Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 1 z 36 [ Posty: 710 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 536 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 maja 2005, 16:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2005, 16:23
Posty: 359
Lokalizacja: Łódź

HISTORIA

W 1982r. powstała firma STANISŁAW PAWŁOWSKI. Początkowo jej działalność opierała się na świadczeniu usług transportowych w kraju. Do 1989r. firma posiadała wyłącznie tabor krajowy tj.: samochody ciężarowe - Star, Jelcz, Kamaz.

W 1989r. zakupiono samochód marki Iveco do przewozu 8 sztuk samochodów osobowych -od tego momentu rozpoczynają się przewozy międzynarodowe.
W 1990 r. zwiększono tabor o samochód marki Volvo F12 z naczepą Trailor rozwijając usługi transportu międzynarodowego. Pod koniec 1990 r. wymieniono część taboru krajowego i zakupiono ciągniki drogowe marki Scania i Volvo
W 1991 r. firma wzbogaciła się o bazę transportową od byłego PTHW w Poniatowej.

Od 01.04.1992 r. firma funkcjonuje pod nazwą "PAWTRANS" Import - Export Stanisław Pawłowski. Od tego czasu datuje się dynamiczny rozwój firmy, która stale zwiększa potencjał transportowy oraz rynki zbytu usług transportowych.
W 1992 r. firma wystąpiła o przydział i zakupiła koncesje na przewozy międzynarodowe jak również stała się członkiem Związku Międzynarodowych Przewoźników Drogowych.
Własna spedycja zapewnia stały napływ zleceń transportowych o zasięgu ? ogólno Europejskim.

W 1999 r. Stanisław Pawłowski założył spółkę Stewa Sp. z o.o., która rozpoczęła działalność w zakresie hurtowego i detalicznego obrotu paliwami. W 2002 r. spółka dysponowała już własną bazą paliwową i siecią 5 stacji detalicznych.
W dniu 29 sierpnia 2002 r. nastąpiło połączenie działalności paliwowej i transportowej prowadzonej przez głównego udziałowca spółki Pana Stanisława Pawłowskiego poprzez wniesienie aportem całego zorganizowanego przedsiębiorstwa Pawtrans Transport Międzynarodowy Stanisław Pawłowski do Pawtrans Sp. z o.o. Dzięki połączeniu powstało przedsiębiorstwo z aktywami rzędu 40 mln zł, z kapitałem zakładowym 15,9 mln. zł.

Stan dzisiejszy

Aktualnie oferujemy usługi w zakresie transportu międzynarodowego dysponując 70 zestawami ciągników siodłowych z cysternami do przewozu płynnych produktów spożywczych i licencją na przewozy międzynarodowe. W tym zakresie jesteśmy największym specjalistycznym przewoźnikiem w Polsce i jednym z liczących się w Europie.
Handel paliwami prowadzimy w oparciu o 5 własnych detalicznych stacji paliw i bazę hurtową w Zamościu. Spółka posiada także 4 autocysterny.
Dzięki współpracy z Rafinerią Gdańską z którą zawarliśmy korzystne umowy handlowe na dostawy paliwa do bazy w Zamościu /transport kolejowy w cenie producenta/ prognozujemy wzrost sprzedaży paliw. Podstawą wzrostu sprzedaży jest brak przedstawiciela Rafinerii Gdańskiej.

USŁUGI

Firma PAWTRANS świadczy usługi w zakresie:

Transportu krajowego i międzynarodowego
Specjalistycznego transportu płynnych artykułów spożywczych w cysternach
Usługi naprawy samochodów
Stacja paliw
Autoryzowany serwis cystern G.Magyar
Autoryzacja BPW i SAF
Myjnia cystern spożywczych

KADRA

Firma zatrudnia kierowców legitymujących się wieloletnim stażem w przewozach krajowych i międzynarodowych, posiadających uprawnienia ADR. Kierowcy podlegają kwartalnym ocenom i szkoleniom podnoszących ich kwalifikacje. Wspólnie z naszymi Klientami kontrolujemy czy nasz personel ma dostateczną wiedzę o transportowych produktach i wymaganiach odbiorców. Każdy kierowca posiada aktualną książeczkę zdrowia i szkolenie z tzw. minimum sanitarnego.System motywacji finansowej bazuje na ocenie ilościowej i jakościowej realizowanych zadań przewozowych. Własne zaplecze techniczne oraz wykwalifikowani mechanicy zapewniają bieżące remonty i naprawy taboru. Bezpieczeństwo punktualność i czystość są dewizą naszej firmy. Planowanie, administracja i kontrola powierzona jest odpowiedzialnym pracownikom by zwiększyć efektywność, jakość i bezpieczeństwo dostaw.

NADZÓR

Prowadzimy stały 24 godzinny nadzór nad jednostkami transportowymi na terenie całej Europy w oparciu o łączność GSM. Oznacza to ciągły dostęp do informacji o pojazdach i przewożonym towarze.

KLIENCI

Współpracujemy z Klientami na bazie wzajemnej lojalności, etyki satysfakcji. Dlatego realizacja oczekiwań i wspólne wypracowywanie rozwiązań transportowych jest jednym z elementów naszej oferty. Planem na przyszłość jest wspólny rozwój z europejskimi koncernami spożywczymi.
Realizujemy przewozy głównie w oparciu o długoterminowe kontrakty i dostosowujemy się do indywidualnych wymagań każdego Klienta.

(C)http://www.pawtrans.com.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 04 maja 2006, 15:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 14:56
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin

Dzieki bardzo za odpowiedz Mam jeszcze pytanko ile śednio miesięcznie robiłes kilometrów sam a ile w podwojnej obsadzie ?Jak tam z tarczkami?

_________________
MISIEK


Tytuł:
Post Wysłano: 04 maja 2006, 15:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 wrz 2005, 19:45
Posty: 256
Lokalizacja: Chełm

Cytuj:
le śednio miesięcznie robiłes kilometrów
Średnia w pojedyńczej obsadzie wychodzi jakieś 14 000km, tak jest właściwie wszędzie, ale różnie może być, czasami Ci wyjdzie 12 a czasem jak przybutujesz to wskakuje 15 000 :)

_________________

...:::Podpisy nie oddają całej prawdy... zawsze jest jakaś granica niepowodzenia :::...


Tytuł:
Post Wysłano: 05 maja 2006, 16:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Ja mam pytanko do Coolio, jaki jest przybliżony czas opróżniania cysterny ? Ile trwa rozładunek wszystkich komór cysterny (magyar).


Tytuł:
Post Wysłano: 05 maja 2006, 17:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
Ja mam pytanko do Coolio, jaki jest przybliżony czas opróżniania cysterny ? Ile trwa rozładunek wszystkich komór cysterny (magyar).
To zalezy bo np jest jeden zaklad pod Warszawa, ktory laduje cysterne w niecale 40min (mowa o jedno komorowce), a zalezy glownie od tego co masz np mleko jest zadkie i jak pompa dobra to 2 komory w godzine wyciagnie, a np koncentrat pomaranczowy jest niedosc, ze gesty to jeszcze w minusowej temperaturze ( zdazalo sie ze mial -18 stopni) to musisz go powietrzem pchac a pompa na zakladzie ciagnie wiec schodzi okolo 5 godzin, tak samo jak czekolada gesta to dluzej schodzi ze spuszczeniem.

_________________
MB :)


Tytuł:
Post Wysłano: 05 maja 2006, 19:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

A ile trwa rozładunek parafiny ? I w jakiej temperaturze jest transportowana ?


Tytuł:
Post Wysłano: 05 maja 2006, 19:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
A ile trwa rozładunek parafiny ? I w jakiej temperaturze jest transportowana ?
Nie wiem nigdy nie wiozlem tego i nie mam zielonego pojecia jaka temp i jaki czas rozladunku, ale tak jak pisalem wszystko jest zalezne czym jestes rozladowywany, jaka jest instalacja na zakladzie (chodzi o srednice rur) i jak daleko produkt jest transportowany. Kiedys na zaladunku czekolady odstalem 18h bo byly problemy z instalacja :(

_________________
MB :)


Tytuł:
Post Wysłano: 08 lip 2006, 13:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 15:20
Posty: 42

Firma poczyniła zakupy i to spore niedawno jak przeglądałem ich starą strone było napisane że mają 70 zestawów, a dziś już ponad 100. Firma bardzo dynamicznie sie rozwija chyba obecnie jest największą firmą zajmującą sie transportem płynnych artykułów spożywczych w Polsce(jeżeli ktoś zna wieksza polską firme oferującą przewozy tego typu to niech mnie poprawi). Na dodatek nie słychac o niej złych opini(przynajmniej ja nie słyszałem) oby wiecęj takich firm.


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sie 2006, 19:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 14:56
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin

Słyszałem ze biora Many TGA i Dafy XF 105 niedługo.

_________________
MISIEK


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sie 2006, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Tak. Many TGA XLX oraz DAFy XF 105 SC.


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sie 2006, 23:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1364
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Z ''tajnych'' zródeł wiem,że mówi sie o zakupie 5 DAF-ów XF105 SC i 15 MAN-ów TG-A XLX.Domyślam się,że auta będą w automacie.MAN-y pewnie 440 E-5,a DAF-y 460 też może E-5...Czas pokaże... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 06 sie 2006, 10:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lip 2006, 17:26
Posty: 175

Hehe, ostatnio mówili o 15 Manach, tylko fabryka może już niemieć bez Euro 4 i 5.

_________________
.
.

.
.

:arrow: Nowa strona firmy MAGTRANS
:arrow: FanPage na Facebooku firmy MAGTRANS.


Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Witam
Dawno tutaj nic nie pisalem. Pracuje prawie miesiac i jak narazie jestem zadowolony :) Co tydzien jestem na przynjamniej 30h w domu, ostatnio nawet bylem autem w domu pelen weekend :) Trasy mam roznorakie, ale glownie NL/B.
Co do zakupow w firmie rozmawialem z szefem i MAN wyszedl w spalaniu bardzo dobrze i zaproponowali bardzo bardzo dobre warunki gwarancyjne na samochody, poza tym aut bylo zamowionych 15 w pelnym automacie i szef dostal dodatkowo 6 kolejnych aut ze skrzynia Comfort Shift w konfiguracji takiej jak te, ktore byly zamowione w bardzo dobrej cenie stad ilosc 21 sztuk. Te 6 zostalo juz odebranych z Krakowa.

_________________
MB :)


Ostatnio zmieniony 19 lut 2007, 14:26 przez Coolio, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 23:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2006, 17:42
Posty: 8

Jakiej marki sa te naczepy do spozywki?


Tytuł:
Post Wysłano: 03 wrz 2006, 23:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 mar 2006, 2:00
Posty: 198
Samochód: szybki ;)
Lokalizacja: STWua

Cytuj:
Jakiej marki sa te naczepy do spozywki?
Pisalem wyzej ale napisze jeszcze raz, ze jest Francuski G-Magyar i Holenderski Hobur.

_________________
MB :)


Tytuł:
Post Wysłano: 26 paź 2006, 18:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sty 2005, 11:34
Posty: 25
GG: 1521540
Lokalizacja: Poniatowa

Dziś do Pawtransu przyszły Dafy XF105. Jest i ch narazie 5 sztuk.
Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
http://www.fotogaleria87.picturepush.com - zapraszam
http://www.pawtrans.com.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 26 paź 2006, 19:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

Ja już się pogubiłem ile oni tych zestawów mają... :mrgreen: Non stop kupują nowe ciągniki... Jak dla mnie to Daf prezentuje się bardzo ładnie... Jestem ciekaw skąd oni wezmą kierowców na nowy sprzęt... :)


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2006, 19:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 14:56
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin

Udzieli mi ktos odpowiedzi.Czy w firmie jest ustalona norma paliwowa na poszczegolne modele aut?I czy cała flota jest zarzadzana i monitorowana przez GPS?

_________________
MISIEK


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lis 2006, 22:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lis 2006, 18:25
Posty: 15
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Normy są ustalone i zapisane w umowie. Wahają się od 23 litrów do 25 na setkę, gdzie najniższą mają SCANIE, a peleton zamykają starsze VOLVA FH12. Jest to norma na pusto, a do każdej tony doliczane jest 0,4 litra, czyli przy 24 i 25 tonach jest to 34/100. Oczywiście zdażają się wyjątki i poszczególne auta mają swoją normę, ponieważ kto by nimi nie jeździł to przepalały (np. Srebrna Strzała FH12 ma 27/100). GPS-y dopiero w wchodzą, ale i bez tego jest duża kontrola, bo wystarczy zobaczyć nasze karty drogowe. Mało kto mieści się w normie, chyba, że jeździ tylko na północny zachód, ponieważ normy są bardzo wyśrubowane. Mimo tego firma nie obciąża za przepały, jeżeli kierowca prowadzi dobrą gospodarkę paliwową, tzn. tankowanie przy najniższym stanie i w krajach gdzie jest tańsze paliwo. Pozdro :D

_________________
NIGDY NIE MÓW "NIGDY"


Tytuł:
Post Wysłano: 04 lis 2006, 18:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2005, 22:28
Posty: 197
GG: 1
Samochód: Szwedzkie badziewie z Göteborga
Lokalizacja: Stalowa Wola

To ja może wrzuce fotkę FH 12 którym jeździł Coolio :wink:
Obrazek

_________________
...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 36 [ Posty: 710 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 536 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 55 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: