Etapy rozwoju Firmy:
1989 -
rejestracja firmy jako spółki cywilnej
19.07.1991 -
powstanie Balticon Sp. z o.o.
1991 -
uruchomienie depotu na ul. Hutniczej w Gdyni
1995 -
budowa bocznicy kolejowej do depotu
1997 -
sprzedaż kontenerów używanych
1998 -
uruchomienie drugiego depotu przy ul. Jana z Kolna z dostępem do bocznicy kolejowej (480 m) i możliwością obsługi składów kontenerowych
1999 -
powstanie kolejnego depotu na terenie Gdańskiego Terminalu Kontenerowego - remonty i naprawy kontenerów
2000 -
uruchomienie serwisu i napraw kontenerów chłodniczych
2001 -
otwarcie czwartego depotu kontenerowego w Szczecinie
2001 -
przejęcie placu na ul. Hutniczej na wyłączną własność
2002 -
Balticon w Szczecinie rozpoczyna obsługę kontenerów transportowanych na barkach oraz bezpośrednio ze statku
2002 -
transport drogowy jako nowy rodzaj działalności - zakup pierwszych ciągników marki DAF
2002 -
komasacja i konsolidacja gruntów
2003 -
otrzymanie certyfikatu ISO 9001:2001 oraz WSK
2004 -
dalsza rozbudowa floty transportowej z łącznym stanem 24 ciągników + 9 w Szczecinie
TRANSPORT KONTENERÓW
* zakres działania - transport na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej
* stan posiadania - 24 nowych zestawów ciągników DAF XF + 9 w Szczecinie
* wyposażenie - naczepy przystosowane do przewozu standardowych kontenerów 20' i 40' w tym kontenerów 45' oraz high cube
* transport kontenerów chłodniczych oraz towarów niebezpiecznych
* dodatkowe wyposażenie - własne agregaty prądotwórcze do przewozu kontenerów chłodniczych
Ciągniki siodłowe DAF XF Naczepy
Silnik DAF XE 315C (Euro 3) Wielton 20' / 2x20' / 30' / 40'
Pakiet ADR (towary niebezpieczne) Fliegl / Vario 20' / 2x20' / 30' / 40'/ 45'
ABS, ASR, MSR, EBS Sommer 20' / 2x20' / 30' / 40' / 45'
Obniżone siodło Agregaty pradotwórcze
Podwójne leżanki
Naczepy wyposażone są w agregaty prądotwórcze umożliwiające przewóz kontenerów chłodniczych.
Nasze zestawy zostały także dostosowane do przewozów towarów niebezpiecznych w ramach konwencji ADR.
* Transport zgodny z konwencją AETR i ustawą o czasie pracy kierowcy
* Podwójne obsady na długich trasach - krótszy czas dojazdu i powrotu
* Stały kontakt z kierowcami poprzez indywidualny system łączności i nadzoru
* Możliwość awizowania kontenerów w systemie portowym Cocons
* Przedstawicielstwa w Gdyni, Gdańsku i Szczecinie
* Własne plomby do zabezpieczenia towaru
* Doradztwo w sprawach obrotu portowego
* Współpraca z wieloma firmami transportowymi
* Licencja na wykonywanie transportu międzynarodowego
* Ubezpieczenie OCP w wys. 300.000 USD
* Członek Pomorskiego Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych i Krajowej Izby Gospodarki Morskiej
W paru słowach,firma specjalizuje sie w trnasporcie i logistyce i sprzedaży kontenerów.
Rozmawiałem z kierowcami z tej firmy to powiedzieli mi że płaca tak jak wszędzie na kontenerach czyli całkiem całkiem.Z tarczkami na pudłach nie kombinują,autka mają dobre i w domu też są czesto.
źródlo:
http://www.balticon.com.pl