Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sty 2011, 18:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Patrzcie, ruszyli :)

http://moto.onet.pl/1634621,1,ruszyla-p ... tml?node=2

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 04 sty 2011, 3:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 sty 2010, 1:00
Posty: 31
GG: 0
Samochód: Daf 45

Nie da się produkować czegoś 20 lat i opychać ludziom w cenie minimalnie mniejszej od nowoczesnego produktu. Wszystkie polskie marki motoryzacyjne upadły z tego powodu. Nie wystarczy zmienić świateł w żuku żeby przestał być żukiem a zaczął być nowoczesnym pojazdem. Mogli zrobić facelifting, dać w standardzie przynajmniej tyle ile dają w standardzie inni producenci. Poza tym ta oferta z chlapaczami w wyposażeniu standardowym jest żenująca. Wieśniak kupił prawo do produkcji i zatrudnił drugiego wieśniaka który zajmuje się marketingiem, oferta wygląda jak zrobiona przez dziecko. Gdyby cena była 1500 zł wyższa a auto miało by w standardzie regulowane fotele, radio z cd, centralny itp. bo w tej chwili to wszystko jest tanie jak barszcz, to firma oszczędziła by sobie kompromitacji.
Ja im wróżę szybki upadek. Wolał bym 5 letniego jumpera od tego.

_________________
najpierw był: Transit, Transporter T4 3 sztuki, Nissan Vanette >> Teraz jest: Sprinter 316 CDI, Citroen Jumper 2,5D, DAF 45.150.


Post Wysłano: 04 sty 2011, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:21
Posty: 225
GG: 0
Samochód: JELCZ 862
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Jak szybko zaczęli o nim mówić, tak samo przestaną.

Gaz Sobol dostępny jest za 36 tys. zł - a nie za 80 :?

filmik:
http://moto.onet.pl/8350994,18530,4,fil ... node=18530

Jak zauważyliście na filmie nie ma chlapaczy - być może stąd niższa cena :lol:


Post Wysłano: 05 sty 2011, 15:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Mniejszy brat gazeli, czyli mniejszy także od lublino-pasagona. Z porównywaniem cen też warto się wstrzymać do pojawienia się jakiegoś oficjalnego cennika, bo te szacunki podawane w mediach to o kant... Rozbieżność bardzo duża i nikt nie wspomina czy to ceny brutto czy netto.

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 06 sty 2011, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2010, 13:12
Posty: 284
GG: 527470
Samochód: Opel corsa B
Lokalizacja: Krzycko Wielkie

Po 8 latach po zakupie wyjdzie rdza i co chwila będzie serwis:)
Nie ma nawet poduszek w dodatkowym pakiecie to skandal.
Jak tu zadbać o bezpieczeństwo pracownika.
Chyba tylko GS-y kupią te auto oraz SKR-y na pewno poczta tego nie kupi bo mają Boksera.
Pytanie kto to kupi skoro import dostawczaków jest duży i w dodatku maja wyposażenie z poduszką i ABS itp.
Taniej wyjdzie sprowadzić 2 letniego Ducato czy sprintera niż go kupić.
Siedzenie z lanosa haha + 100% Daewoo:)
Wole kupić Renault Trafic II niż to kojdo. :mrgreen:

_________________
Wielkopolska, Mam B,C,C/E,KW,KK,ADR.


Post Wysłano: 15 sty 2011, 1:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2006, 20:01
Posty: 300

Brzydki ten pasagon, i ta nazwa, brzmi jak robak :lol: :) . Prędzej bym kupił używanego Transportera niż ten wynalazek :?

Siedzenia z lanosa, disel Andoria, i skrzynia KIA. Fantastyczne połączenie. Na pewno podbiją rynek... w Kazachstanie.

A Nyski by sie tak nie dalo wskrzesić, tylko maskę zmienić i fotele lotnicze wstawić... i klepać następne 15 lat :D


Post Wysłano: 15 sty 2011, 10:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 cze 2007, 14:11
Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS

Heh pierwsze Nyski były klepane na workach z piaskiem a blachy wożone do lakierni Autosana bo w Nysie nie mieli :lol:

_________________
B-8.12.2010
C-6.02.2013
C+E-23.07.2013
KW-11.03.2013


Post Wysłano: 18 lut 2011, 19:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

http://octabon.com/dzt/pl/

Wreszcie zrobili jakąś porządną stronę - co prawda niektóre elementy jeszcze w przygotowaniu, ale większość już jest. :)

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 18 lut 2011, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 paź 2010, 19:09
Posty: 274
Samochód: Volvo FH13
Lokalizacja: GPU

Prostota ma swoje zalety, najwazniejsze dwie to:
1 niska cena ( nie płacimy za coś, czego nie ma )
2 bezawaryjność ( czego nie ma, to się nie zepsuje )
Ale znając poprzednie generacje Lublinów i polską staranność wykonania nie będzie to ani bezawaryjne ani konkurencyjnie tanie. ( Równiez wolałbym jezdzić kilkuletnim np VW Transporterem z półmilionowym przebiegiem jak nowym Lublinem )
Po co ten silnik z euro 4 ? Ta nowa, proekologiczna wydumka będzie, wraz z rdzą najbardziej kłopotliwym elementem tego auta. I pasuje tam jak pięść do nosa !
Lepiej by zrobili gdyby wsadzili tam starego Perkinsa albo inny, stary silnik z mozliwością odpalania na korbę, wszak rozrusznik moze się zepsuć :lol:
kierowcy tez przyda się trochę ruchu :D

Z całym szacunkiem ale ten (stary) nowy Lublin jest krokiem w tył dla polskiej motoryzacji, to powrót do lat 70 tych ubiegłego wieku.

_________________
... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !


Post Wysłano: 18 lut 2011, 21:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

http://octabon.com/dzt/pl/?page_id=457

W tle widać kabiny od Lubo, ciekawe czy kombinują coś z wrzuceniem ich na Lublina, bo mogło by być ciekawie. Ten silnik ADCR nie jest też już reliktem, ma wtrysk common rail.
Według mnie Pasagonowi powinny dać też szanse państwowe firmy. Przecież w poczcie czy innych państwowych zakładach takie auta nie robią 20.000 km w miesiącu, że silniki nie gasną tylko but do oporu. Tam by się sprawdziły, a państwo zamiast tylko wyciągać łapę po pieniądze dałoby pewny zbyt na polski produkt i może to przyczyniłoby się do dalszych modernizacji, które podniosły by trwałość auta. Bo ja po Pasagonie nie oczekiwałbym bajerów w postaci elektronicznych asystentów i masy elektroniki, a raczej tego, że nie zgnije w dwa lata, a auto po 100.000 km nie uciągnie się.


Post Wysłano: 18 lut 2011, 21:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Cytuj:
http://octabon.com/dzt/pl/?page_id=457

W tle widać kabiny od Lubo, ciekawe czy kombinują coś z wrzuceniem ich na Lublina, bo mogło by być ciekawie. Ten silnik ADCR nie jest też już reliktem, ma wtrysk common rail.
Według mnie Pasagonowi powinny dać też szanse państwowe firmy. Przecież w poczcie czy innych państwowych zakładach takie auta nie robią 20.000 km w miesiącu, że silniki nie gasną tylko but do oporu. Tam by się sprawdziły, a państwo zamiast tylko wyciągać łapę po pieniądze dałoby pewny zbyt na polski produkt i może to przyczyniłoby się do dalszych modernizacji, które podniosły by trwałość auta. Bo ja po Pasagonie nie oczekiwałbym bajerów w postaci elektronicznych asystentów i masy elektroniki, a raczej tego, że nie zgnije w dwa lata, a auto po 100.000 km nie uciągnie się.
Z tymi kabinami od Lubo to chyba nie do końca tak jak mówisz, ponieważ z tego co wiem DZT Tymińscy nie wykupili praw do produkcji Lubo, które posiada Intrall Rus .
Zresztą :arrow: http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/ ... trall-lubo .

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 18 lut 2011, 21:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Też o tym czytałem, że ruscy w Szczecinie mają klepać auta. Ale nie wiem co stałoby na przeszkodzie żeby dogadać się i te kabiny montować w Lublinie. Tak jak jest Iveco/Renault w Masterze a Daily kabina jest ta sama, a raczej jej szkielet. Ale gdzie Włochy i Francja, a gdzie Polska i ruscy. To w sumie mało realne, a szkoda...


Post Wysłano: 10 wrz 2011, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 gru 2007, 21:07
Posty: 258
GG: 2578718
Lokalizacja: Lublin

Sorry za odkop, ale znalazłem ciekawy artykuł : http://www.kurierlubelski.pl/motofakty/ ... ,id,t.html :wink:

_________________
Scania V8 Power


Post Wysłano: 10 wrz 2011, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:21
Posty: 225
GG: 0
Samochód: JELCZ 862
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Tak poza zawodami to Bodzio kiedyś miał same Stary 742, potem Lubliny 3ki a teraz chcą kupić Pasagony :D


Post Wysłano: 11 wrz 2011, 8:30

Jest na tym forum choc jedna osoba,która mając do wyboru 3-letniego transporteta wybrałaby ten wynalazek?Mocno w to wątpie....Ciekawe czy jeszcze trzeba smarować w nim krzyżaki na wale napędowym jak w tych starszych?


Post Wysłano: 11 wrz 2011, 14:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
Jest na tym forum choc jedna osoba,która mając do wyboru 3-letniego transporteta wybrałaby ten wynalazek?Mocno w to wątpie....Ciekawe czy jeszcze trzeba smarować w nim krzyżaki na wale napędowym jak w tych starszych?
Osoba na forum nie, ale pewnie spora część MSWiA z chęcią by je kupiła.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 11 wrz 2011, 14:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zacznijmy od tego którego sadownika stać wydać 70tyś na Lublina. Polska mentalność jest taka, że lepiej mieć 15 letniego Mercedesa niż nową Skode, podobnie będzie z tym wynalazkiem. Będą kupować używane sprintery bo ma wtedy mercedesa, a nie lublina.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 11 wrz 2011, 17:45

Bo gdyby kolesie z MSWIA wydawali swoje pieniądze to bardziej ruszali by głową...A za nowego lublina to można dwa 15-letnie sprintery kupić,więc nie bardzo można je porównywać,ale po trzech latach eksploatacji i tak te dwa będą miały wyższą cenę...A to chyba już o czymś świadczy?


Post Wysłano: 11 wrz 2011, 18:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Dwa to 6 letnie, 15 letnich to ze 4.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 11 wrz 2011, 20:33

Kupowanie tych "wypasów" to pewnie taki interes jak kiedyś zakup przez policje ARO,jeśli już się udało jechać,to i tak nikogo nie mogli dogonić.Troszkę ponad setkę toto wyciągało...... :lol:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: