Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Nie mam teraz podglądu do mantis aby zobaczyć odpowiedział jaki ci zaworek chodzi, jak byś zrobił zdjęcie tego zaworku o którym mówisz.
Na przewodach które idą z baku do silnika masz przy silniku dwie szybko złączki w jednej powinien być zawór zwrotny na zasilaniu
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To jest zwykły zawór przelewowy, zawsze możesz go wymienić, sprężynka z kólką. Z ciekawości mógłbyś zobaczyć na komputerze diagnostycznym jakie pokazuje ciśnienie paliwa po stronie zasilania
To mnie to troche dziwi jesli poluzuję przewody od tego zaworu i auto na biegu jałowym silnik pracuje nie cieknie paliwo A auto chodzi i jest normalne dopiero na obrotach cieknie paliwo
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Bo za pewne w tym silniku masz wtórny obieg paliwa na powrocie z pompy wysokiego ciśnienia.
Paliwo zamiast wracać do baku tym przewodem który jest przykrecony do tego zaworu.
. Wraca z powrotem do filtra paliwa zamiast do baku.
Zobacz jak są połączone przewody paliwa zasilajace przed filtrem paliwa i za. Jeśli jest tam trójnik na przewodzie przed filtrem paliwa to tamtędy paliwo z przelewu wraca z powrotem do silnika
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę