Fanatycy to chcą się posrać za tą szkanio, przecież to będzie kolejne coś, naszpikowane elektroniką, gorzej niż iveko, jeżeli nic nie poprawili z kabiną w średniej budzie, to ja mam więcej schowków i jeżeli dalej jest na pólresorze to dalej będzie trzepać po kręgosłupie....
Ciekawe ile poprzeczek dają w pakiecie startowym do wspawania pod siodło
Plus? pewnie łatwo będzie ją tjuningować, bo co nie założysz na szkanie to dobrze wygląda, oprócz szerokiego laćka, bo trzeba zmieniać oś przednią? inaczej rzuca Cię jak kvrwę po pustym boordlu...
Prawdziwe plusy
pewno będzie mało palić i kierownica na jajach, dalej to taki sam elektroniczny szit jak reszta...
Ogólnie robią duże zamieszanie jak przy serii 4, tylko że wtedy wszystko czytało się w Polskim Trakerze... wtedy zrobili rewolucje, fakt, seria 4 jest bardzo udaną serią, tak ja to mówię
ale jak na razie robione jest szoł, tylko żeby to się nie skończyło jak w poliftwoej eRce strimlajn, dołożyli naklejki i śmieszne policzki, myśląc że podbiją świat jak starą 3 na długich drzwiach, która notabane jest najładniejszą skanią w całej jej historii....
_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.