Rejestracja:14 sie 2008, 12:59 Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV
Skąd Ty chcesz i na jakich blachach go ściągnąć? Bo jak z Niemiec, to chyba najlepszą opcją będzie wyrobienie blach w Zulassungsstelle przez Niemca na Ciebie (i wykup ubezpieczenia w budce, obok tego Wydziału Komunikacji) albo też zakup takich blach wraz z ubezpieczeniem na granicy (ale musisz mieć kopię Fahrzeugbriefu tego pojazdu - czyli musisz być pewien, że go kupisz, bo tych numerów na innego klamota już nie przerzucisz).
Chyba, że jakoś sprzedającego przekonasz, żeby Ci pożyczył swoje komisowe blachy... Ale to jest mało realne.
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3610
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Cytuj:
Koleszko odezwij się do Rossiego. On to ostatnio pisał, iż był ze swoim szeryfem po TIRa w NL i brali za gotóweczkę więc może być w temacie.
Na przelew, za gotówkę teraz nie przejdzie, nie odliczysz tego, nie wpiszesz w koszty i takie tam.
Handlarz od którego braliśmy Gruza, w sumie nie pierwszego, załatwiał nam tablice z ubezpieczeniem, bodaj 450€. Jak coś to dam kontakt do moich po bardziej szczegółowe informacje.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Rejestracja:14 sie 2008, 12:59 Posty: 595
Samochód: VOLVO FH500 EEV
W Holandii jest firma (bodajże w Apeldoorn, ale głowy za to nie dam - musiałbym poszukać wizytówki), która ogarnia tego typu sprawy - począwszy od wymeldowania samochodu a skończywszy na wyrobieniu dokumentów i tablic, wraz z ubezpieczeniem na export. Przychodzisz po prostu do nich z oryginalnymi tablicami z NL, a wychodzisz ze zjazdówkami.
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Płatne przelewem (dzięki pisiory) powyżej 15tyś zł brutto. Tablice bierzesz w Niemczech żółte i jeśli ogarniasz Niemiecki pójdziesz sam do urzędu to ok 70E z ubezpieczeniem w agencjach 100-130E. By w Niemczech wykupić blachy musi być ważny przegląd.
Jak potrzebujesz pomocy z tablicami to mogę pomóc. Generalnie teraz to takie zakupy są na 2 razy. Jechać zobaczyć na spokojnie, faktura i z domu wysłać przelew. Druga możliwość to szybki przelew z Niemiec ale to musiałbyś wysłać w zależności od banków max do 12:00-13:00 godziny. Tablic teraz nie warto kupować u Niemców bo jeśli nie masz niemieckiego meldunku to zostaje zakup tablic z czerwonym paskiem (koszt 2 razy taki co żółtych). Są landy w których jako Polak nie kupisz żółtych tablic. Jeżeli nie znasz niemieckiego komunikatywnie i Niemiec nie pojedzie z tobą do urzędu to czasami to trochę czasu stracisz zanim to załatwisz.
Już wszystko wiem.
Jeśli wóz z poza Niemiec to OC 510zł na miesiąc, od polskiego agenta. Ja już kilka razy od Niemca kupowałem wozy i zawsze on jechał po tablice.
Przelew robi się z konta utworzonego na internetowym kantorze. Prowizja ze 100zł, i kurs zbliżony do średniego (tzn średni + 2 - 3 grosze). Niby dochodzi tego samego lub następnego dnia rano, więc do hotelu, i rano po wóz.
Licz sobie, że taki wyjazd to 2 dni. Jeżeli się uda, że przelew dojdzie tego samego dnia to będzie dobrze. W samochodach z D, pytaj o aktualny TUV, bez tego nie dostaniesz tablic.
W Holandii jest firma (bodajże w Apeldoorn, ale głowy za to nie dam - musiałbym poszukać wizytówki), która ogarnia tego typu sprawy - począwszy od wymeldowania samochodu a skończywszy na wyrobieniu dokumentów i tablic, wraz z ubezpieczeniem na export. Przychodzisz po prostu do nich z oryginalnymi tablicami z NL, a wychodzisz ze zjazdówkami.
Właśnie, a jak jest teraz z Holandią ? Dwa lata temu wystarczyło pól godziny w RDW i po temacie, a teraz?
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 57 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę