Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 maja 2015, 8:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 maja 2015, 8:15
Posty: 1

Chciałbym się z wami podzielić moją opinią o firmie Paco Transport Grzegorz Królikowski z siedzibą w Warszawie (Ursusie) na ul. Sosnkowskiego 4
Adres firmy to: http://www.pacotransport.pl/

Szukałem jakiś czas temu pracy, firma skusiła mnie dobrze napisanym ogłoszeniem a także poważną rozmową przez telefon jak i kwalifikacyjną. Miałem zjeżdżać do domu co weekend, robić międzynarodowe trasy (PL - H). Wszystko ładnie pięknie, a zarobki miały nie schodzić poniżej 6 tys. Realia były nieco inne, przede wszystkim firma brała sporo dystrybucji, typu Makro, tesco, płatność była ustalana na zasadzie stałej stawki od danego przewozu, coś na zasadzie frachtu. Oczywiście doloty i przestoje były darmowe. Kierowcy, którzy dłużej pracowali przeliczali to na stawkę kilometrową i wychodziło coś około 28 gr/km (z podstawą). Oszczędzano autostrady na rzecz dróg lokalnych w PL jak i na Słowacji. Jazda jest non stop nocą, jak brakuje czasu to kamyk i lecimy dalej.
Weekendy są częste i opłacalne ale dla tych którzy mieszkają blisko siedziby firmy - na Ursusie.
Auta często i nagminie są pozostawiane w DSV w Senec, a kierowcy, którzy chcą wrócić do domu na 9-12h muszą wracać na stopa albo zabierać się z innym kierowcą. Normalne weekendy (przy czym w rozumieniu firmy weekend to niekoniecznie sobota i niedziela) przypadają 2 na miesiąc. Tak na prawdę, pauzę ma tylko auto.

Szef oferuje sowite premie (400 za utrzymanie się w normie, 1000 za zejście poniżej normy) za oszczędności w paliwie. Normy te da się wyrobić pod warunkiem, że będzie się jechało po prostym, na autostradzie.
Aktualnie w firmie trwa ogromna rotacja kierowców, starzy kierowcy odchodzą, część kierowców firma sama wyrzuca (podobno) za paliwo. Spedycja nie ma szacunku do kierowcy. Kierowca jest obciążany za wszystko, nawet za uszkodzenia towaru nie z jego winy, które ubezpieczyciel powinien spokojnie pokryć.

Plusem tej firmy są nowe Auta: Many, Dafy i Mercedesy oraz nowe chłodnie. Firma jest wypłacalna


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: