Witam. Mam taki lekki dylemat w volvie fm mam dwa gniazda 24v typu N i S, i jedno mnie dziwi dlaczego gdy sprawdzam próbówką ona mruga nie daje prądu stałego tylko taki przemienny (impuls). Wątpię by elektronika była sterowana z komputera, auto z 2003r ale dla czego daje impuls i w jednej wtyczce która odpowiada za podstawowe oświetlenie i druga wtyczka także daje impuls gdy się włączy cofania bądź przeciwmgłowe. Muszę poprzerabiać trochę elektryki w przyczepach i ciężarowych ale właśnie tylko nad tym się zastanawiam i to stoi mi na drodze a nie chcę czegoś spiep%%%ć.
Edit.: Prąd pulsacyjny przechodzi w pinie dla lewego, prawego kierunkowskazu oraz pozycyjnych. I ten prąd pulsuje w pinie nawet gdy pozycja jest wyłączona i kierunki nie są włączone.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę