Strona 85 z 112 [ Posty: 2228 ] Przejdź na stronę Poprzednia 183 84 85 86 87112 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 wrz 2016, 6:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

Cytuj:
Kurde, to moje poliftowe E39 wyszło ponad 2 dychy... Zaczynam żałować, tymbardziej, że 3.5 by mi wystarczyło w zupełności :(

btw, jak już przy czynnościach serwisowych jesteśmy - w E38 też tak nagminnie padają wentylatory klimy? ostatnio u siebie wymieniałem, 3 pinowy hella behr 720pln :roll: W ASO tylko 1700 po zniżkach...
Ja wiem, czy tak nagminnie? W żadnej swojej 7 jeszcze tego nie naprawiałem, ale temat znam dobrze.W tych wentylatorach same silniki rzadko się zacierają (co nie jest niemożliwe).Zazwyczaj padają jedynie opornice, które można dokupić oddzielnie.Na alledrogo znajdziesz już za 100pln-ów, jeśli potrafisz to przelutujesz sam w 15 min, lub za przysłowiową "flachę" zrobi to pierwszy lepszy elektronik :roll: .

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Post Wysłano: 06 wrz 2016, 7:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Cytuj:
Kurde, to moje poliftowe E39 wyszło ponad 2 dychy... Zaczynam żałować, tymbardziej, że 3.5 by mi wystarczyło w zupełności :(

btw, jak już przy czynnościach serwisowych jesteśmy - w E38 też tak nagminnie padają wentylatory klimy? ostatnio u siebie wymieniałem, 3 pinowy hella behr 720pln :roll: W ASO tylko 1700 po zniżkach...
Ja wiem, czy tak nagminnie? W żadnej swojej 7 jeszcze tego nie naprawiałem, ale temat znam dobrze.W tych wentylatorach same silniki rzadko się zacierają (co nie jest niemożliwe).Zazwyczaj padają jedynie opornice, które można dokupić oddzielnie.Na alledrogo znajdziesz już za 100pln-ów, jeśli potrafisz to przelutujesz sam w 15 min, lub za przysłowiową "flachę" zrobi to pierwszy lepszy elektronik :roll: .
Mcr, tak jest owszem, ale w 4 pinowych wentylatorach - jeśli tylko takie były w 7er to super, groszowe koszta. W 5er po lifcie w 90% przypadków jest nowy typ, 3 pinowy. Tu nie ma żadnych oporników, jest moduł sterujący płynną regulacją obrotów z elektroniką zalaną żywicą czy podobnym czymś :wink: Najczęściej elektronika pada, a przez tą konstrukcje jest nienaprawialny. Jedyne co można zrobić to wymiana na nowy, chińczyki na allegro po 5 stów kosztują, albo nieraz się cud stanie i trafi się behr tak jak mi. No i te wentylatory 3 pinowe są niedostępne w intercarsie/autolandzie etc. Mechanik mi zamawiał to, elegancko dopasował po numerach, a i tak przysłali 4 pinowy.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 06 wrz 2016, 7:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:39
Posty: 360
GG: 1
Samochód: Coś tam zawsze jest
Lokalizacja: Konin, Wielkopolska i reszta świata

Łukassz 8) :

http://allegro.pl/modul-opornica-wentyl ... 48148.html

co prawda akurat dziś używka, ale jest.Kiedyś gość z Katowic oferował nówki...

_________________
Ganiam hulajnogą,bo lubię świat bez pedałów.


Post Wysłano: 06 wrz 2016, 8:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Łukassz 8) :

http://allegro.pl/modul-opornica-wentyl ... 48148.html

co prawda akurat dziś używka, ale jest.Kiedyś gość z Katowic oferował nówki...
Ciężko mi powiedzieć czy to by pasowało to raz, bo realoem nie znajduje w ogóle tego elementu, a dwa, że się wyleczyłem z używek - podziała miesiąc i znowu zrzucaj zderzak, żeby pogrzebać przy wentylatorze - nie chce mi się, zrobię raz i chce mieć spokój.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 15:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Przyszła kolej abym i ja pochwalił się swoim dupo wozem. Po długich poszukiwaniach upragnionej Omegi, kuszony też E39 z 3.0D przypadkowo trafiłem na to A4. Daleko nie miałem więc obejrzeć pojechałem na drugi dzień a po tygodniu była już u mnie. Mimo opinii jakie mają 2.5TDI postanowiłem spróbować i tak od pory zakupu tj. 23 czerwca zrobiłem już koło 7 tyś km i nic złego się z nią nie dzieje. Oczywiście na start poszły filtry i olej, teraz czeka tylko na rozrząd ale to bliżej zimy ;)
A więc:
A4 B6
2.5TDI 180KM AKE
Quattro, skórzane kubełki, zawiecha Sline chyba -20mm, Radio z wbudowaną zmieniarką i w całkiem niezłe nagłośnienie ;)
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 16:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Ładna ładna ta A4. O ile mnie pamięć nie myli to ten Twój 2.5 TDi jest już tym poprawionym i mniej awaryjnym. Chętnie bym się pobujał takim Audi ;)


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 17:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 651
GG: 1
Lokalizacja: Elbląg

Poprawione 2,5 zaczynają się od litery B w kodzie. Przy wymianie rozrządu wypadało by zdjąć dekle od klawiatury żeby mieć pewność czy motorownia w dobrej kondycji.


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 18:42
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Dlatego ja swoją A4 B8 którą namiętnie szukam i do grudnia chciałbym zakupić szukam po listopadzie 2009roku, kiedy już usunięto najczęstsze bolączki 2.0 litrowego silnika. Tylko cena dość spora bo od 35k w górkę chyba trzeba liczyć za takie cacko :)

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 19:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 651
GG: 1
Lokalizacja: Elbląg

Tak mocno się w b8 nie zaglębialem ale one już na CR wychodziły. A co do 35 tys to wolałbym już sprawdzone b7 z 3,0 tdi


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 19:27
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Cytuj:
Tak mocno się w b8 nie zaglębialem ale one już na CR wychodziły. A co do 35 tys to wolałbym już sprawdzone b7 z 3,0 tdi
Myślałem nad tą samą opcją którą podałeś ale jeśli chodzi o komfort, wnętrze i wygląd auta to b8 naprawdę wychodzi lepiej aniżeli b7 ;) wolę odłożyć parę kafelków więcej i kupić sobie tą b8 z 2.0 silnikiem, jakbym chciał kupić powyżej 2.0 akcyza by mnie wygrzmociła bez mydła :D

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 wrz 2009, 16:06
Posty: 651
GG: 1
Lokalizacja: Elbląg

Cytuj:
Cytuj:
Tak mocno się w b8 nie zaglębialem ale one już na CR wychodziły. A co do 35 tys to wolałbym już sprawdzone b7 z 3,0 tdi
Myślałem nad tą samą opcją którą podałeś ale jeśli chodzi o komfort, wnętrze i wygląd auta to b8 naprawdę wychodzi lepiej aniżeli b7 ;) wolę odłożyć parę kafelków więcej i kupić sobie tą b8 z 2.0 silnikiem, jakbym chciał kupić powyżej 2.0 akcyza by mnie wygrzmociła bez mydła :D
A Nie zmalała do 8% , coś tam odbiło się o uszy


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1137
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI

Jak się nie mylę to Twoje Audi Kolego Transbol przez przypadek widziałem na Master Trucku. A maszyna całkiem konkretna w końcu napęd na 4 i 180 KM robi porządna robotę. Życzę wielu bezawaryjnych kilometrów 8) .

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 19:54
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 4180
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów

Ooo widzisz. Faktycznie. z 18.6% na 8% obniżyli więc duży plus. Jednak mi nie chodzi o moc bo turbo przy tych 140KM nawet daje już kopa. A ja nie potrzebuję samochodu do ścigania się bo nawet nie ma gdzie. Ma się dobrze zebrać jak będę się włączał do ruchu i uważam, że te 140KM wystarczy. Wilku 4x4 to jedno ale V6 i praca silnika to jest prawdziwa frajda ;)

_________________
09.09.2011r. Sylwek. Pamiętamy. [*]

Ex Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#BigosLover


Post Wysłano: 21 wrz 2016, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 paź 2012, 23:24
Posty: 58
Samochód: MAN
Lokalizacja: KSU

To i ja sie pochwale.
Alfa Romeo 159 2.0Jtdm 170km
2011r Aktualnie ok 136kkm.
Obrazek
Co do silników 2.0 Tdi trzeba byc naprawne ostrożnym.
U ojca w Passacie co prawda 2005 rok juz drugi silnik. A co do akcyzy to bardzo duzy plusss;-)


Post Wysłano: 22 wrz 2016, 11:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Nic nie obniżyli i lepiej niech nie ruszają, bo jak to przejdzie to w zamian wejdzie podatek od aut ponad dziesięcioletnich. Jakby było 8 albo 4% to by mi się opłaciło Volvo w Holandii kupić, a że miałem warunek silnik więcej jak 4 cylindry to szukałem w kraju.

W Audi silnik to nie problem, wszystko jest do ogarnięcia, można inny nawet włożyć. Problem jest jak ktoś chce automata, bo w słabszych wersjach szedł kiszkowaty multitronic, dopiero przy quattro był tiptronic.

Czarny koń wśród Audi to jest A6 C6 polift od 2008 roku z silnikiem 2,7 albo 3,0 tdi quattro tiptronic. Ostatnie z nowożytnych Audi nie do zarżnięcia.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 22 wrz 2016, 11:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 12:18
Posty: 525
GG: 2628774
Samochód: TGX / R480
Lokalizacja: Janów Lubelski

Jabson niby w tej wersji poprawione zostały już te nieszczęsne wałki ale za to lubią padać pompy wtryskowe, w moim na szczęście już ktoś chyba ją robił bo ma jakieś żółte znaki na sobie ;)
Te które zaczynają się od B to już Euro4
Mój w porównaniu do innych jest w niezłej kondycji. Ładnie mruczy i nie słychać klekotu typowego dla 2.5. Być może że przebieg który zaraz przekroczy 300 tyś jest oryginalny ;)
Wilk na Masterze owszem byłem nią, trzeba było podejść pogadać ;) Gdy już procenty weszły do głowy miała namazany nick na tym kurzu xD
Co do dynamiki to naprawdę nie ma na co narzekać ciągnie na każdym biegu tak samo a banan na mordzie niewyobrażalny mimo iż już przywykłem do jej mocy ;) Ale po przesiadce z zafiry która ma 100 koni mniej to wbijało w siedzenia hahah ;)
Jakoś przedtem nie byłem super nastawiony co do tego samochodu ale w tej chwili mogę polecić go każdemu kto szuka czegoś z dobrym przyśpieszeniem w miarę dobrych pieniądzach ;)
Co więcej zaskoczyło mnie spalanie bo przygotowany byłem na okolice 10 litrów a tutaj najniższe jakie miałem to 6,7 a najwyższe 8.5. W większości tankowań wychodzi w przedziale 7,5-8l przy mojej mało spokojniej jeździe w większości wożeniu dupy po mieście ;D
Piotrek też chciałem taką alfę z tym że 2,4 dwustukonną, niestety za mało w portfelu puki co na taką ;D
Pozdrawiam ;D
edit. Rossi chyba dobrze mówi bo mi za samą akcyzę wyszło 1900 zł i to przy zaniżonej cenie na fakturze ;/
Ze skrzynią to na spokojnie bo 6b manual, wystrzegałem się multi ;)


Post Wysłano: 22 wrz 2016, 12:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

transbol toś mnie zadziwił tym spalaniem! Pamiętam, że jak znajomy miał to 2,5 w A6 to koło 10 non stop było...


Post Wysłano: 22 wrz 2016, 12:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Moje Mercedesowskie 2.7 kręci się w okolicach 7l.
3.2 w W210 litra więcej brało(średnio).

/mobil

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 22 wrz 2016, 12:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Jak kilka lat wstecz szef miał A6 C5 2,5 TDI to się z niego śmialiśmy, że taniej będzie jak mojego Stralisa weźmie do jeżdżenia, ale on tam miał maniane z rozrządem.



Korni da się mniej z tym silnikiem, tylko w sumie po co. Szkoda, że nie było tego silnika w W204, no ale jak MLa albo Ske można kupić teraz w czterech garach...

Mnie Volvo 2.4 D5 wychodzi 7.5 przy prędkości podróżnej 110km/h.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 22 wrz 2016, 12:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Da się mniej.
Mówię o wartościach średnich a nie rekordach.
Komp oszukuje ale wynik wygląda ładnie:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016092 ... 1ec6a5.jpg

/mobil

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 85 z 112 [ Posty: 2228 ] Przejdź na stronę Poprzednia 183 84 85 86 87112 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: