1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Widzę, że problem z bendiksem nie tylko mnie dotyczy
Czemu wymieniałeś filtr przy takim mrozie? Wiem, że lepiej jak jest czysty, żeby paliwa nie złapało, ale po wymianie lepiej byłoby go porządnie odpowietrzyć, bo przy takim długim kręceniu mogły akumulatory zdechnąć.
A czy MAN nie ma przypadkiem elektrycznej pompki żeby zalać filtry? Kiedyś mi znajomy mówił, że miał coś takiego w swoim przy przekreceniu kluczykiem bzyczala pompka i pompowala paliwo jak był układ zapowietrzony
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Filtr wymieniłem bo była na niego pora i przy okazji tych mrozów nie zaszkodzi nowy filtr paliwa
Brak problemu z wodą w filtrze paliwa
Co do odpowietrzenia ten typ tak ma żeby dobrze go odpowietrzyć to trzeba się przejechać z 100km bo ma taki głupi układ zasilania paliwem.
Zamiast na powrocie iść paliwo do baku to wraca z powrotem do filtra paliwa a powietrze zbiera się pod pokrywą od filtra paliwa i ciężko je stamtąd przegonić skoro krąży w kółko.
Filtr wymieniłem bo była na niego pora i przy okazji tych mrozów nie zaszkodzi nowy filtr paliwa
Brak problemu z wodą w filtrze paliwa
Co do odpowietrzenia ten typ tak ma żeby dobrze go odpowietrzyć to trzeba się przejechać z 100km bo ma taki głupi układ zasilania paliwem.
Zamiast na powrocie iść paliwo do baku to wraca z powrotem do filtra paliwa a powietrze zbiera się pod pokrywą od filtra paliwa i ciężko je stamtąd przegonić skoro krąży w kółko.
Potwierdzam u mnie po wymieni filtra i słabym odpowietrzaniu przez pare dni trzeba było z 10 sekund kręcić żeby złapał później się uspokoiło
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2688
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Wszystko pieknie ładnie ale.... TEN KOLOR
swoja droga taka naczepa to moze sluzyc x lat byle tylko osie trzymały sie kupy i hamowały ?
ps. takie pytanie z ciekawosci ile juz w swojej karierze zgubiles srub mocujacych? pytam bo czesto widze elementy porozrzucane przy drogach w Antwerpii, czasami mozna sie zdziwic...
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jak to co święto u Niemca o 22 start na HH
Jadę z Ukrainy gdzie spędziłem dwa dni na jednostce amerykańskiej gdzie miałem okazję skosztować ichniejszej kuchni
Trochę im sprzętu na poligon przywiozłem, gdzie szkolą Ukraińców
Taki mini konwój był bo aż osiem aut było naraz
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 50 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę