My kiedyś w Scanii wyjmowaliśmy na chwilę bezpiecznik nr 18 od abs-u i jechała bez ograniczeń. W scanii w legendzie bezpieczników jest napisane przy którymś speed limiter, ale na pewno nie będzie to bezpiecznik od samego kagańca tylko coś jeszcze z nim włączone tak jak my mieliśmy abs.
Kolego z Mana ,w bespiecznikah ,sa przekaznik jeden szary co bedzie pisalo EDC, a na drugim przekazniku bedzie sterowanie szybami elektrycznymi i on iest czarny,i tylko wystarczy je zamieniac ,przy wyloczonym zaplonie,a jak zapalisz auto, to bedzie bez ogranicznika.Pozdrawiam
Tak w nowych samochodah sa dwa zabespieczenia, jedno to czyta predkosc z ABS,a rugie z TAHOGRAFU czyta ,ja szukalem w moim aulcie,ale narazie nie znalazlem,be de dalej szukal?
Rejestracja:12 sie 2007, 22:02 Posty: 117
Lokalizacja: Szczecin
Ja widziałem jak w mpI pomogło zgaszenie go w czasie jazdy a bezpieczniki masz oznakowane na klapie od nich (przynajmniej w mpII tak jest i są to niemieckie oznaczenie ale nia trudno się domyślić jak będzie abs po niemiecku)
_________________ Trzymajta śe ramy to śe nie posramy!
Wyciągasz bezpiecznik na postoju, i już nie powinno być ogranicznika. Pytałem taty (jeździł dwoma Actrosami pierwszej serii) i mówił że da się zdjąć ogranicznik, ale nie pamięta którym bezpiecznikiem.
No nie do końca, bo bezpiecznik nr.18 nie jest podpisany, a w naszej poprzedniej skakance to właśnie 18-sty odpowiadał za kaganiec
W tej pewnie to jest nr.2, ale dlaczego w poprzedniej (starszej) było inaczej?
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę