewnętrzna 2.460 / 2.470 mm
Wysokość wewnętrzna 2.650 mm
Wysokość całkowita 4.000 mm / przy siodle wys, 1.110 mm

Rama: Rama ciągła. Płyta siodłowa z 2-calowym sworzniem królewskim.
Para odbojników stalowych na tylnej belce

Osie: Osie SAF Intradisc plus Integral 22.5”. Hamulce tarczowe 430 mm
Pierwsza oś podnoszona automatycznie

Ogumienie: 6 x 385/65 R 22.5, marka wg wyboru fabryki
Felgi stalowe 22.5 ET 120

System hamulcowy: Dwuobwodowy system hamulcowy 2S/2M z systemem EBS zgodny z ECE
Zawór podnoszenia/opuszczania zawieszenia do rampy

Podwozie: Mechaniczne przednie podpory ze stopami wyrównawczymi, nośność 24t
Skrzynia na 36 europalet
Kosz na dwa koło zapasowe zamontowany za osiami
Błotniki z tworzywa sztucznego z matą antyrozbryzgową na trzeciej osi
Wysuwana drabinka wejściowa po prawej stronie

Zabudowa: Wysokość wewnętrzna 2.650 mm. Zabudowa izolowana. Wykonana z materiału izolacyjnego wolnego w 100% od SFC.
Podłoga aluminiowa ze zintegrowanymi profilami cargo do mocowania środków blokujących ładunek. Wersja o niskim poziomie hałasu (certyfikacja PIEK). Wytrzymałość podłogi 5.460 kg/oś. Izolacja termiczna pomiędzy portalem
Przednia ściana przygotowana do montażu agregatu TK lub Carrier.
Klapa wentylacyjna na przedniej ścianie

Rozprowadzenie powietrza: Profile cyrkulacyjne na przedniej ścianie
Jeden kanał powietrzny pod sufitem

Osłona bocznych ścian: Aluminiowe profile osłonowe do wysokości ok 300 mm

Portal tylni: Wykonany ze stali nierdzewnej
Dwuskrzydłowe drzwi tylne z pięciokrotną uszczelką
Dwie pary rygli, 3 pary zawiasów, blokada otwartych drzwi
Klapa wentylacyjna na prawych drzwiach
Jedna para odbojników w narożnikach belki tylnej
Osłony rygli zamków drzwi.

Oświetlenie: Gniazdo przyłączeniowe 15 polowe
Wielokomorowe lampy tylne
Osłona lamp z tworzywa sztucznego
Oświetlenie wewnętrzne w postaci sufitowych lamp LED

Oznakowanie: Zgodne ze standardami ECE
Logowanie Burg Silvergreen
Tylne tablice odblaskowe
Oznakowanie konturowe: tył w kolorze czerwonym, boki koloru białego

Agregat chłodniczy: Bez agregatu chłodniczego.
Ściana przednia przygotowana do montażu agregatów Thermo King / Carrier


Kolorystyka: Rama w kolorze czarnym RAL 9005
Nogi podporowe w kolorze czarnym
Osłony boczne w kolorze ramy
Osłona lamp tylnych w kolorze zielonym RAL 6018
Zabudowa w kolorze białym RAL 9010
Zewnętrzne profile aluminiowe anodowane

D


Post Wysłano: 14 sie 2013, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 cze 2011, 9:39
Posty: 246
Lokalizacja: Warszawa

Czy ktoś z Was miał do czynienia z agregatem sterowanym zdalnie z kabiny, na przykład bezprzewodowym pilotem?
Chodzi mi o przyczepy i naczepy, bo solówkami jeździłem i tam zawsze sterowanie było w kabinie.
Wydaje mi się, że taki pilot byłby dobrym rozwiązaniem, a w dzisiejszych czasach wyprodukowanie takiego gadżetu nie podwyższyło by znacznie ceny agregatu.

edit: Znalazłem coś takiego: klik. Nawet dyspozytor za biurkiem może się "pobawić".


Post Wysłano: 15 paź 2013, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 195

Witam mam pytanie jak sprawa ma się w małym transporcie coś typy daily sprinter lepiej sprawdza się duża blacha, czy kontener chłodniczy, wiadomo blachą można dużo szybciej pojechać ale jak tu wychodzi się z masami, kontener jest od dołu do góry równy blaszak najczęściej nie. Dzięki za wszelkie odpowiedzi.


Post Wysłano: 16 paź 2013, 9:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 134
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

Cytuj:
Witam mam pytanie jak sprawa ma się w małym transporcie coś typy daily sprinter lepiej sprawdza się duża blacha, czy kontener chłodniczy, wiadomo blachą można dużo szybciej pojechać ale jak tu wychodzi się z masami, kontener jest od dołu do góry równy blaszak najczęściej nie. Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Blaszaki są o wiele lżejsze od kontenerów, zależy jak dużo chcesz wozić. Znowu kontenery są o wiele pojemniejsze :)

_________________
Giovane vagabondo.


Post Wysłano: 16 paź 2013, 9:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 195

Na razie wożenie to jeszcze odległy temat, pytam jak to wygląda z masami bo u mnie większość pod dystrybucją jeździ kontenerami, ja poważnie się zastanawiam bo u mnie w okolicy są 3 rzeźnie i tak myślę co i jak by ,mogło z tego wyjść. Dużo jest aut z bardzo małymi kontenerami itp. A orientujecie się jakie masy najczęściej wchodzą w grę. Moim typem jest sprinter XXL blaszak 3.0 cdi bliźniak sądzę ze był by to konkurencyjny samochód.


Post Wysłano: 16 paź 2013, 9:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2010, 21:12
Posty: 134
Samochód: actros mp3
Lokalizacja: ~WLKP~

Cytuj:
Na razie wożenie to jeszcze odległy temat, pytam jak to wygląda z masami bo u mnie większość pod dystrybucją jeździ kontenerami, ja poważnie się zastanawiam bo u mnie w okolicy są 3 rzeźnie i tak myślę co i jak by ,mogło z tego wyjść. Dużo jest aut z bardzo małymi kontenerami itp. A orientujecie się jakie masy najczęściej wchodzą w grę. Moim typem jest sprinter XXL blaszak 3.0 cdi bliźniak sądzę ze był by to konkurencyjny samochód.
Jak chodzi Ci o auto do 3,5t. to ja miałem ducato maxi blaszaka i ładowności 1400kg.
Ojciec miał mascotta z plandeką o długości ok. 6,20. no to ładowności w tym pocisku miał zaledwie 690kg. :mrgreen: tak że, auta z kontenerem chłodniczym mają swoją wagę, przez co zmniejsza się mocno ładowność.

_________________
Giovane vagabondo.


Post Wysłano: 16 paź 2013, 10:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2013, 20:01
Posty: 195

Wiesz zadaje może i głupie pytania ale jak pytałem się gościa co wozi to by mnie zabił chyba nie opłaca się itp. itp i 3 nowe daily to potwierdzają.
Auto najlepiej do 3.5t, muszę się ogarnąć i wybrać się do firm i dowiedzieć co i jak. Ja jestem za blaszakiem bo prędkość i spalnka lepsza, ale dziwiło mnie dlaczego same kontenery jeżdżą w okolicy. No i nie chce kontenera bo inspekcja tylko wypatruje takich kąsków.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: